Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 15 november 2008, 13:35
bababo bababo is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 15 november 2008
Berichten: 2
bababo is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief Traineeship voor MBO'ers ter beoordeling

Beste allemaal,

Zouden jullie je mening willen geven over onderstaande sollicitatie?

Alvast bedankt!!



Beste xxx,

Naar aanleiding van Uw vacature “Traineeship voor MBO’ers” ben ik hierin zeer enthousiast en geďnteresseerd in geraakt.

Momenteel ben ik werkzaam bij xxx te xxx en vervul de functie van Front Office Engineer. In mijn huidige functie beheer ik verschillende mobiele netwerken en heb veelvuldig contact met onze klanten, coördineer en begeleid verschillende werkzaamheden en voer verschillende administratieve handelingen uit.

Echter zou ik graag een carričreswitch willen maken richting de financiële dienstverlening. Het mogen volgen van dit traineeship zou dan ook voor mij dé kans zijn om dit te kunnen bewerkstelligen.

De veelzijdigheid en de producten die een financiële dienstverlener kan aanbieden spreken mij erg aan. Vooral het leveren van maatwerk naar een klant, is voor mij een uitdaging.

Door mijn opgedane werkervaring handel ik doelgericht en ben zeer secuur. Daarnaast zijn mijn communicatieve vaardigheden goed ontwikkeld. Ook beschik ik over een cijfermatig inzicht. Hierdoor denk ik een goede kandidaat te zijn voor het volgen van dit traineeship.

Graag kom ik deze sollicitatie mondeling toelichten en zie dan ook met belangstelling Uw reactie tegemoet.

Met vriendelijke groet,

Bababo
Met citaat reageren
  #2  
Oud 15 november 2008, 23:45
Suus
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Sollicitatiebrief Traineeship voor MBO'ers ter beoordeling

Hoi Bababo,

Ik vind de inhoud van je brief goed. Wel vielen mij een paar dingetjes op die misschien net iets beter zijn qua stijl/ correct Nederlands.
De openingszin loopt niet helemaal lekker:

Naar aanleiding van (U)uw vacature “Traineeship voor MBO’ers” ben ik (hierin) zeer enthousiast en geďnteresseerd (in) geraakt.

Of bijvoorbeeld

De vacature "Traineeship voor MBO'ers" heeft mij zeer enthousiast gemaakt en met deze brief wil ik u dan ook mijn interesse tonen.

Momenteel ben ik werkzaam bij xxx te xxx en vervul de functie van Front Office Engineer. Binnen deze (mijn huidige) functie beheer ik verschillende mobiele netwerken, coördineer en begeleid ik verschillende werkzaamheden, heb ik veelvuldig contact met onze klanten en voer ik verschillende administratieve handelingen uit.

De regels die met 'echter' en 'de veelzijdigheid' beginnen, zou ik achter elkaar zetten. Dus zonder witregel ertussen.

Door mijn opgedane werkervaring handel ik doelgericht en ben ik zeer secuur.

'Uw' in de laatste zin kan met een kleine letter.

Veel succes,

groetjes Suus
Met citaat reageren
  #3  
Oud 18 november 2008, 15:21
bababo bababo is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 15 november 2008
Berichten: 2
bababo is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief Traineeship voor MBO'ers ter beoordeling

Nog meer mensen tips?
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief voor traineeship Frank83 Sollicitatiebrief en cv 2 1 april 2009 16:05
Sollicitatiebrief verzorgende-ig ter beoordeling roy Sollicitatiebrief en cv 1 1 november 2008 16:52
sollicitatiebrief ter beoordeling LLS Sollicitatiebrief en cv 2 29 augustus 2008 14:38
sollicitatiebrief ter beoordeling lunamay Sollicitatiebrief en cv 1 21 augustus 2008 17:13


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:45.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon