Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 4 februari 2008, 09:29
Nieuwe stap Nieuwe stap is offline
Lid
 
Geregistreerd: 1 februari 2008
Berichten: 5
Nieuwe stap is on a distinguished road
Standaard open sollicitatie oa productmanager 2

Graag hoor ik voor deze 2e ronde nog wat tips. Bedankt voor de eerste tips!



Adressering persoonlijk


Adressering bedrijf



Plaats, 4 februari 2008


Betreft: open sollicitatie functie productmanager


Geachte mevrouw Miep,
Zoals we donderdag jongstleden, telefonisch besproken hebben, stuur ik u hierbij mijn motivatie en cv toe.

Vanaf september/oktober 2008 wil ik in een andere werkomgeving, met standplaats dicht bij huis, nieuwe uitdagingen aangaan. Hierbij gaat mijn voorkeur uit naar een uitdagende en afwisselende functie voor minimaal drie dagen.

Mijn wens om mijn interesse in de zorg te combineren met mijn commerciële ambities, maken dat BEDRIJF mij bijzonder aanspreekt. In de organisatieomschrijving worden begrippen genoemd waaraan ik groot belang hecht. Hierbij denk ik aan korte communicatielijnen, ontwikkeling en aan ‘hart voor werknemers’.
De vaardigheden en interesses die ik in mijn toekomstige functie terug wil zien, komen grotendeels overeen met de functieomschrijving van productmanager waarvoor u momenteel een vacature heeft.

Graag verken ik tijdens een oriënterend gesprek in hoeverre ik met mijn achtergrond en ambities kan bijdragen aan de groei van BEDRIJF bijvoorbeeld in de functie van productmanager.

Ik zie uit naar uw spoedige reactie.

Met vriendelijke groet,

Naam






Bijlage: Curriculum vitae
Met citaat reageren
  #2  
Oud 4 februari 2008, 13:39
Neerlandica_to_be's schermafbeelding
Neerlandica_to_be Neerlandica_to_be is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 5 oktober 2006
Berichten: 305
Neerlandica_to_be is on a distinguished road
Standaard Re: open sollicitatie oa productmanager 2

Ik zag dat iemand op je vorige brief als commentaar had gegeven dat 'ie te lang was, maar ik vind deze versie wel erg kort. Inhoudelijk vond ik de andere brief sterker.

Bijvoorbeeld, bij "De vaardigheden en interesses die ik in mijn toekomstige functie terug wil zien" laat je nu in het midden wat voor vaardigheden je in huis hebt. In je 'oude' brief vertelde je wel iets over je huidige werkzaamheden en ervaringen en dat vond ik een goede onderbouwing.

Kortom: ik zou de oude brief ietsepietsje inkorten en de puntsgewijze opsomming tot lopende zinnen ombouwen.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 4 februari 2008, 15:04
Nieuwe stap Nieuwe stap is offline
Lid
 
Geregistreerd: 1 februari 2008
Berichten: 5
Nieuwe stap is on a distinguished road
Standaard Re: open sollicitatie oa productmanager 2

Ik wil alle lezers hartelijk bedanken voor de nuttige tips!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Open sollicitatie Dierenkliniek InNoCeNt-GiRl Sollicitatiebrief en cv 6 3 augustus 2010 18:34
open sollicitatie oa productmanager Nieuwe stap Sollicitatiebrief en cv 0 1 februari 2008 14:38
open sollicitatie onderwijsassistent mčlanie Sollicitatiebrief en cv 2 7 maart 2007 17:26
Open sollicitatie startende/ junior reisadviseuse Grada Sollicitatiebrief en cv 2 8 februari 2007 14:46
Pakkende 1e zin open sollicitatie sterretje24 Sollicitatiebrief en cv 3 6 januari 2006 17:49


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:04.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon