Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 14 september 2011, 13:40
Sas1976 Sas1976 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 14 september 2011
Berichten: 5
Sas1976 is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief teammanager facilitaire dienstverlening

Geachte heer/mevrouw,

Op de site van…… las ik uw vacature voor de functie van teammanager Facilitaire Dienstverlening. Deze spreekt me enorm aan. In deze brief leg ik u uit waarom.

Als ik mezelf kort aan u mag voorstellen? Mijn naam is S.H. In mijn bijgesloten CV kunt u lezen, dat ik al vele jaren werkzaam ben in de gezondheidszorg. Ik meen te kunnen stellen, dat ik mijn sporen in de zorg al wel verdiend heb. Toch wil ik hier graag in verder, omdat een baan, waarin de meeste facetten van het Facility Management aan bod komen, nog niet op mijn pad is gekomen.

Nadat ik mijn Facility Management heb afgerond heb ik diverse banen gehad. Zoals u kunt lezen heb ik ervaring op de diverse werkgebieden. Nu is het tijd om al die kwaliteiten te bundelen. Ik ben er klaar voor.

Ik ben namelijk op zoek naar een functie waarin aspecten als organisatie talent, problemen oplossen, besluitvaardigheid van belang zijn. Daar komt bij dat de gevraagde kwalificaties goed aansluiten bij mijn opleiding, ervaring, belangstelling en ambities. Vandaar dat ik u via deze brief wil mededelen dat ik graag voor de functie van teammanager Facilitaire Dienstverlening in aanmerking wil komen.

Door de verschillende functies, die ik heb gehad, heb ik me kunnen ontwikkelen tot een frisse jonge manager met goede sociale en communicatieve vaardigheden, die het klappen van de zweep m.b.t. organiseren, motiveren en het coachen van medewerkers kent. Ik wil me nu verder in de breedte ontwikkelen in het vakgebied. Deze functie past daar uitstekend bij.

Ik ben op zoek naar een nieuwe uitdaging en ik verwacht die in uw organisatie te kunnen vinden. Op basis van mijn genoemde eigenschappen en ervaring ben ik ervan overtuigd deze functie tot tevredenheid in te kunnen vullen.

Met deze motivatie reken ik erop dat we elkaar spoedig persoonlijk zullen spreken.

Met vriendelijke groet,


Graag jullie reactie of ik nog zaken kan veranderen aan de brief om nog overtuigender over te komen.
Alvast bedankt
Met citaat reageren
  #2  
Oud 14 september 2011, 19:33
ellen_o ellen_o is offline
Lid
 
Geregistreerd: 6 september 2011
Berichten: 11
ellen_o is on a distinguished road
Standaard

hallo,

dit stukje vind ik raar lopen:

Ik ben namelijk op zoek naar een functie waarin aspecten als organisatie talent, problemen oplossen, besluitvaardigheid van belang zijn. Daar komt bij dat de gevraagde kwalificaties goed aansluiten bij mijn opleiding, ervaring, belangstelling en ambities. Vandaar dat ik u via deze brief wil mededelen dat ik graag voor de functie van teammanager Facilitaire Dienstverlening in aanmerking wil komen.

dit zou ik er van maken:


Ik ben op zoek naar een functie waarin aspecten als organisatie talent, problemen oplossen en besluitvaardigheid van belang zijn. Daar komt bij dat de gevraagde kwalificaties goed aansluiten bij mijn opleiding, ervaring, belangstelling en ambities.
Via deze brief wil solliciteren naar de functie van teammanager Facilitaire Dienstverlening.

nog iets:

Door de verschillende functies,deze komma weghalen die ik heb gehad, heb ik me kunnen ontwikkelen tot een frisse jonge manager met goede sociale en communicatieve vaardigheden, die het klappen van de zweep m.b.t. organiseren, motiveren en het coachen van medewerkers kent. Ik wil me nu verder in de breedte ontwikkelen in het vakgebied. Deze functie past daar uitstekend bij.

gr ellen
__________________
ellen
Met citaat reageren
  #3  
Oud 21 september 2011, 12:53
Sas1976 Sas1976 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 14 september 2011
Berichten: 5
Sas1976 is on a distinguished road
Standaard

Bedankt voor je reactie Ellen.
Ik zal de brief aanpassen
Met citaat reageren
  #4  
Oud 21 september 2011, 14:03
ellen_o ellen_o is offline
Lid
 
Geregistreerd: 6 september 2011
Berichten: 11
ellen_o is on a distinguished road
Standaard

graag gedaan
__________________
ellen
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief teammanager: input gevraagd newbie Sollicitatiebrief en cv 12 8 maart 2010 20:14
Sollicitatiebrief sociale dienstverlening karinv Sollicitatiebrief en cv 2 30 oktober 2009 11:22
Sollicitatiebrief medewerker facilitaire dienstverlening Sandra1981 Sollicitatiebrief en cv 2 15 april 2009 15:37
Sollicitatiebrief teammanager will_47_van_houtum Sollicitatiebrief en cv 3 17 maart 2009 00:16


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:36.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon