Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Je rechten en plichten als werknemer

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 26 april 2010, 15:58
anoniem007 anoniem007 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 26 april 2010
Berichten: 1
anoniem007 is on a distinguished road
Standaard Promotie, maar auto inleveren

ik heb een informeel gesprek gehad met de commercieel directeur over een promotie. (ik ben 34) Ik werk momenteel als accountmanager en heb dan ook een auto van de zaak. Nu word mij een promotie aangeboden bij een andere afdeling als projectmanager. Het betreft hier een binnenfunctie, 2/3 binnen en 1/3 buiten. Bij deze functie zit geen auto van de zaak. Ik hecht veel waarde aan de auto. natuurlijk zie ik in dat ik via deze weg meer doorgroeimogelijkheden heb en ook meer persoonlijke ontwikkeling, maar die auto vind ik ook belangrijk (gebruik hem prive) en ik kan op dit moment geen 'eigen'auto betalen.
Binnenkort heb ik weer een gesprek en dan zal het een formeel gesprek worden waar ook de arbeidsvoorwaarden besproken zullen worden. Wat is jullie mening over de auto, kan ik deze al voorwaarde stellen?
En bij een promotie, hoeveel salarisverhoging kan ik verwachten?
Met citaat reageren
  #2  
Oud 26 april 2010, 16:46
Hassan
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Promotie, maar auto inleveren

Het is zeer situatie afhankelijk wat wel of niet mogelijk is. Daar zul je in de onderhandelingen over moeten spreken.

Een salarisverhoging bij een promotie is ook weer situatie afhankelijk. Waarschijnlijk ga je van een basis salaris met commissie naar een vast salaris.

Ik denk niet dat dit forum je hier verder bij kan helpen.

Succes.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 26 april 2010, 16:53
ajhoff ajhoff is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 26 maart 2010
Berichten: 451
ajhoff is on a distinguished road
Standaard Re: Promotie, maar auto inleveren

Tja, da's toch echt een persoonlijke keuze. Vergeet overigens niet je bijtelling. Het is niet zo dat die auto "gratis" is (tenzij je minder dan 500km per jaar privé rijdt).

Financieel ga je er dus al op vooruit zonder lease auto. Moet je wel weer een eigen auto van aanschaffen, da's dan weer het nadeel.

In mijn persoonlijke situatie was het voordeliger om de auto in privé te nemen. Een kwestie van goed doorrekenen.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 26 april 2010, 17:11
Catbert Catbert is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 2 oktober 2007
Berichten: 595
Catbert is on a distinguished road
Standaard Re: Promotie, maar auto inleveren

Je kunt natuurlijk alles vragen, alleen is bij grote bedrijven vaak een vrij star beleid hierin. Verwacht niet teveel, maar als je niet vraagt, is het sowieso nee.

Laat een kortetermijnprobleem als een auto, een ding nota bene, alleen niet in de weg staan van langetermijnmogelijkheden. Maar, ik beken wel dat ik veel minder materialistisch ben dan gemiddeld. En materialistisch is niet perse negatief.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe krijg ik mijn studiegedrag weer op de rails? ihbaars Loopbaanvragen 10 20 mei 2011 19:29
32 en vind maar niet de baan die ik wil edwin nieuwenhuis Loopbaanvragen 9 6 oktober 2009 20:14
ik vind alles leuk, maar 1 ding weet ik wel. Ik wil weer studeren! biatch!! Loopbaanvragen 19 21 juli 2009 12:36
Baan achter de schermen van een tv-programma, maar hoe? vieffan Loopbaanvragen 10 10 maart 2009 22:07
Luxeprobleem: krijg administratieve baan aangeboden, maar wil bij de brandweer Verwijderd account Loopbaanvragen 2 2 oktober 2008 10:21


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:11.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon