Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 12 november 2013, 16:54
Morsal Morsal is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 12 november 2013
Berichten: 1
Morsal is on a distinguished road
Standaard Sollicitatie horecamedewerker Bijenkorf

Beste deelnemers, willen jullie aub mij vertellen of er ergens taal fouten in zetten. Mijn Nederlands is niet zo goed, aangezien ik niet hier opgegroeid ben.
Dank jullie alvast!!!!!




Morsal Daud
adres


De Bijenkorf
Dam 1
1012 JS Amsterdam


T.a.v. De heer J. Wiltenburg


Den Haag, 12 november 2013


Betreft: Sollicitatie naar de functie van horeca medewerker





Geachte mijn heer Wiltenburg,

Naar aanleiding van uw vacature op www.scholierenwerk.nl solliciteer ik hierbij naar de functie van horeca medewerker. Ik voelde mij direct aangesproken bij het lezen van de vacature en heb direct besloten om op uw vacature te reageren.
Per 2014-2015 begin ik met de opleiding geneeskunde te Vrije Universiteit Amsterdam. Mijn studie past niet bij deze vacature, maar mijn interesse wel. Als jong meisje was ik heel geďnteresseerd in het maken van deeg. Later met behulp mijn ouders heb ik zelf brood en gebakjes leren maken. Toen ik wat volwassener werd, ben ik zelfs gaan koken voor de hele familie. Langzamerhand vond ik het prachtig om het gerecht lekker gekleurd op tafel te krijgen. Met andere woorden: naast de smaak was het serveren van het gerecht ook erg van belang voor mij. Ik hield ervan om het bord zo mooi mogelijk op te maken. Het resultaat was dat de gasten trek kregen ook al zaten hun buiken vol.
Als ik op een avond voor twintig personen moet koken, dan begin ik met het gerecht dat de langste tijd nodig heeft. Tussendoor begin ik ook met andere gerechten en tegelijkertijd zorg ik ervoor dat alles wat ik al gebruikt heb terug op zijn plaats kan. Zodat de omgeving netjes en opgeruimd eruitziet. Dit is zowel prettig voor de gasten als voor mezelf.
Ten slotte ben ik per direct vanaf vrijdag tot en met dinsdag beschikbaar. Ik heb er geen moeite mee om in de vakanties te werken.

Ik hoop dat ik mijn motivatie en CV in een persoonlijk gesprek mag toelichten.


Met vriendelijke groet,

Morsal Daud
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: pdf motivatiebrief.pdf‎ (96,7 KB, 119x gelezen)
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatie Grafisch vormgever, webdesigner reginn Sollicitatiebrief en cv 4 6 juni 2011 23:40
Open sollicitatie Dierenkliniek InNoCeNt-GiRl Sollicitatiebrief en cv 6 3 augustus 2010 17:34
Open Sollicitatie Endemol (graag op- en aanmerkingen!) Girl3 Sollicitatiebrief en cv 9 23 februari 2010 21:53
Open sollicitatie verpleegkundige, graag commentaar Carola Sollicitatiebrief en cv 2 30 november 2009 10:00
Open sollicitatie verpleegkundige. Graag commentaar HvdB Sollicitatiebrief en cv 1 13 juni 2009 22:04


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:30.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon