Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 14 mei 2007, 17:18
muisje muisje is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 14 mei 2007
Berichten: 1
muisje is on a distinguished road
Standaard sollicitatiebrief en cv - commentaar??

Goedendag,

Ik ben me sinds kort aan het begeven op de arbeidsmarkt. Ik ben momenteel werkzaam, maar ben op zoek naar een baan wat beter bij mij past en waarbij de kernactiviteiten mij wel aanspreken.
Ik ben erg onzeker over mijn sollicitatiebrief en cv. Ik wordt niet altijd op gesprek uitgenodigd en ik ben bang dat het aan mijn sollicitatiebrief en/of cv ligt. Graag zou ik hierover eventuele commentaar willen ontvangen, zodat ik hierin zekerder kan zijn.

Ik hoor heel graag van jullie.

Groetjes Lorene
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: doc CV xxx.doc‎ (62,0 KB, 205x gelezen)
Bestandstype: doc sollicitatiebrief Assistent Accountmanager Private Banking xxx.doc‎ (28,0 KB, 231x gelezen)

Laatst gewijzigd door muisje; 14 mei 2007 om 17:32 Reden: cv in bijlagen
Met citaat reageren
  #2  
Oud 14 mei 2007, 21:02
Loes Loes is offline
Lid
 
Geregistreerd: 13 april 2007
Berichten: 12
Loes is on a distinguished road
Standaard Re: sollicitatiebrief en cv - commentaar??

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door muisje Bekijk bericht
Goedendag,

Ik ben me sinds kort aan het begeven op de arbeidsmarkt. Ik ben momenteel werkzaam, maar ben op zoek naar een baan wat beter bij mij past en waarbij de kernactiviteiten mij wel aanspreken.
Ik ben erg onzeker over mijn sollicitatiebrief en cv. Ik word niet altijd op gesprek uitgenodigd en ik ben bang dat het aan mijn sollicitatiebrief en/of cv ligt. Graag zou ik hierover eventuele commentaar willen ontvangen, zodat ik hierin zekerder kan zijn.

Ik hoor heel graag van jullie.

Groetjes Lorene
Hej,
Ik heb je cv en brief eens kort overlopen.
Wat me al direct opvalt is je lange cv. Mij hebben ze altijd geleerd dat 2 pagina's het maximum is. Misschien kan je hier en daar iets weglaten, zodat je op 2 bladzijden komt. Qua lay-out vind ik je cv wel heel verzorgd!

In je sollicitatiebrief zou ik je naam en leeftijd niet vermelden, vermits dat in je cv staan. Ook bij de uitleg over je huidig werk zou ik al die werkzaamheden weglaten, vermits ook dat in je cv staat.

Hopelijk kan je hier al iets mee,
Groetjes
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief traineefunctie, commentaar gevraagd! mcpranger Sollicitatiebrief en cv 9 26 november 2014 23:26
sollicitatiebrief assistent politiemedewerker ano Sollicitatiebrief en cv 4 23 november 2008 20:30
sollicitatiebrief medewerker klantenservice, graag commentaar Anita_01 Sollicitatiebrief en cv 2 2 mei 2007 22:10
sollicitatiebrief maatschappelijk assistent Lore Sollicitatiebrief en cv 0 18 november 2006 14:54
sollicitatiebrief assistent politiemedewerker ano Sollicitatiebrief en cv 1 10 november 2006 16:49


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:17.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon