Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 28 oktober 2010, 22:30
blly blly is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 28 oktober 2010
Berichten: 1
blly is on a distinguished road
Standaard Motivatiebrief parttime baan bij boekhandel

hallo ik ben bill ik wil graag solliciteren bij boekhandel Ako en dit is de motivatiebrief die ik wil opsturen. zijn er tips of verbeteringen die ik kan toepassen alvast bedankt

Betreft: vacature oproepkracht

Geachte Mevrouw XXXX,

Uw boekhandel is de grootste en uitgebreidste van Amsterdam en het lijkt mij interessant en boeiend om bij u te werken. Dit omdat ik van boeken hou, graag met mensen bezig ben en ik dienstverlenend ingesteld ben.

Ik ben zestien jaar en ik zit in de vijfde klas van havo op het Amstellyceum. De werkervaring die ik tot nu toe heb is als Medewerker Verkoopklaar bij Albert Heijn, waarbij ik ervoor zorgde dat de winkel er netjes en uitnodigend uitzag, ook hielp ik de klanten aan de producten die ze niet konden vinden en voor het geval er iets niet voorhanden was hielp ik de klant dan aan een alternatief.
Dit heb ik een tijdje gedaan en ik ben toe aan iets nieuws en uitdagender.

Zaterdags en Maandag-,dinsdag- en donderdagavond ben ik beschikbaar
Graag ontvang ik van u een uitnodiging voor een kennismakingsgesprek

Met vriendelijke groet

Bill Afriyie
Met citaat reageren
  #2  
Oud 29 oktober 2010, 11:59
PeterK PeterK is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 12 oktober 2010
Berichten: 2
PeterK is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door blly Bekijk bericht
Ik ben zestien jaar en ik zit in de vijfde klas van havo op het Amstellyceum. De werkervaring die ik tot nu toe heb is als Medewerker Verkoopklaar bij Albert Heijn, waarbij ik ervoor zorgde dat de winkel er netjes en uitnodigend uitzag, ook hielp ik de klanten aan de producten die ze niet konden vinden en voor het geval er iets niet voorhanden was hielp ik de klant dan aan een alternatief.
Ik zou hier dit van maken:
De werkervaring die ik tot nu heb opgedaan is als Medewerker Verkoopklaar bij Albert Heijn. Hier zorgde ik ervoor dat de winkel er netjes en uitnodigend uitzag, hielp ik de klanten gewenste producten vinden, en als er iets niet voorradig was hielp ik hen met het zoeken van een alternatief.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door blly Bekijk bericht
Zaterdags en Maandag-,dinsdag- en donderdagavond ben ik beschikbaar

Ik ben beschikbaar op zaterdag, alsook op maandag-, dinsdag- en donderdagavond.


Is de winkel 's avonds überhaupt open?

Hopelijk heb je er wat aan. Succes!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Open sollicitatie parttime baan Faloude Sollicitatiebrief en cv 3 29 december 2008 12:19
Parttime solliciteren op fulltime baan claudia1980 Sollicitatiebrief en cv 4 5 december 2008 00:05
Luxeprobleem: krijg administratieve baan aangeboden, maar wil bij de brandweer Verwijderd account Loopbaanvragen 2 2 oktober 2008 10:21
'Sollicitatiebrief van de maand' heeft me een baan opgeleverd! nicky1983 Sollicitatiebrief en cv 4 6 oktober 2007 18:31
Open sollicitatie naar parttime baan bij Gemeente. Graag jullie kritische mening Synove Sollicitatiebrief en cv 2 26 september 2006 14:09


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:44.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon