Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Loopbaanvragen

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 13 juli 2015, 16:43
rgerr8 rgerr8 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 13 juli 2015
Berichten: 1
rgerr8 is on a distinguished road
Standaard Ik vind mijn huidige functie vreselijk

Beste allemaal,

Ik werk sinds januari bij mijn huidige werkgever, echter zit ik sinds begin mei op een andere functie. De reden dat ik op die andere functie ben gezet, is omdat mijn werkgever daar meer belang van in zag voor de organisatie. Dit is wel met mij overlegd, wel is benadrukt dat mocht ik niet akkoord gaan dat men mij alsnog op die functie zou kunnen zetten. Uiteindelijk ben ik hiermee akkoord gegaan.

Ik zit nu dus twee maanden op de andere functie, en ik vind het vreselijk. Het werk is totaal anders dan ik had verwacht, de werkdruk ligt veel hoger, er is weinig ruimte om verlof op te nemen, de reistijd is ontzettend lang (ruim één uur heen, anderhalf uur of meer terug door de spits), ik moet regelmatig presentaties geven (wat ik eerder niet zo'n probleem vond, echter sta ik hier met klotsende oksels en trillende handen te presenteren) en is de kans groot dat ik de komende jaren per jaar zo'n 3 maanden aanééngesloten in het buitenland zal doorbrengen.. Daarbij komt nog dat het in mijn relatie niet goed loopt, wat ook de nodige stress mee brengt.

Verder heb ik de ambitie om een HBO opleiding te volgen, gezien ik alleen mijn HAVO diploma heb gehaald en verder interne opleidingen heb gevolgd (waar ik in principe niks mee kan buiten mijn huidige werkgever). Daar is op deze functie weinig tot geen ruimte voor gezien de drukte.

Een hoop nadelen, echter staat deze functie wel beter op mijn CV als ik naar andere functies zou willen. Maar daar is het dan ook mee gezegd.

Over de bovenstaande zaken heb ik gesproken met mijn chef, waardoor ik uiteindelijk bij het bedrijfsmaatschappelijk werk terecht ben gekomen. Zij zouden mij een aanbeveling kunnen schrijven dat het beter zou zijn dat ik terug naar mijn vorige functie zou moeten. Echter vind het maatschappelijk werk de bovenstaande redenen niet genoeg om deze aanbeveling te schrijven.

Hierdoor loop ik dus vast, wat moet ik hier nou mee? Ik ben bang dat ik mij binnenkort zal gaan ziek melden omdat ik vrees dat ik mijzelf niet langer naar het werk kan slepen, en daardoor ziek thuis kom te zitten. Help!

Alvast bedankt voor jullie tijd en advies.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Labels
functie, stress, vreselijk, ziek

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vreselijke omgang op werk (lang verhaal!) Loesje88 Je rechten en plichten als werknemer 4 21 april 2023 15:35
Help ik vind mijn werk niet meer leuk! Linlin Loopbaanvragen 21 31 december 2012 20:52
Mag dit? binnen huidige baan op dezelfde functie solliciteren? Heijnen Je rechten en plichten als werknemer 1 26 november 2012 17:14
Na full-time werken weer full-time studeren? Faithy Opleiding kiezen en volgen 26 5 mei 2009 22:17
sollicitatie naar functie onderwijsassistent speciaal onderwijs graag reactie ann80 Sollicitatiebrief en cv 0 7 mei 2008 17:44


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:32.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon