Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #1  
Oud 26 juli 2007, 17:13
The Fisherman The Fisherman is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 26 juli 2007
Berichten: 1
The Fisherman is on a distinguished road
Standaard Sollicitatie voor vaste aanstelling, graag commentaar!

Ik zal even de situatie uit leggen. Ik ben inmiddels twee jaar werkzaam bij de organisatie. Maar de organisatie wil slechts een klein percentage medewerkers een vaste aanstelling geven. Ik ben een van de gelukkige die voor de selectiecommissie mag komen, maar daarvoor moet ik eerst een sollicitatiebrief schrijven.

Ik wil jullie vragen om mijn brief door te lezen en te beoordelen. Het is intern dus afkoringen. Ik heb geprobeerd niet standaard te laten beginnen. Ik ben benieuwd. Alvast hartelijk dank!

Fisherman

Datum: 24 juli 2007

Betreft: Vaste aanstelling XXXX

Bijlage: Curriculum Vitae

Geachte mevrouw ...,
Documentaire informatie is een belangrijke succesfactor van een kennisintensieve organisatie zoals XXXX. Documenten zijn onmisbaar bij het samenwerken aan projecten en belangrijk voor de verspreiding van informatie door de organisatie. Informatie is een belangrijke factor voor het behalen van synergievoordeel. De huidige omvang van XXXX vraagt om professionele documentaire informatievoorziening.

In de zomer van 2005 ben ik de opdracht gestart om de documentaire informatievoorziening van XXXX in te richten. In de afgelopen twee jaar nam het vertrouwen van programma’s in de documentaire informatievoorziening van XXXX toe. Eind 2007 is er ook voor het beheer van digitale documenten een goede voorziening met Alfresco. Dit is de basis om dienstverlening aan programma’s in de toekomst uit te breiden. In de uitbreiding en professionalisering van de informatievoorziening zie ik een persoonlijke uitdaging. Ik ben dan ook zeer verheugd over de voordracht van een vaste aanstelling.

De afgelopen twee jaar heb ik veel kennis opgebouwd van informatievoorziening, processen en de organisatie. In mijn rol als projectleider en adviseur van het DIV project ben ik in staat mijn vakkennis over te dragen. Mijn vaardigheden om te luisteren naar de wens en aan te sluiten op de belevingswereld van de klant dragen bij aan het succes. Ik ben als projectleider in staat om ontwikkelingen binnen de bedrijfsvoering en XXXX in een breed perspectief te bekijken en te vertalen naar het DIV project. In het DIV project kom ik in aanraking met techniek, communicatie en veranderkunde. Mijn nieuwsgierigheid zorgt ervoor dat ik me verdiep in andere vakgebieden en de bezigheden van XXXX programma’s.

Ik wil graag mijn kennis en vaardigheden als adviseur en projectleider ook in de toekomst inzetten voor de professionalisering van de informatievoorziening van XXXX. Graag zou ik mijn motivatie en ambitie in een persoonlijk gesprek willen toelichten.

Met vriendelijke groeten,
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Open Sollicitatie Klinisch Psycholoog. Graag Commentaar! Dayzi Sollicitatiebrief en cv 5 4 augustus 2010 17:46
sollicitatie administratief medewerker geen ervaring commentaar graag Grada Sollicitatiebrief en cv 2 26 juni 2007 15:46
Sollicitatie Assistent makelaar, graag commentaar sQz Sollicitatiebrief en cv 4 14 maart 2007 18:06
Open sollicitatie stageplek adviesbureau. Graag uw commentaar Dhr.A.Noniem Sollicitatiebrief en cv 0 16 februari 2007 02:26
Open sollicitatie bij ziekenhuis. Graag commentaar Synove Sollicitatiebrief en cv 3 3 september 2006 16:32


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:29.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon