Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Je rechten en plichten als werknemer

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 26 april 2010, 15:58
anoniem007 anoniem007 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 26 april 2010
Berichten: 1
anoniem007 is on a distinguished road
Standaard Promotie, maar auto inleveren

ik heb een informeel gesprek gehad met de commercieel directeur over een promotie. (ik ben 34) Ik werk momenteel als accountmanager en heb dan ook een auto van de zaak. Nu word mij een promotie aangeboden bij een andere afdeling als projectmanager. Het betreft hier een binnenfunctie, 2/3 binnen en 1/3 buiten. Bij deze functie zit geen auto van de zaak. Ik hecht veel waarde aan de auto. natuurlijk zie ik in dat ik via deze weg meer doorgroeimogelijkheden heb en ook meer persoonlijke ontwikkeling, maar die auto vind ik ook belangrijk (gebruik hem prive) en ik kan op dit moment geen 'eigen'auto betalen.
Binnenkort heb ik weer een gesprek en dan zal het een formeel gesprek worden waar ook de arbeidsvoorwaarden besproken zullen worden. Wat is jullie mening over de auto, kan ik deze al voorwaarde stellen?
En bij een promotie, hoeveel salarisverhoging kan ik verwachten?
Met citaat reageren
  #2  
Oud 26 april 2010, 16:46
Hassan
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Promotie, maar auto inleveren

Het is zeer situatie afhankelijk wat wel of niet mogelijk is. Daar zul je in de onderhandelingen over moeten spreken.

Een salarisverhoging bij een promotie is ook weer situatie afhankelijk. Waarschijnlijk ga je van een basis salaris met commissie naar een vast salaris.

Ik denk niet dat dit forum je hier verder bij kan helpen.

Succes.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 26 april 2010, 16:53
ajhoff ajhoff is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 26 maart 2010
Berichten: 451
ajhoff is on a distinguished road
Standaard Re: Promotie, maar auto inleveren