Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 25 oktober 2009, 01:05
EG1972 EG1972 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 25 oktober 2009
Berichten: 1
EG1972 is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief servicedeskmedewerker, graag adviezen

Sollicitatiebrieven schrijven vind ik echt vreselijk, maar nu heb ik een super leuke vacature doen toekomen door een kennis.
Hieronder een stuk van mijn brief. Ben er nog zeker niet tevreden over, maar zit echt helemaal vast.
Wie kan me weer op weg helpen?


? maakte mij attent op een openstaande vacature binnen uw organisatie. Echt een functie passend bij mij.

Hierover heb ik telefonisch contact met u gehad op ? jl. Tijdens dit gesprek werd ik steeds enthousiaster over de functie voor servicedesk medewerkster. Middels deze sollicitatiebrief wil ik dit duidelijk maken.

Wat mij aanspreekt in deze functie is dat je met mensen in contact bent, de afwisselende werkzaamheden en het stukje zelfstandigheid en verantwoordelijkheid.
Wat ik erg belangrijk vind is dat iedereen en vriendelijk geholpen wordt en daar wil ik voor zorgen.

Over mezelf kan ik vertellen dat ik beschik over een ruime administratieve ervaring en kan omgaan met computers.
Gemotiveerd, sociaal, collegiaal, stressbestendig en leergierig zijn steekwoorden die op mij van toepassing zijn.

Graag zie ik een gesprek met u tegemoet waarin ik mijn motivatie verder kan toelichten.

Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren
  #2  
Oud 27 oktober 2009, 22:16
Jack Stemkens Jack Stemkens is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 1 oktober 2008
Berichten: 111
Jack Stemkens is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief servicedeskmedewerker, graag adviezen

Beste EG1972,

Geef in je brief aan waarom je juist voor hun wilt werken. Zoek informatie op via internet enz. en verwerk onderdelen hiervan in je brief.

Veel succes!
__________________


Jack Stemkens

http://www.uwsollicitatie.nl
Sollicitatiebrieven en cv's op maat.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
sollicitatiebrief winkel, graag even nakijken/verbeteren! Suusje235 Sollicitatiebrief en cv 3 22 mei 2008 11:17
Sollicitatiebrief stageplek P&O: 'Graag commentaar' ipwzyd Sollicitatiebrief en cv 9 18 april 2008 22:38
Sollicitatiebrief. Voor morgen graag commentaar etc. Girl85 Sollicitatiebrief en cv 4 7 april 2008 23:00


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:10.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon