Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 16 september 2014, 16:05
Shibito Shibito is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 5 januari 2014
Berichten: 4
Shibito is on a distinguished road
Standaard Sollicitatie voor klantenservicemedewerker Games

Hoi allemaal,

Mijn oog viel op een zeer mooie vacature. Ik wil mijn uiterste best doen, want dit is echt een baan waar ik op zat te wachten. Mijn grootste passie is games en werk al langer dan een jaar als redacteur bij een game website. Ik vind het echter altijd lastig om mijn gevoel in brief vorm te gieten. Daarnaast is eigenlijk een derde taal vloeiend spreken een grote pre, maar ik spreek er maar twee. Ik heb dit eerlijk vermeld, hopelijk is het geen obstakel.

Nooit geschoten is altijd mis, dus in de digitale pen geklommen. Ervaring genoeg op een klantenservice, nu nog eruit springen. Wat vinden jullie van mijn motivatie brief? (zie bijlage) Bedankt alvast voor jullie tijd.
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: rtf brief games.rtf‎ (3,2 KB, 214x gelezen)
Met citaat reageren
  #2  
Oud 23 september 2014, 13:07
JudithS JudithS is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 25 juni 2013
Berichten: 52
JudithS is on a distinguished road
Standaard

Beste Shibito,

Je brief is niet slecht. Maar om echt op te vallen zul je nog meer uit de kast moeten halen. Je enthousiasme voor het gamen komt goed naar voren. Hierin ben je niet de enige, want ik denk dat er nig heel veel mensen zullen zijn die hier van houden.

Je vertelt wat over jezelf. Probeer hierbij altijd de gevraagde competenties uit de advertentie in de gaten te houden. Wordt flexibiliteit gevraagd? G. Dan uitleggen waarom jij zo flexibel bent. Wees hierin concreet en haal successen uit je werk aan. Ga niet vertellen waarom jij zo flexibel bent, wanneer dit niet wordt gevraagd. Met andere woorden; elke regel die jij opschrijft, moet relevant zijn. Schrijf niets wat ze niet vragen!

Als laatste mis ik je motivatie voor het bedrijf dat de vacature heeft. Waarom wil jij graag daar werken? Onderzoek het bedrijf, de website, tot je iets vind waar je raakvlakken ziet. Dat kan het personeelsbeleid zijn, of de missie, of misschien alleen het product. Maar probeer de brief persoonlijk te maken, laat zien waarom jij daar graag wilt werken en gebruik hetzelfde jargon dat ook in de advertentie staat.

Ik hoop dat je wat kunt met mijn feedback, succes!

Groetjes, Judith
__________________
www.sollicitatiehulp.org

Ik help je graag, met tips over je loopbaan.
Hoe ontdek je welke baan bij je past en hoe vind je je droombaan?


www.sollicitatiehulp.org
www.wegnaarsucces.nl
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatie Grafisch vormgever, webdesigner reginn Sollicitatiebrief en cv 4 6 juni 2011 23:40
Open sollicitatie Dierenkliniek InNoCeNt-GiRl Sollicitatiebrief en cv 6 3 augustus 2010 17:34
Open Sollicitatie Endemol (graag op- en aanmerkingen!) Girl3 Sollicitatiebrief en cv 9 23 februari 2010 21:53
Open sollicitatie verpleegkundige. Graag commentaar HvdB Sollicitatiebrief en cv 1 13 juni 2009 22:04
Feedback gevraagd open sollicitatie plotiemoos Sollicitatiebrief en cv 4 11 mei 2009 09:40


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:22.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon