Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 24 augustus 2009, 13:39
sunshine09 sunshine09 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 24 augustus 2009
Berichten: 5
sunshine09 is on a distinguished road
Standaard Open sollicitatie kindercentra

Ik heb een open sollicitatiebrief geschreven voor een kindercentra. Daar wil ik graag gaan werken op de binnendienst. Zouden jullie eens naar de brief willen kijken of er geen spelfouten in zitten en of het loopt. Alle tips zijn welkom!


Geachte ……………………………..,

Na het lezen van uw website ben ik geďnteresseerd geraakt in uw organisatie. Graag zou ik voor een functie binnen uw bedrijf in aanmerking komen.

De afgelopen jaren heb ik gewerkt in de makelaardij en heb ik veel ervaring opgedaan op de binnendienst. Alle voorkomende werkzaamheden zoals telefonisch- en persoonlijk contact met verkopers en kopers, het opmaken van de verkoopdocumentatie, koopaktes, taxatierapporten en facturen behoren onder andere tot mijn dagelijks werk.

Ik ben op zoek naar een baan voor 24 uur per werk en dit is bij mijn huidige werkgever niet mogelijk.

Kernwoorden: Flexibel, accuraat, gedreven, leergierig, communicatief vaardig, goede computervaardigheden en ik heb geen negen-tot-vijf mentaliteit. Ik ben ervan overtuigd dat mijn persoonlijkheid, werkervaring en inzet de juiste basis vormen voor een functie binnen uw organisatie.

Graag kom ik tijdens een persoonlijk gesprek mijn sollicitatie mondeling toelichten. Ik kijk uit naar uw reactie.

Met vriendelijke groet,
………………………………..
Met citaat reageren
  #2  
Oud 24 augustus 2009, 16:16
thor2002 thor2002 is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 2 oktober 2006
Berichten: 113
thor2002 is on a distinguished road
Standaard Re: Open sollicitatie kindercentra

Hai Sunshine (dat ik dat nog eens zou schrijven naar een onbekende...maar goed),

Ik neem even aan dat je de brief naar een kindercentrum stuurt, centra is meervoudig.

Geachte ……………………………..,

Na het lezen (doornemen?)van uw website ben ik geďnteresseerd geraakt in uw organisatie. Graag zou ik voor een functie binnen uw bedrijf in aanmerking komen.

De afgelopen jaren heb ik gewerkt in de makelaardij en heb ik veel ervaring opgedaan op de binnendienst.
Zoals je het nu hebt geschreven, blijkt dat je er niet meer werkt. Een toekomstig werkgever zal graag willen weten hoe lang je in dat geval al vrij bent en misschien is de reden geheel buiten jouw verantwoordelijkheid gevallen?
Alle voorkomende werkzaamheden zoals telefonisch- en persoonlijk contact met verkopers en kopers, het opmaken van de verkoopdocumentatie, koopaktes, taxatierapporten en facturen behoren onder andere tot mijn dagelijks werk.

Ik ben op zoek naar een baan voor 24 uur per werk en dit is bij mijn huidige werkgever niet mogelijk.

Kernwoorden: Flexibel, accuraat, gedreven, leergierig, communicatief vaardig, goede computervaardigheden en ik heb geen negen-tot-vijf mentaliteit. Ik ben ervan overtuigd dat mijn persoonlijkheid, werkervaring en inzet de juiste basis vormen voor een functie binnen uw organisatie.

Misschien dat je iets precieser kunt beschijven wat voor functie je wilt gaan bekleden bij het bedrijf? Ik kan me nu niet echt goed voorstellen (maar goed, wat weet ik er van) wat voor binnendienst-functies er zijn bij een kindercentrum/

Graag **kom ik tijdens** wil ik in een persoonlijk gesprek mijn sollicitatie mondeling toelichten. Ik kijk uit naar uw reactie.

Met vriendelijke groet,
………………………………..

Succes!

Thor.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Open sollicitatie naar andere functie in de zorg, wie helpt mij aub!! Miem Sollicitatiebrief en cv 3 15 juli 2014 16:16
Open sollicitatie verpleegkundige. Graag commentaar HvdB Sollicitatiebrief en cv 1 13 juni 2009 23:04
Feedback gevraagd open sollicitatie plotiemoos Sollicitatiebrief en cv 4 11 mei 2009 10:40
open sollicitatie onderwijsassistent mčlanie Sollicitatiebrief en cv 2 7 maart 2007 17:26
Open sollicitatie startende/ junior reisadviseuse Grada Sollicitatiebrief en cv 2 8 februari 2007 14:46


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:34.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon