Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 12 mei 2009, 20:39
rayadam rayadam is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 6 mei 2009
Berichten: 2
rayadam is on a distinguished road
Standaard Missie

Hoe kun je deze missie in een sollicitatiebrief het beste verwoorden,

De missie van het bedrijf is

"Dé referentie worden inzake de levering van kantoorbenodigdheden"

Verder komt er terug

Functie-eisen:
De sleutels tot succes zitten in jezelf: jouw commerciële instelling, sterke gedrevenheid, overredingskracht en organisatietalent!
Bezit je deze capaciteiten en ben je bereid om hard te werken?
Vind je het een uitdaging om koude acquisitie te plegen? Kan je je telkens opnieuw opladen? Ook als je een eens naast die veelbelovende prospect grijpt ? Denk en werk je op min. MBO+ niveau ? Ben je in bezit van een rijbewijs B? Zijn jouw antwoorden positief op deze vragen, dan zit je goed !

Je komt terecht in een sterke organisatie die 200 % salesgeoriënteerd is en gelooft dat de verkoper het verschil kan maken. Jouw 125 buitendienst - collega’s in Nederland zijn hiervan het bewijs.

Ons Carričreplan verzekert jou, mits realisatie van de verkoopdoelstellingen, van regelmatige salarisverhogingen en / of promoties. Naast een vast basisloon bieden wij jou een belangrijk gedeelte variabel loon, bedrijfswagen, GSM en onkostenvergoeding. Een pensioenplan en evt. spaarloon vervolledigen het financiële plaatje.


Mijn brief wordt dan:

U bent op zoek naar een representatieve zelfstandige collega op MBO+ niveau ? Omdat het geschetste functieprofiel goed aansluit bij mijn kennis, vaardigheden en interesses denk ik een geschikte kandidaat te zijn voor deze vacature en wil ik middels deze brief graag solliciteren.

Uw missie "Dé referentie worden inzake de levering van" ....................................

Tijdens mijn loopbaan heb ik jarenlange ervaring opgedaan binnen de commercie. Targets die werden gesteld werden door mij behaald of overtroffen. Ik streef er dan ook altijd naar het maximale eruit te halen.

Mijn schriftelijke en mondelinge communicatieve vaardigheden heb ik tijdens mijn laatste werkzaamheden sterk kunnen ontwikkelingen. Mijn werkzaamheden lopen uiteen van het schrijven van offertes richting klanten, het coordineren van complexe salestrajecten, tot het organiseren van beurzen en seminars.

Ik heb een sterke overredingskracht, ben commercieel, ambitieus, en communicatief vaardig. Daarnaast beschik ik over een echte winnaars mentaliteit. Ik denk actief mee als sparringpartner, ben praktisch ingesteld en kies voor een pragmatische benadering. Ik geeft niet snel op als ik met moeilijke situaties wordt geconfronteerd en tracht ten alle tijden tot een gepaste oplossing te komen.

Ik zie uw uitnodiging voor een gesprek met veel plezier tegemoet en kijk uit naar de kans mijn enthousiasme over deze baan en curriculum vitae persoonlijk nader aan u toe te lichten.


Met vriendelijke groet,

Laatst gewijzigd door rayadam; 12 mei 2009 om 20:43 Reden: Moest nog wat bij
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:21.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon