Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Salaris

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 24 oktober 2008, 23:18
Katy Katy is offline
Lid
 
Geregistreerd: 24 oktober 2008
Berichten: 5
Katy is on a distinguished road
Standaard Onzeker: minder geld dan afgestudeerde vrienden

Hallo mensen,

Ik heb het volgende wat ik aan jullie wil voorleggen.

Mijn vriendengroep ken ik van het VWO en het is een hele leuke groep. Na het VWO is iedereen gaan studeren aan de uni (ik ook) en nu komt de periode dat iedereen een beetje gaat werken. Iedereen behalve ik heeft dan ook een goede baan en dito salaris. Ik heb echter mijn studie niet afgemaakt en ben nu ook gestopt (voelt als een opluchting).

Ik werk nu als administratief medewerker wat ik wel leuk vind maar ik verdien maar 1800 euro bruto en geen extra's. Mijn vrienden hebben allemaal een auto van de zaak, dik salaris en eigen huis enzo, maar voor mij zit dat er allemaal niet in omdat ik er geen geld voor heb. Ik moet ook nog mijn IBG lening terugbetalen van 90 euro per maand (!). Nu gaan ze met zijn allen in maart op wintersport en ik kan weer niet mee omdat ik geen geld heb. Dit soort dingen komen heel vaak voor, etentjes, uitgaan, dagjes weg, weekendjes weg enz enz. Ik wordt er heel verdrietig van dat ik nergens aan mee kan doen en wordt hier ook onzeker van. Ik verzin vaak smoesjes om niet mee te gaan omdat ik niet durf te zeggen dat ik het geld niet heb.

Herkent iemand deze situatie en hoe ga je ermee om?

Alvast bedankt!!!

Katy
Met citaat reageren
  #2  
Oud 25 oktober 2008, 19:50
Rosina Rosina is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 2 maart 2008
Berichten: 338
Rosina is on a distinguished road
Standaard Re: Onzeker: minder geld dan afgestudeerde vrienden

Hallo Katy,