Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Loopbaanvragen

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 22 april 2010, 22:14
Arne_B Arne_B is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 22 april 2010
Berichten: 2
Arne_B is on a distinguished road
Standaard Solliciteren op voorhand?

Hey,

Ik ben nieuw hier en een student aan het opleidingscentrum Syntra te Aalst en volg er momenteel de cursus PC-Technicus.

Nu omdat deze opleiding binnen enkele maanden zal beëindigd zijn, begin ik al wat te zoeken naar vacatures op het internet die mij aanspreken.

Ondertussen heb ik een zeer mooi aanbod gevonden, hier is de verwijzing naar de vacature als PC-Technicus bij Alternate België: http://www.alternate.be/html/include...CTechneutenInc

Ik vind deze job interessant omdat ik zelf het bouwen van computers een hobby vind en weet dat in een bedrijf zoals Alternate een overvloed aan afwisseling zal zijn in de job binnen de Informatica sector. Ik vind de job en de werksfeer vele malen belangrijker dan het loon. Ik ken Alternate als bedrijf en weet dat dit bedrijf mij een 'droomjob' kan geven.

Ik zou hier dus heel graag voor willen solliciteren, enkel heb ik hier een paar vraagjes over;



- Ik studeer momenteel nog en mijn zomervakantie samen met mijn ouders, en ook andere activiteiten tijdens de vakantie, zijn allang gepland. Ik zal dus in de vakantie nog niet direct kunnen beginnen met werken. Toch zou ik graag solliciteren voor deze baan, omdat ik de kans niet wil missen en niet graag zou hebben dat tegen de tijd dat ik daadwerkelijk kan beginnen met werken de vacature niet meer open staat. Wordt dit gedaan, op voorhand solliciteren voor een baan dat je (3-4 maand) later wil starten?