Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 9 februari 2007, 14:12
bettina.m bettina.m is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 9 februari 2007
Berichten: 1
bettina.m is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief verkoopchef HEMA

Betreft: sollicitatie functie ‘verkoopchef’

Geachte mevrouw A. Koper,

Graag wil ik via deze brief solliciteren naar de functie ‘verkoopchef’ binnen de Hema. Ik ben op de hoogte gesteld van deze vacature via mijn werk. Momenteel werk ik als zaterdaghulp (en op de koopavond) bij Hema Purmerend op de afdeling klantenservice/fotoservice. Dit doe ik al 5 jaar met plezier.

Momenteel studeer ik Media en Entertainment Management aan de hogeschool InHolland te Haarlem. Ik ben nu bezig met afstuderen en heb gepland dat ik daar in juni klaar mee zal zijn, dan zal ik Bachelor of Economics zijn. Ik ambieer de functie als verkoopchef, omdat ik ten eerste al 5 jaar met plezier bij de Hema werk. Door deze lange tijd en het feit dat ik op de klantenservice sta, denk ik dat ik al een behoorlijke kennis van zaken heb opgebouwd.

Tevens sta ik achter het product wat de Hema verkoopt. Het is een winkel met een heel breed en divers aanbod, waardoor er ook een heel breed publiek op af komt. De service die de Hema daarbij verleent vind ik een unicum dezer dagen. Ik zou hier dan ook alles voor doen om dit beeld te behouden bij de klanten. Ik ben erg klantgericht, maar daarnaast ook erg begaan met het personeel.

Omdat ik zelf al 5 jaar werkzaam ben bij de Hema, weet ik hoe belangrijk het is om ook betrokken te zijn bij het personeel. Dit is een van de eisen die ik voor mijzelf dan ook erg hoog heb staan. Ik zal het personeel helpen op de punten daar waar het nodig is, maar ook letten op het succes van de winkel. Daarom zal ik streng, maar rechtvaardig optreden. Mede door deze aspecten lijkt mij deze functie een enorme uitdaging.

Daarnaast denk ik dat mijn persoonlijke eigenschappen uitstekend aansluiten bij de eisen voor de functie. Ik ben een ondernemend persoon, die planmatig te werk gaat om daarbij succes te boeken. Daarvoor ben ik altijd bereid om nieuwe dingen te leren en mij proactief op te stellen. Verder ben ik enthousiast, optimistisch, zelfstandig, nauwkeurig, stressbestendig, volhardend en sociaal.

Wat mij ten slotte aantrekt in de door u geboden baan is de mogelijkheid mijn managementvaardigheden verder te ontwikkelen. De doorgroeimogelijkheden van de Hema trekken mij enorm aan. Mijn doel is om door te groeien als filiaalmanager en misschien uiteindelijk door als ROM. Omdat de functie als verkoopchef nu open stond, werd mij door mijn verkoopchef, dhr. Martin Buijs, aangeraden eerst op deze functie te solliciteren. Dhr. Martin Buijs wil ik daarom ook aandragen als referentie.

Bijgaand heb ik mijn CV meegestuurd. Graag zou ik mijn keuze op de functie binnen uw bedrijf, mede als mijn brief en CV, mondeling toe willen lichten in een gesprek.

In afwachting van uw antwoord, verblijf ik.




Bettina Muije
Met citaat reageren
  #2  
Oud 17 februari 2007, 23:45
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Sollicitatiebrief verkoopchef HEMA

Succes met je sollicitatie! Ben zelf pas begonnen als verkoopchef bij de Hema.
Bevalt me prima. Zeer leuk bedrijf en volop kansen!!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief pedagogisch medewerker. Graag commentaar dian Sollicitatiebrief en cv 6 24 mei 2007 22:12
Sollicitatiebrief pedagogisch medewerker in het ziekenhuis. Graag commentaar dian Sollicitatiebrief en cv 2 6 september 2006 16:18
Graag suggesties op mij sollicitatiebrief. foton Sollicitatiebrief en cv 1 11 augustus 2006 16:54
Open sollicitatiebrief, graag nog een laatste blik ilsieils Sollicitatiebrief en cv 2 3 augustus 2006 13:27
Sollicitatiebrief over dierenpark, bijgewerkt. Graag Reactie esther Sollicitatiebrief en cv 0 14 maart 2006 13:30


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:46.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon