Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 29 september 2012, 16:20
JSB JSB is offline
Lid
 
Geregistreerd: 16 november 2011
Berichten: 5
JSB is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief Commercieel medewerker, hulp gevraagd!

Goedemiddag,

Ik wil graag solliciteren op een openstaande vacature voor Telesales medewerker binnendienst.
Dit is mijn brief, zoals jullie zien moet ik nog een aantal alinea's afmaken (zoals de eerste) maar wat even benieuwd wat jullie van de basis vinden tot nu toe...


Betreft: Vacature Telesales executive *****

Geachte heer ****

Met grote belangstelling las ik uw vacature voor Telesales executive bij *** in ***. Deze commerciële functie spreekt mij erg aan omdat………

Na een aantal jaren in de horeca gewerkt te hebben was ik toe aan een nieuwe uitdaging en ben ik begonnen als Administratief Medewerker bij *** in Amsterdam. Door een reorganisatie was dit dienstverband helaas van korte duur,ik heb hier heel veel geleerd en ik heb me in de ruim 8 maanden dat ik hier werkzaam ben geweest bijzonder goed kunnen ontwikkelen. Uit deze periode is gebleken dat ik accuraat en erg leergierig ben, ik ben voordurend op zoek naar nieuwe uitdagingen en verbeteringen in mijn werk. Ik zou mijn communicatieve en commerciële vaardigheden graag verder ontwikkelen en ik ben ervan overtuigd ik hierin uw team zou kunnen versterken.

De functie past uitstekend bij mij omdat mijn communicatieve instelling goed aansluit op uw organisatie en ik de drive heb om mezelf continue te blijven ontwikkelen. Door mijn omgeving word ik getypeerd als een energiek en actief persoon, een echte aanpakker die sociaal ingesteld is en die een positieve werkhouding heeft. Uw bedrijf spreekt me erg aan omdat het grootschalig en dynamisch is, ik zie het als een grote uitdaging om met omzettargets te werken en verantwoordelijk te zijn voor mijn eigen portfolio, ook de samenwerking met de Accountmanagers hierbij lijkt het erg leuk.

Tot slot heb ik met veel belangstelling gelezen over de vele trainingen en coachingsmethodieken die u aanbied voor uw werknemers, dit past uitstekend bij mijn doelen tot ontwikkeling.

Ik hoop uw interesse te hebben gewekt met mijn sollicitatie,graag kom ik bij u langs voor een oriënterend gesprek om mijn motivatie en Curriculum Vitae verder toe te lichten.

Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren
  #2  
Oud 30 september 2012, 17:15
dannyvt dannyvt is offline
Lid
 
Geregistreerd: 2 mei 2009
Berichten: 16
dannyvt is on a distinguished road
Standaard Feedback

Betreft: Vacature Telesales executive *****

Geachte heer ****

Met grote belangstelling las ik uw vacature voor Telesales executive bij *** in ***. Deze commerciële functie spreekt mij erg aan omdat………

Na een aantal jaren in de horeca gewerkt te hebben was ik toe aan een nieuwe uitdaging en ben ik begonnen als Administratief Medewerker bij *** in Amsterdam. Door een reorganisatie was dit dienstverband helaas van korte duur,ik heb hier heel veel geleerd en ik heb me in de ruim 8 maanden dat ik hier werkzaam ben geweest bijzonder goed kunnen ontwikkelen.Dit stuk zou ik weglaten blijkt uit je cv Uit deze periode is gebleken dat ik accuraat en erg leergierig benwaaruit blijkt dit dan?, ik ben voordurend op zoek naar nieuwe uitdagingen en verbeteringen in mijn werk. Ik zou mijn communicatieve en commerciële vaardigheden graag verder ontwikkelen en ik ben ervan overtuigd ik hierin uw team zou kunnen versterken.Sterke zin

De functie past uitstekend bij mij omdat mijn communicatieve instelling goed aansluit op uw organisatie en ik de drive heb om mezelf continue te blijven ontwikkelen. Door mijn omgeving word ik getypeerd als een energiek en actief persoon, een echte aanpakker die sociaal ingesteld is en die een positieve werkhouding heeft. Uw bedrijf spreekt me erg aan omdat het grootschalig en dynamisch is, ik zie het als een grote uitdaging om met omzettargets te werken en verantwoordelijk te zijn voor mijn eigen portfolio, ook de samenwerking met de Accountmanagers hierbij lijkt het erg leuk.Deze zin is erg lang. Daarnaast vind ik de zin: "u bedrijf spreekt mij erg aan omdat het grootschalig en dynamisch is niet sterk. Dit zijn kapstokbegrippen. Waarom wil jij bij dit bedrijf werken, wat zijn de specifieke kenmerken van het bedrijf? Die zou ik eerder opnoemen dan brede begrippen "grootschalig en dynamisch". Het stukje omzettargets daar zou ik een aparte zin van maken bijv: " ik krijg energie van het werken met targets, of " Ik ben competitief ingesteld en targets zijn voor mij een motivatie". Dat je het samenwerken met accountmanagers leuk vindt zou ik anders omschrijven. Bijv: Ik voel mijzelf prettig bij het werken in teamverband.

Tot slottot slot weglaten heb ik met veel belangstelling gelezen over de vele trainingen en coachingsmethodieken die u aanbied voor uw werknemers, dit past uitstekend bij mijn doelen tot ontwikkeling.

Ik hoop uw interesse te hebben gewekt met mijn sollicitatie,graag kom ik bij u langs voor een oriënterend gesprek om mijn motivatie en Curriculum Vitae verder toe te lichten.

Met vriendelijke groet,[/QUOTE]
Heel veel succes!
Met citaat reageren
  #3  
Oud 1 oktober 2012, 13:57
Sollicitatie85 Sollicitatie85 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 1 oktober 2012
Berichten: 7
Sollicitatie85 is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JSB Bekijk bericht
Goedemiddag,

Ik wil graag solliciteren op een openstaande vacature voor Telesales medewerker binnendienst.
Dit is mijn brief, zoals jullie zien moet ik nog een aantal alinea's afmaken (zoals de eerste) maar wat even benieuwd wat jullie van de basis vinden tot nu toe...


Betreft: Vacature Telesales executive *****

Geachte heer ****

Met grote belangstelling las ik uw vacature voor Telesales executive bij *** in ***. Deze commerciële functie spreekt mij erg aan omdat………

Na een aantal jaren in de horeca gewerkt te hebben was ik toe aan een nieuwe uitdaging en ben ik begonnen als Administratief Medewerker bij *** in Amsterdam. Door een reorganisatie was dit dienstverband helaas van korte duur,ik heb hier heel veel geleerd en ik heb me in de ruim 8 maanden dat ik hier werkzaam ben geweest bijzonder goed kunnen ontwikkelen. Uit deze periode is gebleken dat ik accuraat en erg leergierig ben, ik ben voordurend op zoek naar nieuwe uitdagingen en verbeteringen in mijn werk. Ik zou mijn communicatieve en commerciële vaardigheden graag verder ontwikkelen en ik ben ervan overtuigd ik hierin uw team zou kunnen versterken.
Misschien kun je hier nog aangeven waarom je dat precies denkt?De functie past uitstekend bij mij omdat mijn communicatieve instelling goed aansluit op uw organisatie en ik de drive heb om mezelf continue te blijven ontwikkelen. Door mijn omgeving word ik getypeerd als een energiek en actief persoon, een echte aanpakker die sociaal ingesteld is en die een positieve werkhouding heeft. Uw bedrijf spreekt me erg aan omdat het grootschalig en dynamisch is, ik zie het als een grote uitdaging om met omzettargets te werken en verantwoordelijk te zijn voor mijn eigen portfolio, ook de samenwerking met de Accountmanagers Klopt het dat je dit met een hoofdletter schrijft? hierbij lijkt het erg leuk.

Tot slot heb ik met veel belangstelling gelezen over de vele trainingen en coachingsmethodieken die u aanbied voor uw werknemers, dit past uitstekend bij mijn doelen tot ontwikkeling.

Ik hoop uw interesse te hebben gewekt met mijn sollicitatie,graag kom ik bij u langs voor een oriënterend gesprek om mijn motivatie en Curriculum Vitae verder toe te lichten.

Met vriendelijke groet,
Ik heb met een kleurtje mijn opmerkingen kenbaar gemaakt, succes!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief medewerker politie, alle hulp is welkom paradise87 Sollicitatiebrief en cv 2 7 februari 2012 16:14
Feedback sollicitatiebrief Commercieel Medewerker Buitendienst gevraagd reno Sollicitatiebrief en cv 3 29 juni 2011 14:44
Hulp gevraagd bij controle sollicitatie vacature medewerker regie en beleid zinazina Sollicitatiebrief en cv 0 28 september 2009 11:11
Sollicitatie pedagogisch medewerker. Hulp voor verbetering gevraagd Lilian Sollicitatiebrief en cv 2 29 augustus 2008 10:24
Sollicitatiebrief commercieel technisch medewerker markwolf Sollicitatiebrief en cv 1 10 december 2006 18:43


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:04.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon