Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 9 juni 2007, 14:17
ghpotman ghpotman is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 9 juni 2007
Berichten: 3
ghpotman is on a distinguished road
Post Sollicitatiebrief Service Medewerker Rabobank, commentaar aub

Geachte leden,
het betreft hier een sollicitatie brief voor de Rabobank.
ik ben nog student en wil graag 1 dag in de week bij werken n.a.v. stage-ervaringen.


Graag opmerkingen over stijl?
typfouten?
andere inspiratie?


heel erg bedankt alvast!

G.H. Potman
Straat 1
1234 AB XXX

Rabobank
T.a.v. afdeling Personeelszaken
Straat 1
1234 AB XXX

XXX, 8 juni 2007


Betreft: open sollicitatie


Geachte heer, mevrouw,

Naar aanleiding van een bezoek van een van uw kantoren in XXX waarbij ik kort met een van de medewerkers heb gesproken over de mogelijkheden van werken op basis van een dag in de week zou ik graag willen solliciteren naar passende functie binnen een van uw kantoren binnen Rabobank Noordoost-Veluwe.

Tijdens mijn stage in het kader van de opleiding Commercieel medewerker Bank- en Verzekeringswezen heb ik goede ervaringen opgedaan in de functie van Service Medewerker Bankhal bij de Rabobank te XXXX.
Momenteel studeer ik Accountancy aan de Christelijke Hogeschool Windesheim te Zwolle. Aangezien ik in mijn studie veel vrijheid heb om op 'vrije' dagen mijn tijd in te delen, lijkt het me een uitdaging om (liefst een dag in de week) te functioneren binnen het team. Bovendien heeft mijn huidige opleiding goede raakvlakken met een passende functie binnen uw organisatie.
Aangezien ik nog steeds veel affiniteit heb met het bankwezen en ik het leuk vindt om zowel servicegericht te werken als commerciële kansen te benutten, zal ik een goede bijdrage kunnen leveren aan uw organisatie.