Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 19 juni 2006, 21:59
saartje
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard 3de poging, sollicitatiebrief gemeente voor stage

Geachte mevrouw xxxx,

Via onze stagecoördinatoren van de opleiding Sociaal Juridische Dienstverlening aan Hogeschool Zuyd te Sittard, heb ik vernomen dat er bij Gemeente xxx de mogelijkheid bestaat om een stage te lopen. Als derdejaarsstudent wil ik graag voor tien maanden stage lopen bij Gemeente xxxx in de periode van 11 september 2006 t/m 2 juli 2007.

De reden van mijn sollicitatie is dat een functie binnen uw instelling goed aansluit bij mijn opleiding. Tijdens mijn opleiding heb ik met veel interesse het vak bestuursrecht gevolgd en daarin kwam bezwaar en beroep terug. Dit heb ik met veel interesse gevolgd.

Ik ben een persoon die graag met mensen omgaat en behulpzaam is, is in vorige stages gebleken. Verder ben ik iemand die goed in teamverband werkt met een flexibele werkhouding tegenover cliënt en collega. Ik werk al 4 jaar in een hotel, genaamd xxx, en daar komen de kwaliteiten leergierig, betrouwbaar, harde werker, behulpzaam en goed werken in teamverband naar boven. Dit krijg ik vaak van collega’s te horen

Het lijkt mij ontzettend leuk om de theorie die ik binnen mijn opleiding heb geleerd in de praktijk toe te passen. Het geeft me veel voldoening mensen te helpen . Ik wil u daarom laten weten dat ik genoeg motivatie en enthousiasme bezit om deze stage tot een succes te maken.

Ik hoop dat het mogelijk is bij uw instelling een stageplaats te verkrijgen. Graag licht ik mijn brief en CV in een persoonlijk gesprek aan u toe.[

Met vriendelijke groet

xxxxx

Bijlage: CV

Adresgegevens bovenaan heb ik weg gelaten

Hoop dat ik hierop feedback krijg, want dit is mijn eerste sollicitatiebrief.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 19 juni 2006, 22:05
saartje
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: 3de poging, sollicitatiebrief gemeente voor stage

Kom maar op met de feedback
Met citaat reageren
  #3  
Oud 20 juni 2006, 12:25
nicky1983 nicky1983 is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 7 april 2006
Berichten: 99
nicky1983 is on a distinguished road
Standaard Re: 3de poging, sollicitatiebrief gemeente voor stage

hee saartje, volgens mij weet ik wie jij bent. ik zit ook op hszuyd sittard laatste jaars. Ik heb nog een paar aanpassingen voor je brief Alvast veel succes.

Via onze stagecoördinatoren van de opleiding Sociaal Juridische Dienstverlening aan Hogeschool Zuyd te Sittard, heb ik vernomen dat er bij Gemeente xxx de mogelijkheid bestaat om een stage te lopen. Als derdejaarsstudent wil ik graag voor tien maanden stage lopen bij Gemeente xxxx in de periode van 11 september 2006 t/m 2 juli 2007.


De reden van mijn sollicitatie is dat een functie binnen uw instelling goed aansluit bij mijn opleiding. Tijdens mijn opleiding heb ik met veel interesse het vak bestuursrecht gevolgd en daarin kwam bezwaar en beroep terug. Dit heb ik met veel interesse gevolgd. ---staat dubbel eruit dus

Ik ben een persoon die graag met mensen omgaat en behulpzaam is, --dit is in vorige stages gebleken. Verder ben ik iemand die goed in teamverband werkt met een flexibele werkhouding tegenover cliënt en collega. Ik werk al 4 jaar in een hotel, genaamd xxx, en daar komen de kwaliteiten leergierig, betrouwbaar, harde werker, behulpzaam en goed werken in teamverband naar boven. Dit krijg ik vaak van collega’s te horen --punt

Het lijkt mij ontzettend leuk om de theorie die ik binnen mijn opleiding heb geleerd in de praktijk toe te passen. Het geeft me veel voldoening mensen te helpen---spatie te veel. Ik wil u daarom laten weten dat ik genoeg motivatie en enthousiasme bezit om deze stage tot een succes te maken.

Ik hoop dat het mogelijk is bij uw instelling een stageplaats te verkrijgen. Graag licht ik mijn brief en CV in een persoonlijk gesprek aan u toe.

Het is een nette brief. je kunt bij de tweede alinea nog even de koppeling functie-inhoud kennis/vaardigheid aangeven. door deze kennis vaardigheid kan ik nu dus goed....maar dan anders geformuleerd.

groetjes nicky
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief communicatiemedewerker gemeente Fred Sollicitatiebrief en cv 6 9 april 2013 13:36
Sollicitatiebrief functie bij gemeente Pascal Sollicitatiebrief en cv 4 16 mei 2006 17:23
Bespreek jouw sollicitatiebrief of cv in dit forum - Hoe werkt het? forumbeheerder Sollicitatiebrief en cv 0 11 augustus 2005 17:58


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:52.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon