Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 6 oktober 2010, 12:17
meisje meisje is offline
Lid
 
Geregistreerd: 11 mei 2007
Berichten: 23
meisje is on a distinguished road
Standaard Sollicitatie Pedagogische medewerker BSO, graag reactie en feedback

XXXXX Adresgegevens mijzelf


Betreft: Sollicitatie Pedagogische medewerker BSO Kabouterhoeve in XX (plaatsnaam)

XXX (woonplaats), 5 oktober 2010

Geachte mevrouw XXXX (naam)

Na het lezen van de vacature op zorgpleinnoord.nl, zou ik graag solliciteren naar de functie van Pedagogische Medewerkster BSO in XXX (plaatsnaam)
Op dit moment volg ik de opleiding SPH in XX (plaatsnaam) Het praktische bezig zijn gaat mij goed af. De theorie en het niveau van een SPH – er bezit ik (op dit moment) nog niet, dit is te hoog gegrepen voor mij.
Door verschillende stages en werkervaringen ben ik tot de conclusie gekomen dat mijn interesse ligt bij het werken op de groep.

Werken doe ik vanuit mijn hart, dit uit zich tot inlevingsvermogen.
Daarnaast ben ik in het bezit van enthousiasme en ik ben leergierig. Daardoor sta ik open voor uitdagingen.
Verder vind ik ontwikkelingsgericht werken belangrijk.
Samenwerken is voor mij erg belangrijk. Samen kun je tot een beter resultaat komen. Ook kan ik zelfstandig werken. Ik heb verantwoordelijkheidsgevoel.
Ik ben betrouwbaar, houd van een grapje en ik ben zorgzaam.

Graag zal ik deze sollicitatiebrief en Curriculum Vitae in een gesprek toelichten.


Met vriendelijke groet,


XXXX (mijn naam)











Bijlage Curriculum Vitae
Met citaat reageren
  #2  
Oud 7 oktober 2010, 08:45
Danjel's schermafbeelding
Danjel Danjel is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 6 november 2008
Berichten: 342
Danjel is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meisje Bekijk bericht
XXXXX Adresgegevens mijzelf


Betreft: Sollicitatie Pedagogische medewerker BSO Kabouterhoeve in XX (plaatsnaam)

XXX (woonplaats), 5 oktober 2010

Geachte mevrouw XXXX (naam)

Na het lezen van de vacature op Zorgpleinnoord.nl, zou ik graag solliciteren naar de functie van Pedagogische Medewerkster BSO in XXX (plaatsnaam)
Op dit moment volg ik de opleiding SPH in XX (plaatsnaam) Het praktische bezig zijn gaat mij goed af. De theorie en het niveau van een SPH – er bezit ik (op dit moment) nog niet, dit is te hoog gegrepen voor mij ,, zou ik niet in de brief zetten, het klinkt alsof jij dat niveau niet gaat halen.
Door verschillende stages en werkervaringen ben ik tot de conclusie gekomen dat mijn interesse ligt bij het werken op de groep Wat voor groep?.

Werken doe ik vanuit mijn hart, dit uit zich tot inlevingsvermogen.
Daarnaast ben ik in het bezit van enthousiasme en ik ben leergierig.
Daardoor sta ik open voor uitdagingen.
Verder vind ik ontwikkelingsgericht werken belangrijk.
Samenwerken is voor mij erg belangrijk.
Samen kun je tot een beter resultaat komen.
Ook kan ik zelfstandig werken.
Ik heb verantwoordelijkheidsgevoel.
Ik ben betrouwbaar, houd van een grapje en ik ben zorgzaam.

Bovenstaande leest als een opsomming, daarom heb ik het ook onder elkaar gezet

Graag zal ik deze sollicitatiebrief en Curriculum Vitae in een gesprek toelichten.


Met vriendelijke groet,


XXXX (mijn naam)











Bijlage Curriculum Vitae

Ik mis de motivatie waarom jij bij dat bedrijf wilt werken.
De brief "loopt" niet lekker, je maakt een opsomming van je kwaliteiten en vaardigheden in korte zinnetjes. Waaruit blijkt dat jij die vaardigheden/ kwaliteiten bezit? Waarom zou dit bedrijf jou moeten aannemen?
Met citaat reageren
  #3  
Oud 7 oktober 2010, 10:37
meisje meisje is offline
Lid
 
Geregistreerd: 11 mei 2007
Berichten: 23
meisje is on a distinguished road
Standaard

Ik wil iets kunnen betekenen voor de kinderen, hun een veilige omgeving bieden. In deze veilige omgeving moeten ze zich kunnen ontwikkelen en plezier kunnen hebben. Ik vind het belangrijk dat kinderen tijdens het ontspannen situaties aangedragen krijgen om te kunnen leren. Het fijne van het werken met kinderen is dat ze eerlijk zijn, je kunt veel van ze leren.


Ik heb dit er nog bij gevoegd.
En het niveau is ook te moeilijk voor mij. Ik denk persoonlijk dat je tijdens een brief eerlijk moet zijn, ze komen er tijdens het gesprek toch wel achter!
En wat moet je dan bijvoorbeeld er bij zetten.
Bijv bij samenwerken. In mijn huidige werk, op de zorgboerderij, werk ik samen met een team. Mijn taken hierbij zijn dat ik er voor zorg dat het team samen werkt en niet naast elkaar werkt. Dit doe ik door feedback te geven en samen te discusieren en bespreken hoe het beter kan gaan????

Dit bijvoorbeeld????
Met citaat reageren
  #4  
Oud 7 oktober 2010, 10:48
meisje meisje is offline
Lid
 
Geregistreerd: 11 mei 2007
Berichten: 23
meisje is on a distinguished road
Standaard

ik heb mijn brief in een ander document (nieuwe discussie) geplaatst..
Reacties zijn welkom
Met citaat reageren
  #5  
Oud 7 oktober 2010, 12:26
searcher searcher is offline
Lid
 
Geregistreerd: 7 oktober 2010
Berichten: 6
searcher is on a distinguished road
Standaard

XXXXX Adresgegevens mijzelf


Betreft: Sollicitatie Pedagogische medewerker BSO Kabouterhoeve in XX (plaatsnaam)

XXX (woonplaats), 5 oktober 2010

Geachte mevrouw XXXX (naam)

Na het lezen van de vacature op zorgpleinnoord.nl, zou (ik zou er 'wil' neerzetten, bij 'zou' lijkt het alsof je het wilt doen maar nog niet doet) ik graag solliciteren naar de functie van Pedagogische Medewerkster BSO in XXX (plaatsnaam)
Op dit moment volg ik de opleiding SPH in XX (plaatsnaam) Het praktische bezig zijn gaat mij goed af. De theorie en het niveau van een SPH – er bezit ik (op dit moment) nog niet, dit is te hoog gegrepen voor mij.(maar ik ben volop bezig mijn kennis uit te breiden)
Door verschillende stages en werkervaringen ben ik tot de conclusie gekomen dat mijn interesse ligt bij het werken op de groep.

Werken doe ik vanuit mijn hart, dit uit zich tot inlevingsvermogen.
Daarnaast ben ik in het bezit van enthousiasme en ik ben leergierig. Daardoor sta ik open voor uitdagingen.
Verder vind ik ontwikkelingsgericht werken belangrijk.
Samenwerken is voor mij erg belangrijk. Samen kun je tot een beter resultaat komen. Ook kan ik zelfstandig werken. (en heb ik verantwoordelijkheidsgevoel, maak er één zin van)Ik heb verantwoordelijkheidsgevoel.
Ik ben betrouwbaar, houd van een grapje en ik ben zorgzaam.

Graag zal ik deze sollicitatiebrief en Curriculum Vitae in een gesprek toelichten.


Met vriendelijke groet,


Verder vind ik het een enthousiaste brief. Vooral je kwaliteiten benoem je heel duidelijk. Succes!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Labels
sollicitatiebrief kinderopvang

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatie naar medewerker financiële administratie > Graag feedback Doubledutch67 Sollicitatiebrief en cv 1 11 juni 2010 22:33
interne sollicitatie pedagogisch medewerker A, graag feedback en advies sannelba Sollicitatiebrief en cv 5 9 december 2008 15:01
Graag jullie reactie op mijn sollicitatie naar de functie van medewerker secretariaat lotjebibi1 Sollicitatiebrief en cv 1 20 oktober 2007 15:18
sollicitatiebrief pedagogische medewerker HBO, heel graag feedback! Ann1983 Sollicitatiebrief en cv 1 10 juni 2007 20:23


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:57.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon