Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 23 januari 2007, 16:05
ruud ruud is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 23 januari 2007
Berichten: 1
ruud is on a distinguished road
Standaard Eerste sollicitatiebrief: praktijkplaats (stage)

hallo,

ik moet binnenkort stage lopen en hiervoor moet ik een sollicitatiebrief sturen. Ik heb nog nooit eerder een sollicitatiebrief geschreven en dus zou ik graag willen weten wat jullie er van vinden. Zodat ik mijn brief kan verbeteren.







Betreft: sollicitatie praktijkplaats


Geachte mevrouw .....,

Van mij praktijkcoördinator, mevrouw ...., hoorde ik dat (naam van het bedrijf) een praktijkplaats voor een boekhoudkundig medewerker beschikbaar heeft. Graag solliciteer ik naar deze praktijkplaats.

Ik volg de opleiding THBO Administrateur aan het Horizon college te Alkmaar, dit houdt in dat ik mijn mbo niveau 4 versnelt in twee jaar doe. Een belangrijk onderdeel van deze opleiding vormt de beroepspraktijkvorming van 20 weken.

In het bijgevoegde curriculum vitae kunt u aanvullende informatie over mij vinden. Mocht u verdere vragen hebben, dan ben ik ten alle tijden bereid u hier verder over te informeren.

Ik hoop dat deze brief voor u in de nabije toekomst aanleiding zal zijn mij uit te nodigen voor een gesprek.

Met vriendelijke groet,


Ruud .....

Bijlage: curriculum vitae
Met citaat reageren
  #2  
Oud 23 januari 2007, 16:44
Primago advies Primago advies is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 12 april 2006
Berichten: 1.720
Primago advies is on a distinguished road
Standaard Re: eerste sollicitatiebrief

Ik heb je brief wat aangepast. Zie mijn punten in rood. Wat vind je van mijn aanpassingen?

Betreft: sollicitatie praktijkplaats


Geachte mevrouw .....,

Van mij praktijkcoördinator, mevrouw ...., hoorde ik dat (naam van het bedrijf) een praktijkplaats voor een boekhoudkundig medewerker beschikbaar heeft. Graag solliciteer ik naar deze praktijkplaats, omdat ...... probeer info over het bedrijf te vinden. Dit kan je misschien van je praktijkcoördinator krijgen of via internet. Geef aan waarom je bij dit bedrijf wilt stage lopen..

Ik volg de opleiding THBO Administrateur aan het Horizon college te Alkmaar, dit houdt in dat ik mijn mbo niveau 4 versnelt in twee jaar doe. Een belangrijk onderdeel van deze opleiding vormt de beroepspraktijkvorming van 20 weken. Om hoeveel stage uren gaat het en wat zou je willen leren?

In het bijgevoegde c.v. kunt u meer informatie over mij vinden.

Ik hoop door u uitgenodigd te worden voor een oriënterend gesprek, zodat ik mijn brief kan toelichten.

Met vriendelijke groet,


Ruud .....

Bijlage: curriculum vitae[/QUOTE]
__________________
Hetty Dalsheim
loopbaanbegeleiding

http://www.primagoadvies.wordpress.com
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief stage verpleegkundige: graag commentaar Daisy Sollicitatiebrief en cv 10 13 maart 2012 16:23
Sollicitatiebrief stage afdeling communicatie Beer Sollicitatiebrief en cv 4 18 april 2007 21:09
Sollicitatiebrief voor stage MargrietN Sollicitatiebrief en cv 6 12 maart 2007 16:42
Sollicitatiebrief voor stage CWI saartje Sollicitatiebrief en cv 5 10 januari 2007 18:34
3de poging, sollicitatiebrief gemeente voor stage saartje Sollicitatiebrief en cv 2 20 juni 2006 12:25


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:57.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon