Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 2 augustus 2010, 14:42
bert1972 bert1972 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 2 augustus 2010
Berichten: 1
bert1972 is on a distinguished road
Standaard Wie wil mijn sollicitatiebrief als assistent planner nakijken?

Omdat ik wegens een faillisement bij mijn werkgever op zoek moet naar een andere baan heb ik een sollicitatiebrief voor een vacature als assistent planner geschreven.ik twijfel een beetje of ik het stukje erin moet zetten wat de leuke aspecten binnen mijn vorige werk waren.
Graag wil ik wat feedback over deze brief.
Alvast bedankt

Geachte Meneer xxxx,

Uw advertentie op uw website is voor mij een aanleiding te solliciteren naar de functie van assistent planner bij uw bedrijf.
Wegens economische omstandigheden bij mijn vorige werkgever ben ik op zoek naar een nieuwe betrekking. Mijn nieuwsgierigheid op de advertentie werd gewekt omdat de omschrijving helemaal op mij van toepassing is.
De veelzijdigheid van de werkzaamheden als assistent planner spreken mij erg aan.

Eén van mijn sterke eigenschappen is dat ik op een creatieve manier doelen weet te bereiken. De uitdaging aan te gaan om ‘out of the box’ te denken wanneer het via de standaard weg niet lukt. Eén van de leukste aspecten binnen mijn vorige werk vind ik dat ik veelal mijn eigen werkzaamheden mag plannen en dat eigen initiatieven gewaardeerd worden. Dit is dan ook precies wat me aantrekt in de bij u beschikbare functie.

Mensen typeren mij vaak als enthousiast, creatief, gedreven en iemand die graag de handen uit de mouwen steekt. Ik beschik over goede organisatorische en sociale vaardigheden. Dit zijn eigenschappen die er, mijns inziens, voor zorgen dat ik deze functie naar volle tevredenheid zal kunnen uitvoeren. Verder ben ik iemand die graag een nieuwe uitdaging aan gaat en open staat voor vernieuwing.

Ik ben me ervan bewust dat mijn opleidingen niet volledig voldoen aan uw eisen maar mijn huidige werkervaring als planner is voor mij een aanleiding om toch te solliciteren op uw vacature.

Graag zou ik mijn brief mondeling in een gesprek aan u willen komen toelichten.

Met vriendelijke groeten,

naam en achternaam

Bijlage: curriculum vitae
Met citaat reageren
  #2  
Oud 3 augustus 2010, 14:31
stijnhommes stijnhommes is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 30 juli 2010
Berichten: 198
stijnhommes is on a distinguished road
Standaard Re: Wie wil mijn sollicitatiebrief als assistent planner nakijken?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bert1972 Bekijk bericht
Omdat ik wegens een faillisement bij mijn werkgever op zoek moet naar een andere baan heb ik een sollicitatiebrief voor een vacature als assistent planner geschreven.ik twijfel een beetje of ik het stukje erin moet zetten wat de leuke aspecten binnen mijn vorige werk waren.
Graag wil ik wat feedback over deze brief.
Alvast bedankt

Geachte Meneer xxxx,

Uw advertentie op uw website is voor mij een aanleiding te solliciteren naar de functie van assistent planner bij uw bedrijf.
Wegens economische omstandigheden bij mijn vorige werkgever ben ik op zoek naar een nieuwe betrekking. Mijn nieuwsgierigheid op de advertentie werd gewekt omdat de omschrijving helemaal op mij van toepassing is.
De veelzijdigheid van de werkzaamheden als assistent planner spreken mij erg aan.

Eén van mijn sterke eigenschappen is dat ik op een creatieve manier doelen weet te bereiken. De uitdaging aan te gaan om ‘out of the box’ te denken wanneer het via de standaard weg niet lukt. Eén van de leukste aspecten binnen mijn vorige werk vind ik dat ik veelal mijn eigen werkzaamheden mag plannen en dat eigen initiatieven gewaardeerd worden. Dit is dan ook precies wat me aantrekt in de bij u beschikbare functie.

Mensen typeren mij vaak als enthousiast, creatief, gedreven en iemand die graag de handen uit de mouwen steekt. Ik beschik over goede organisatorische en sociale vaardigheden. Dit zijn eigenschappen die er, mijns inziens, voor zorgen dat ik deze functie naar volle tevredenheid zal kunnen uitvoeren. Verder ben ik iemand die graag een nieuwe uitdaging aan gaat en open staat voor vernieuwing.

Ik ben me ervan bewust dat mijn opleidingen niet volledig voldoen aan uw eisen maar mijn huidige werkervaring als planner is voor mij een aanleiding om toch te solliciteren op uw vacature.

Graag zou ik mijn brief mondeling in een gesprek aan u willen komen toelichten.

Met vriendelijke groeten,

naam en achternaam

Bijlage: curriculum vitae
Je zegt wel een heleboel eigenschappen te hebben, maar iedereen die solliciteert zegt deze te bezitten. Gebruik je vorige baan/banen om goede voorbeelden te geven die die eigenschappen laten zien. Bovendien zou ik niet benadrukken dat je NU planner bent, maar de lengte van je dienstverband (en waar nodig de andere relevante werkervaring bij andere werkgevers)

"Mijn nieuwsgierigheid op de advertentie werd gewekt". De combinatie nieuwsgierigheid op bestaat naar mijn weten niet. Je kan er beter "interesse in" van maken.

In de afsluiting: gesprekken zijn altijd mondeling, als je terplaatse bedoelt in plaats van telefonisch, noem het dan een persoonlijk gesprek of iets dergelijks.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
sollicitatiebrief schoenenwinkel. wie wil mijn brief controleren? laatste dag klaske Sollicitatiebrief en cv 7 13 juli 2011 17:28
Sollicitatiebrief leraar biologie. Wie wil mijn brief controleren? Peter26 Sollicitatiebrief en cv 7 8 februari 2010 13:53
Wie wil mijn sollicitatiebrief voor Assistent-Manager controleren? Inge87 Sollicitatiebrief en cv 8 25 november 2009 21:04
Wie wil er naar mijn sollicitatiebrief kijken? Software consultant Don Juan Sollicitatiebrief en cv 0 25 maart 2009 13:06
wie wil mijn brief ff nakijken? anna Sollicitatiebrief en cv 3 15 maart 2006 17:59


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:21.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon