Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 22 december 2011, 14:21
Kumquat Kumquat is offline
Lid
 
Geregistreerd: 22 december 2011
Berichten: 5
Kumquat is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief Buitengewoon Opsporingsambtenaar

Na 17 jaar in het hekwerk ben ik begonnen aan een cursus BOA en op zoek naar een baan. Ik vindt het moeilijk om een goede brief te maken, zou iemand mijn brief willen nakijken en tips kunnen geven?


Geachte heer …,

Bij het lezen van de vacature als Buitengewoon Opsporingsambtenaar bij … dacht ik meteen: " dit is een baan voor mij." Onlangs ben ik gestart met de cursus Buitengewoon Opsporingsambtenaar en ben ik op zoek gegaan naar een baan waarbij ik kan bijdragen aan de orde en handhaving.

Ik werk al 17 jaar als Hekwerkmonteur bij … en dat heeft mij gemaakt tot wie ik nu ben, een echte doorzetter die door weer en wind zijn werk vol overgave blijft doen. Deze ervaring kan ik ook goed toepassen binnen uw bedrijf. Ik ben naast een doorzetter ook sociaal, onafhankelijk, omgevingsbewust, doelgericht en overtuigend. Ik vind het belangrijk dat mensen zich aan de geldende regels houden en zich netjes gedragen, regelmatig spreek ik mensen aan op verkeerd gedrag (bijv. honden uitlaten waar dit niet is toegestaan, of uitwerpselen van de hond niet opruimen).

Ik zou het heel erg interessant vinden om bij uw organisatie aan de slag te gaan als Buitengewoon Opsporingsambtenaar. Graag ga ik dan ook de uitdaging aan om bij uw bedrijf te komen werken. Vanzelfsprekend ben ik bereid alle benodigde opleidingen en cursussen te volgen die nodig zijn om de functie goed te kunnen uitoefenen.

Ik zou mijn motivatie, en bijgevoegd cv, graag komen toelichten in een persoonlijk gesprek. Met belangstelling zie ik uw reactie tegemoet.

Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren
  #2  
Oud 24 december 2011, 18:23
Kumquat Kumquat is offline
Lid
 
Geregistreerd: 22 december 2011
Berichten: 5
Kumquat is on a distinguished road
Standaard 1 en ander aangepast

Ik heb veel rondgekeken en gelezen hier op het forum en veel nuttige tips gezien. Ik heb mijn sollicitatiebrief wat aangepast. Ik hoop dat jullie hem willen nakijken en me tips willen geven?


Geachte heer …,

We leven in een maatschappij waar steeds meer moet worden toegezien op de orde en handhaving. Er is grote vraag naar BOA bevoegde mensen die bij willen dragen aan het verbeteren van onze samenleving. U bent op zoek naar BOA/APV-controleurs, deze vacature spreekt mij erg aan omdat ik het erg belangrijk vind dat mensen zich aan de geldende wetten houden. Daarom wil ik graag het visitekaartje worden van uw bedrijf.

Mijn naam is ... en ik ben onlangs gestart met de cursus BOA. Ik ben al ruim 17 jaar werkzaam als hekwerkmonteur. Als hekwerkmonteur werk je altijd buiten, in weer en wind en moet je in een goede fysieke conditie zijn. Omdat ik in het bezit van het V.C.A 1 diploma, wordt ik regelmatig te werk gesteld bij bedrijven waar de veiligheid van groot belang is. Een BOA werkt ook grotendeels buiten en daarom kan ik mijn ervaring hier goed voor gebruiken. Ik ben een doorzetter, weer of geen weer, ik blijf mijn werk vol overgave uitvoeren. Ik ben een sociaal iemand die goed met collega’s kan werken maar evengoed alleen kan werken. Ik ben me bewust van mijn omgeving en vind het belangrijk dat mensen zich aan de geldende regels houden en zich netjes gedragen, regelmatig spreek ik mensen aan op verkeerd gedrag (bijv. honden uitlaten waar dit niet is toegestaan, of uitwerpselen van de hond niet opruimen). Wanneer ik dit doe ben ik zeer overtuigend en sta ik mijn mannetje.

De functie van BOA/APV-controleur spreekt mij zeer aan omdat ik steeds vaker situaties tegenkom waarin mensen zich niet aan de geldende regels houden. Ik spreek deze mensen hier vaak op aan, ik zie dit als mijn plicht. Iedereen in Nederland hoort zich aan de geldende regels te houden en ik zou hier graag op toezien.

Ik zou het heel erg interessant vinden om bij uw organisatie aan de slag te gaan als BOA/APV-controleur. Graag ga ik dan ook de uitdaging aan om deze afwisselende en uitdagende functie bij uw bedrijf te komen uitoefenen. Vanzelfsprekend ben ik bereid alle benodigde opleidingen en cursussen te volgen die nodig zijn om de functie goed te kunnen beoefenen.

Ik zou mijn motivatie, en bijgevoegd cv, graag komen toelichten in een persoonlijk gesprek. Met belangstelling zie ik uw reactie tegemoet.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Open sollicitatiebrief medewerker F&C LennartL Sollicitatiebrief en cv 3 7 januari 2012 20:04
Goede openingszin voor open sollicitatiebrief buitengewoon opsporingsambtenaar? monique42 Sollicitatiebrief en cv 2 29 oktober 2009 13:38
Minimaal 5 geselecteerde woorden in een sollicitatiebrief die werkgever selecteert swiss Sollicitatiebrief en cv 10 3 februari 2009 21:35
Sollicitatiebrief via e-mail Sharrol Sollicitatiebrief en cv 4 12 maart 2008 10:05
Bespreek jouw sollicitatiebrief of cv in dit forum - Hoe werkt het? forumbeheerder Sollicitatiebrief en cv 0 11 augustus 2005 17:58


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:45.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon