Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 1 augustus 2016, 14:03
Zara_nl Zara_nl is offline
Lid
 
Geregistreerd: 1 augustus 2016
Berichten: 6
Zara_nl is on a distinguished road
Standaard Graag jullie feedback op mijn brief

Hallo allemaal.

Ik ben een enige tijd bezig met solliciteren. Helaas het lukt me nog steeds niet om een baan te vinden. Ik twijfel nu sterk aan mijn motivatie brief en CV. Willen jullie deze voor mij nakijken op taalfouten en opmaak van mijn brief.

Alvast bedankt.


Geachte heer/ mevrouw,

Met belangstelling las ik uw vacature. Hierbij wil ik mijn interesse kenbaar maken voor de vacature van ................. De veelzijdigheid trekt mij bijzonder aan.

Ik ben een administratief medewerker met oog voor cijfers, voor de bedrijfsprocessen en voor de mensen met wie ik samenwerk. Ik heb als pensioenmedewerker bij verschillende pensioenfondsen en verzekeraars gewerkt. In deze functie was ik verantwoordelijk voor het rechtmatig en zelfstandig vaststellen van recht, hoogte en duur van uitkeringsaanvragen. Daarnaast behoorden het beheren van klantendossiers, het registreren en verwerken van gegevens en het opmaken van diverse rapportages tot mijn takenpakket.

Ik ben een echte doener, van nature opgeruimd, positief en maak graag onderdeel uit van een team, maar kan ook zelfstandig goed uit de voeten. Kwaliteit, servicegerichtheid en klantvriendelijkheid staan bij mij hoog in het vaandel. Ik werk altijd resultaatgericht en ben betrouwbaar in alles wat ik doe.

Op grond van het voorgaande ben ik ervan overtuigd dat ik van toegevoegde waarde zal zijn voor uw organisatie. Ik hoop de mogelijkheid te krijgen om dit persoonlijk bij u toe te lichten.

Met veel belangstelling wacht ik op uw antwoord, ook als u meer informatie van mij zou willen of anderszins vragen voor mij hebt.

Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren
  #2  
Oud 1 augustus 2016, 14:32
Werkenisleuk Werkenisleuk is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 16 juni 2016
Berichten: 66
Werkenisleuk is on a distinguished road
Standaard

Suggesties:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zara_nl Bekijk bericht
Hallo allemaal.

Ik ben een enige tijd bezig met solliciteren. Helaas het lukt me nog steeds niet om een baan te vinden. Ik twijfel nu sterk aan mijn motivatie brief en CV. Willen jullie deze voor mij nakijken op taalfouten en opmaak van mijn brief.

Alvast bedankt.


Geachte heer/mevrouw,

Met belangstelling las ik uw vacature voor de functie van xxxxxxxxx

De veelzijdigheid trekt mij bijzonder aan. (welke veelzijdigheid, noem minstens 2 elementen)

Ik ben een administratief medewerker en heb oog voor cijfers, voor de bedrijfsprocessen, collega's en klanten. Ik heb in de functie van pensioenmedewerker bij verschillende pensioenfondsen en verzekeraars gewerkt. Hier was ik verantwoordelijk voor het rechtmatig en zelfstandig vaststellen van recht, de hoogte en duur van uitkeringsaanvragen. Daarnaast behoorden het beheren van klantendossiers, het registreren en verwerken van gegevens (in......) en het opmaken van diverse rapportages tot mijn takenpakket.

Ik ben een echte doener, van nature opgeruimd, positief en maak graag onderdeel uit van een team, maar kan ook zelfstandig mijn werkzaamheden uitvoeren. Kwaliteit, servicegerichtheid en klantvriendelijkheid staan bij mij hoog in het vaandel. Ik werk altijd resultaatgericht en ben betrouwbaar in zowel mijn werk als in de omgang met collega's en klanten.

Op grond van mijn opleiding en werkervaringen ben ik ervan overtuigd dat ik toegevoegde waarde kan geven in mijn werkzaamheden en voor uw organisatie.

In de bijlage treft u mijn curriculum vitae. In een persoonlijk gesprek zou ik deze graag willen toelichten en met u de vacature willen bespreken.

Met veel belangstelling wacht ik op uw antwoord.

Met vriendelijke groet,


Bijlage: curriculum vitae
Met citaat reageren
  #3  
Oud 1 augustus 2016, 14:36
Zara_nl Zara_nl is offline
Lid
 
Geregistreerd: 1 augustus 2016
Berichten: 6
Zara_nl is on a distinguished road
Standaard

bedankt voor uw reactie.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief voor afstudeerstage, Graag feedback geven! Tatzz88 Sollicitatiebrief en cv 1 4 november 2014 11:09
Heel graag feedback op mijn eerste sollicitatiebrief =) Flower11 Sollicitatiebrief en cv 2 7 augustus 2014 04:31
graag jullie feedback op mijn sollicitatiebrief linanora Sollicitatiebrief en cv 1 2 oktober 2013 13:31
Graag jullie reactie op mijn net even anders dan anders sollicitatiebrief en cv vertegenwoordiger Sollicitatiebrief en cv 6 2 juli 2012 18:37
Sollicitatiebrief persvoorlichter vakbond, feedback graag Madeloepie Sollicitatiebrief en cv 0 18 april 2010 18:07


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:27.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon