Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Opleiding kiezen en volgen

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 3 oktober 2012, 13:36
m.bommezijn m.bommezijn is offline
Lid
 
Geregistreerd: 1 oktober 2012
Berichten: 6
m.bommezijn is on a distinguished road
Standaard Welke hbo-opleiding na mbo-4 Secretaresse?

Ik ben een meisje van 19 jaar en heb al verschillende opleidingen gedaan.
Ik ben van kinderopvang naar een secretaresse opleiding gegaan.

Ik zit nu op de niveau 4 opleiding van secretaresse omdat ik hierna door wil naar het HBO. Maar wat te doen op het HBO dat is de volgende vraag.

Ik mis toch nog het contact met de kinderen, ik wil misschien iets met jongeren doen, want die wil ik het liefste ook uit de problemen helpen.

Hebben jullie een tip? Wat is een goede combi van kantoor maar ook echt contact hebben met jongeren of kinderen. Ik wil graag mensen helpen en niet persoonlijk maar ik voel me niet zo nuttig als secretaresse.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 4 oktober 2012, 10:17
mariekevanoosterhout's schermafbeelding
mariekevanoosterhout mariekevanoosterhout is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 10 mei 2006
Berichten: 1.612
mariekevanoosterhout is on a distinguished road
Standaard

Wellicht is Sociaal Pedagogische Hulpverlening of Maatschappelijk Werk en Dienstverlening iets voor je. Bezoek eens open dagen van opleidingen die je aanspreken. Zo'n dag geeft je de kans om te praten met docenten en studenten en de mogelijkheid om de sfeer van de opleiding en de school te proeven.
__________________
Marieke
Redacteur en moderator Carričretijger

Maakt werk van je toekomst!
Met citaat reageren
  #3  
Oud 5 november 2012, 14:27
kristel1012 kristel1012 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 5 november 2012
Berichten: 1
kristel1012 is on a distinguished road
Standaard Studiekeuze

Hoi,ik ben kristel,25 jaar en werk al 7 jaar in de horeca!! Ik breng niet alleen drankjes weg,ik maak ook roosters,doe sollicitatie en functioneringsgesprekken en regel het een en ander binnen het bedrijf. Ik heb geen diploma's en daar wil ik heel graag verandering in brengen. Ik wil graag iets met de kennis doen die ik nu heb maar weet niet welke opleiding daar het bet bij past. Ik zou graag 2 of 3 dagen naar school willen in denbosch,mbo! Hopelijk kan iemand me bij deze moeilijke keuze helpen
Met citaat reageren
  #4  
Oud 5 november 2012, 20:14
mariekevanoosterhout's schermafbeelding
mariekevanoosterhout mariekevanoosterhout is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 10 mei 2006
Berichten: 1.612
mariekevanoosterhout is on a distinguished road
Standaard

Kijk eens op de website van het Koning Willem 1 College. Dat is een mbo-school in Den Bosch. Zij bieden allerlei economische opleidingen aan en ik denk dat daar je interesses wel zullen liggen. Op dinsdag 13 november is er een open avond waar je meer informatie kunt krijgen over de opleidingen die je leuk lijken. Ga daar vooral naartoe, het geeft je de kans om te praten met docenten, studenten en de sfeer van de school te proeven.
__________________
Marieke
Redacteur en moderator Carričretijger

Maakt werk van je toekomst!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Verder studeren: weer een mbo opleiding of hbo? Directiesecretaresse Opleiding kiezen en volgen 2 7 augustus 2012 11:48
Hoe door met welke hbo na mbo 3 en 4? liss93 Opleiding kiezen en volgen 2 29 december 2011 16:03
Welke HBO opleiding voor ondernemerschap Ferryr Opleiding kiezen en volgen 10 30 maart 2011 22:44
Welke opleiding tot medisch secretaresse? Shadow Opleiding kiezen en volgen 3 18 maart 2011 14:56
Welke variant opleiding tot doktersassistente (mbo)? Miepje Opleiding kiezen en volgen 6 11 januari 2011 16:58


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:08.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon