Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 9 juni 2007, 14:17
ghpotman ghpotman is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 9 juni 2007
Berichten: 3
ghpotman is on a distinguished road
Post Sollicitatiebrief Service Medewerker Rabobank, commentaar aub

Geachte leden,
het betreft hier een sollicitatie brief voor de Rabobank.
ik ben nog student en wil graag 1 dag in de week bij werken n.a.v. stage-ervaringen.


Graag opmerkingen over stijl?
typfouten?
andere inspiratie?


heel erg bedankt alvast!

G.H. Potman
Straat 1
1234 AB XXX

Rabobank
T.a.v. afdeling Personeelszaken
Straat 1
1234 AB XXX

XXX, 8 juni 2007


Betreft: open sollicitatie


Geachte heer, mevrouw,

Naar aanleiding van een bezoek van een van uw kantoren in XXX waarbij ik kort met een van de medewerkers heb gesproken over de mogelijkheden van werken op basis van een dag in de week zou ik graag willen solliciteren naar passende functie binnen een van uw kantoren binnen Rabobank Noordoost-Veluwe.

Tijdens mijn stage in het kader van de opleiding Commercieel medewerker Bank- en Verzekeringswezen heb ik goede ervaringen opgedaan in de functie van Service Medewerker Bankhal bij de Rabobank te XXXX.
Momenteel studeer ik Accountancy aan de Christelijke Hogeschool Windesheim te Zwolle. Aangezien ik in mijn studie veel vrijheid heb om op 'vrije' dagen mijn tijd in te delen, lijkt het me een uitdaging om (liefst een dag in de week) te functioneren binnen het team. Bovendien heeft mijn huidige opleiding goede raakvlakken met een passende functie binnen uw organisatie.
Aangezien ik nog steeds veel affiniteit heb met het bankwezen en ik het leuk vindt om zowel servicegericht te werken als commerciële kansen te benutten, zal ik een goede bijdrage kunnen leveren aan uw organisatie.
Ik heb reeds kennisgemaakt met de systemen, werkwijze en cultuur van de Rabobank en verwacht in bijvoorbeeld in een functie als Service Medewerker veel nieuwe kennis op te doen en serieus met nieuwe procedures en processen van start te gaan.

Wanneer er binnen uw organisatie op dit ogenblik of op korte termijn een functie voor een dag in de week vrij komt, passende bij mijn opleiding en interesses, dan kom ik hier graag voor in aanmerking.
Voor meer gegevens over mijn opleiding, ervaring en interesses verwijs ik u graag door naar bijgevoegd curriculum vitae.

Met vriendelijke groet,




G.H Potman

Bijlage: curriculum vitae
Met citaat reageren
  #2  
Oud 9 juni 2007, 17:30
Rens Rens is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Berichten: 985
Rens is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief Service Medewerker Rabobank, commentaal aub

Hoi,

De Rabobank zit normaal gesproken niet te wachten op iemand die 1 dag kan/wil werken.
Wellicht kun je overwegen om je ook beschikbaar te stellen op zaterdag voor de eventuele bankwinkel. Ook je vakantie en andere dagen dat je kunt werken zou ik vermelden.

Tja, de Rabobank is nu eenmaal een organisatie waar ze graag continuďteit willen.

Succes ermee.

Groet,
Rens
__________________
Rens
Met citaat reageren
  #3  
Oud 10 juni 2007, 15:42
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Sollicitatiebrief Service Medewerker Rabobank, commentaar aub

Hallo Rens,

Bedankt voor je reactie,

In feite zou ik hier wel meer willen werken, maar die combinatie is helaas niet te maken in verband met de studie.
Bedankt voor de tip om aan te geven dat ik extra dagen wil werken, en vakantie.

Zaterdag is helaas geen kantoor geopend in mijn omgeving, alleen callcentre op het hoofdkantoor.


Mvrgr.
Gerben
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
sollicitatiebrief pedagogisch medewerker: graag commentaar! ellis Sollicitatiebrief en cv 1 1 juni 2007 20:47
Sollicitatiebrief Financieel Administratief medewerker. Graag commentaar! HTH Sollicitatiebrief en cv 1 26 mei 2007 13:19
Sollicitatiebrief pedagogisch medewerker. Graag commentaar dian Sollicitatiebrief en cv 6 24 mei 2007 22:12
sollicitatiebrief medewerker klantenservice, graag commentaar Anita_01 Sollicitatiebrief en cv 2 2 mei 2007 22:10
Sollicitatiebrief pedagogisch medewerker in het ziekenhuis. Graag commentaar dian Sollicitatiebrief en cv 2 6 september 2006 16:18


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:56.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon