Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 4 januari 2009, 23:37
Jaapie Jaapie is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 4 januari 2009
Berichten: 3
Jaapie is on a distinguished road
Question Sollicitatiebrief stage projectontwikkelaar, graag feedback

Betreft: sollicitatie stageplaats.


Geachte heer/mevrouw,

Naar aanleiding van het telefoongesprek op (....) j.l. met (....), stuur ik u dit schrijve. In dit gesprek is naar voren gekomen dat er de mogelijkheid bestaat voor een stageplaats binnen de organisatie.

Momenteel ben ik een derdejaarsstudent van de opleiding Bouwtechnische Bedrijfskunde aan de (....) . In het derde studiejaar biedt de Hogeschool een mogelijkheid stage te lopen bij een projectontwikkelaar voor een periode van vier maanden. In deze periode, die ingaat op 26 januari, gaat de voorkeur uit naar een functie als assistent projectontwikkelaar, met als doel de aangeleerde theoretische kennis toe te passen in de praktijk.

Een stageplaats binnen (....) spreekt me om diverse redenen aan. De eerste reden is, dat het mij een fijne organisatie lijkt om mijzelf te ontwikkelen op het gebied van vastgoed. Ten tweede spreken de projecten mij enorm aan, mede door diversiteit van het aantal lopende projecten. Ten derde omdat de regio waarbinnen het bedrijf werkzaam is mij aanspreekt.

Karakteriserend voor mij als persoon zelf is dat ik erg enthousiast ben en graag alles wil leren op het gebied van vastgoedontwikkeling. Naast praktische ervaring in de bouwwereld beschik ik over de hoeksteen van het vakgebied.

Ik hoop dat deze brief voor u een aanleiding is mij uit te nodigen voor een oriënterend gesprek. Voor nadere informatie verwijs ik u naar bijgevoegd curriculum vitae.

Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren
  #2  
Oud 5 januari 2009, 00:13
gorielja11 gorielja11 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 3 januari 2009
Berichten: 8
gorielja11 is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief stage projectontwikkelaar, graag feedback

Alinea 1
Jongstleden = jl. of helemaal weglaten.
dit schrijve = dit schrijven of deze brief.
Een stage plaats binnen de organisatie ----binnen uw organisatie

Alinea 3
Probeer een andere formulering voor al die keren “ aanspreken” te vinden (de regio: is die interessant omdat….. of, de regio is mij totaal onbekend en ik leer dan weer iets nieuws of vertel waarom die regio je zo aanspreekt)

Alinea 4
Karakteriserend voor mij als persoon zelf is dat ik erg enthousiast ben (dit hele stuk weglaten) Ik ben heel enthousiast (over het vak) en wil graag alles leren op het gebied van vastgoedontwikkeling. Naast praktische ervaring in de bouwwereld beschik ik over de hoeksteen (wat is dat?) van het vakgebied.

Laatste alinea
Ik hoop dat deze brief voor u (een) aanleiding is om mij uit te nodigen voor een oriënterend gesprek. Voor nadere informatie verwijs ik u naar bijgevoegd curriculum vitae. (dit staat een beetje dwingend, zou ik helemaal weglaten. Vergeet niet onder aan je brief te zetten dat je je cv bijvoegt.)

Met vriendelijke groet,


Bijlage: curriculum vitae.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 7 januari 2009, 13:33
Jaapie Jaapie is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 4 januari 2009
Berichten: 3
Jaapie is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief stage projectontwikkelaar, graag feedback

Hey Gorielja11,

Bedankt voor je tips. Ik hou jullie op de hoogte.

Gr,
Jaapie
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief stageplek kinderopvang, graag commentaar senita Sollicitatiebrief en cv 8 18 maart 2012 15:41
Sollicitatiebrief stage verpleegkundige: graag commentaar Daisy Sollicitatiebrief en cv 10 13 maart 2012 16:23
Sollicitatiebrief concurrentie onderzoek Webshop, Graag Feedback en advies Arrie65 Sollicitatiebrief en cv 1 8 december 2008 15:08
Sollicitatiebrief Leerling IC verpleegkundige - Graag Advies, tips, feedback Ria Sollicitatiebrief en cv 2 6 december 2008 23:30
Sollicitatiebrief Stage graag feedback annet Sollicitatiebrief en cv 4 19 maart 2008 19:31


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:30.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon