Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 5 april 2013, 16:53
filip0488 filip0488 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 5 april 2013
Berichten: 4
filip0488 is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief pedagogisch medewerker (aub tips)

Hallo allemaal, heb een tijdje niet hoeven solliciteren,maar helaas moet het weer. Heb even de tijd genomen om een sollicitatiebrief te maken, maar heb steeds het gevoel dat ik iets mis. zouden jullie aub willen lezen en wat tips willen achterlaten, alvast bedankt



Beste mevrouw xxxxxxx,

Met veel belangstelling las ik uw vacature voor de functie van pedagogisch medewerker sport. Graag zou ik u met deze sollicitatiebrief ervan willen overtuigen dat ik de juiste persoon ben voor deze baan.

Wat mij het meeste aanspreekt in deze functie is het organiseren en het uitvoeren van verschillende activiteiten voor de kinderen, waarbij sociale en motorische ontwikkelingen centraal staan. Als een lesgever en sportleider vind ik het belangrijk, dat de kinderen naast leuke activiteiten ook aan hun motoriek en sociale aspecten werken.

Na mijn 4-jarige opleiding, Sport en bewegen (Cios). Ben ik terecht gekomen bij Thuis op straat in Schiedam. Ik was hier bijna 4 jaar lang werkzaam als Sport- en bewegingscoördinator/kinderwerker. Ik heb veel ervaring opgedaan met kinderen in de leeftijd van 4 t/m 12 jaar. Hier bestonden mijn taken onder andere uit het organiseren van activiteiten,clinics,sport en spel lessen.


wat heb ik te bieden,een ervaren lesgever met passie. Ik ben zeer gemotiveerd, resultaatgericht, en een doorzetter. Sta sterk in mijn schoenen en ben stressbestending. Daarnaast ben ik heel collegiaal, flexibel en een team speler. Verder ben ik leergierig en wil mezelf altijd blijven ontwikkelen.

Voor een overzicht van mijn persoonlijke gegevens, opleidingen en werkervaringen verwijs ik u naar mijn Curriculum Vitae die als bijlage is toegevoegd. Graag kom ik het een en ander persoonlijk toelichten tijdens een gesprek.

Met vriendelijke groet,

Filip Grujicic


bijlag: Curriculum Vitae
Met citaat reageren
  #2  
Oud 9 april 2013, 11:18
mariekevanoosterhout's schermafbeelding
mariekevanoosterhout mariekevanoosterhout is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 10 mei 2006
Berichten: 1.612
mariekevanoosterhout is on a distinguished road
Standaard

Je brief heeft een erg hoog ik-gehalte, tel het aantal ikken maar eens ;-)
Wat ik mis in je brief is een koppeling van jouw kennis en vaardigheden met de functie-eisen uit de vacaturetekst. Verder leg je niet uit waarom je bij deze organisatie wilt werken. Dat is jammer, want met een goede motivatie kun je jezelf heel goed onderscheiden van al die andere gegadigden.
__________________
Marieke
Redacteur en moderator Carrièretijger

Maakt werk van je toekomst!
Met citaat reageren
  #3  
Oud 9 april 2013, 18:16
Ellen1992 Ellen1992 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 9 april 2013
Berichten: 5
Ellen1992 is on a distinguished road
Standaard

Ik zou de zin: "Graag kom ik het een en ander persoonlijk toelichten tijdens een gesprek" veranderen in: Graag zou ik mijn sollicitatie toe willen lichten in een persoonlijk gesprek. "Het een en ander" klinkt namelijk een beetje vaag. Verder zou ik duidelijker toelichten waarom je nou juist zo graag bij die organisatie zou willen werken.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 9 april 2013, 18:27
filip0488 filip0488 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 5 april 2013
Berichten: 4
filip0488 is on a distinguished road
Standaard

Bedankt voor jullie feedback!!super tips. ik ga het even aanpassen
Met citaat reageren
  #5  
Oud 9 april 2013, 19:47
mdekker80 mdekker80 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 9 april 2013
Berichten: 14
mdekker80 is on a distinguished road
Standaard

Er staat een taalfoutje in

wat heb ik te bieden. Wat is met een hoofdletter
Met citaat reageren
  #6  
Oud 9 april 2013, 19:55
filip0488 filip0488 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 5 april 2013
Berichten: 4
filip0488 is on a distinguished road
Standaard

Ja dat klopt, ik had snel copy paste Gedaan zonder te controleren.
Maar ik heb het aangepast in me brief. Bedankt
Met citaat reageren
  #7  
Oud 11 april 2013, 15:55
Verwijderd account
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard

wat heb ik te bieden,een ervaren lesgever met passie. Ik ben zeer gemotiveerd, resultaatgericht, en een doorzetter. Sta sterk in mijn schoenen en ben stressbestending. Daarnaast ben ik heel collegiaal, flexibel en een team speler. Verder ben ik leergierig en wil mezelf altijd blijven ontwikkelen.


Een nette brief hoor alleen zou ik hier een aantal kwaliteiten noemen. En je zet neer ZEER.. en HEEL. Dit zou ik weglaten. Verder kan ik er niet wat op aanmerken.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief pedagogisch medewerker forensisch centrum Flamingo Sollicitatiebrief en cv 6 12 februari 2012 21:35
Sollicitatiebrief administratief medewerker nakijken aub Ewa Sollicitatiebrief en cv 4 19 november 2010 15:03
Open sollicitatiebrief pedagogisch medewerker in kinderdagopvang carli Sollicitatiebrief en cv 2 19 juli 2010 16:20
Graag mening over sollicitatiebrief pedagogisch medewerker kinderopvang patje81 Sollicitatiebrief en cv 2 4 februari 2009 12:05
sollicitatiebrief pedagogisch medewerker: graag commentaar! ellis Sollicitatiebrief en cv 1 1 juni 2007 20:47


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:56.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon