Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 9 april 2011, 17:40
Verwijderd account
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard brief vacature projectmedewerker, aanvulling gevraagd

Hallo,

Ik heb een vacature gezien voor projectmedewerker. Hieronder staat de relevante beschrijving van de inhoud van de vacature.
Ik vind dat er heel veel gevraagd wordt aan eisen/verwachtingen. Op zich prima, maar ik vind het lastig om mijn brief compleet te laten aansluiten op de vacature. Willen jullie meelezen en kijken of ik mijn brief completer kan krijgen?

De vacature:
Citaat:
Je taken
Als projectmedewerker schrijf en reviseer je richtlijnen en protocollen, houd je je bezig met beleidvoorbereiding en ondersteun je de teammanager in het voorbereiden van vergaderingen. Daarnaast bewaak je de uitvoering van de jaaragenda en neem je zelfstandig initiatieven met betrekking tot oplossingen van knelpunten binnen de organisatie. Tenslotte coördineer je de verschillende processen binnen de kliniek.

Je profiel
Je bent een HBO verpleegkundige met een HBO werk- en denkniveau. Daarnaast beschik je over een zeer goede schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid, heb je kennis van administratieve processen en kennis van diverse ICT programma's. Verder heb je kennis van het structureren van een organisatie, kan je zelfstandig opereren in een klinische dynamiek en heb je kennis van groeps-/team- en parallel processen. Je kunt zeer geordend werken en zelfstandig initiatieven nemen. Je bent een positieve persoonlijkheid, je denkt in kansen en oplossingen. Tenslotte beschik je over goede sociale vaardigheden en maak je gemakkelijk op verschillende niveau's contact.
Mijn brief (tot nog toe):
Citaat:
Geachte heer, mevrouw,

Het functieprofiel wat u beschrijft voor projectmedewerker roept bij mij zoveel herkenning en enthousiasme op dat ik mijzelf middels dit schrijven graag voorstel als sollicitant.

Inmiddels ben ik al enkele jaren werkzaam in de (forensische) psychiatrie. Het mee mogen werken aan een fijne leefomgeving voor patiënten met voldoende mogelijkheden om te groeien naar een zo zelfstandig mogelijk bestaan vind ik prettig.
Maar net zoals mijn patiënten zich ontwikkelen, ontwikkel ik mij ook. Ik heb genoten van het werken op micro-niveau, maar beleef steeds meer plezier aan de extra taken die ik verricht op meso- en macroniveau. Ik word enthousiast wanneer ik een bijdrage kan leveren aan het verhelpen van knelpunten. Het mede ontwikkelen van beleid zie ik als een uitdaging die ik graag aan ga.

Mijn werkhouding kenmerkt zich door een sterk analytisch vermogen en een grote gedrevenheid en zorgvuldigheid. Ik vind het plezierig processen inzichtelijk te beschrijven en hecht belang aan een goede wisselwerking tussen uitvoerende en beleidsmaker.

Mijn voorkeur om bij uw organisatie te mogen werken wordt gevoed door de verscheidenheid aan diensten die de organisatie biedt. Zowel voor de cliënten alsook de ontwikkelmogelijkheden voor personeel.

Met interesse zie ik een kennismakingsgesprek tegemoet.

Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief vacature verkoopster schoenenzaak, gaarne jullie mening aerynn Sollicitatiebrief en cv 2 3 januari 2011 14:24
Hulp gevraagd bij controle sollicitatie vacature medewerker regie en beleid zinazina Sollicitatiebrief en cv 0 28 september 2009 11:11
Sollicitatiebrief projectmedewerker Mo. Sollicitatiebrief en cv 3 17 augustus 2009 02:47
Wachten op vacature of open sollicitatie? Sara8 Sollicitatiebrief en cv 4 24 februari 2008 22:36
Sollicitatiebrief interne vacature Processing Engineer Tjalling Sollicitatiebrief en cv 2 22 mei 2007 18:41


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:39.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon