Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 5 november 2013, 22:34
Bergere Bergere is offline
Lid
 
Geregistreerd: 5 november 2013
Berichten: 6
Bergere is on a distinguished road
Standaard Sollicitatie medewerker informatiebeheer, graag jullie commentaar..

Beste mensen,

graag ontvang ik graag jullie commentaar op mijn sollicitatiebrief.

Functieomschrijving:
De afdeling Informatie ondersteunt het primaire proces, gericht op de in- en externe informatievoorziening rondom de behandeling van patiënten. De ondersteuning van het primaire proces komt vanuit een klantgerichte gedachte tot stand, waarbij gewaarborgd wordt dat verstrekte informatie en diensten voldoen aan de huidige kwaliteitsnormen van informatieverzorging.

De afdeling Informatie, locatie ***, is momenteel op zoek naar een


Medewerker Informatiebeheer (Fulltime, 36 uur per week)

Functie inhoud
•Het analyseren van de informatiebehoeften van het management en het vertalen van deze behoeften in rapportages;
•het verzamelen van gegevens op basis van geautomatiseerde systemen en documenten;
•het verwerken van gegevens tot een rapportage; het adviseren en het doen van voorstellen met betrekking tot gegevensverwerking;
•het functioneel beheren van diverse applicaties;
•diverse ondersteunende activiteiten ten behoeve van informatievoorziening.

Functie eisen
•Je hebt minimaal Hbo werk- en denkniveau, verkregen door opleiding en werkervaring;
•je hebt kennis van en inzicht in geautomatiseerde gegevensverwerking, waaronder SQL en de standaard office pakketten;
•je hebt bij voorkeur ervaring met het schrijven van queries en het maken van rapportages op basis van reporting services of vergelijkbaar (bijv. Crystal Reports); (ik heb weinig ervaring met reporting services)
•je kunt zelfstandig werken en bent communicatief vaardig, zowel mondeling als schriftelijk;
•je bent bereid om 1 dag per week in Zetten te werken.

Sollicitatiebrief

Geachte mevrouw,


Tijdens mijn werkperiode bij *bedrijf* en *bedrijf* ben ik geprikkeld door de onderzoeken naar bepaalde informatie. Graag wil ik mijn kennis vergroten van analyses, maar ook van geautomatiseerde gegevensverwerking. Daarom solliciteer ik naar de functie van medewerker informatiebeheer.

Bij mijn werkgever *bedrijf* heb ik via softwareleverancier *** kennis mogen opdoen bij het schrijven van queries in SQL. Bij zowel *bedrijf* als bij *bedrijf* heb ik me verder ontwikkeld in het schrijven van queries om gerichte acties uit te voeren.

Uit de vacature maak ik op dat u op zoek bent naar iemand met HBO werk- en denkniveau die de juiste informatie uit de data kan halen en deze kan omzetten in rapportages voor het management. Elk vraagstuk vraagt om een andere aanpak en selectie. Bij *bedrijf* heb ik ruime ervaring opgedaan bij het verzamelen van gegevens, hier een selectie van te maken in de (bezoekers)database en deze vervolgens te rapporteren. Voor het in kaart brengen van golfgedrag op diverse banen is een andere selectie vereist dan voor het in kaart brengen van besteedgedrag in de golfshops. Ik heb ervaren dat enthousiasme en precisie vaak zorgt voor interessante resultaten doordat je verder gaat kijken dan in eerste instantie het idee was.

Wat mij verder aanspreekt is de hoge mate van zelfstandigheid, maar het ook communicatieve aspect. Het zint mij dat in de organisatie psychiatrische patiënten worden geholpen met als doel terugkeer of handhaving in de maatschappij, en ik in mijn werk daar onderdeel van mag uitmaken.
Ik vind het geen probleem om één dag per week in Zetten te werken.

Bent u op zoek naar een vrolijke en leergierige medewerker? Dan kijk ik uit naar een persoonlijke kennismaking om mijn kennis en ervaring toe te lichten. Graag hoor ik van u.

Met vriendelijke groet,


Eva

Bijlage: Curriculum Vitae

Ik kijk uit naar jullie reacties! Alvast bedankt
Met citaat reageren
  #2  
Oud 6 november 2013, 11:19
René's schermafbeelding
René René is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 1.384
René is on a distinguished road
Standaard

Beste Eva,

Denk ajb eerst even aan stap 2 van de huisregels.
__________________
René
Met citaat reageren
  #3  
Oud 6 november 2013, 12:11
Bergere Bergere is offline
Lid
 
Geregistreerd: 5 november 2013
Berichten: 6
Bergere is on a distinguished road
Standaard

Excuses, deze heb ik over het hoofd gezien
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatie medewerker facilitaire dienst, graag commentaar maggie Sollicitatiebrief en cv 2 24 maart 2010 01:40
Sollicitatie Juridisch Medewerker Rechtbank, graag commentaar! defreule Sollicitatiebrief en cv 4 10 december 2008 00:33
Graag jullie reactie op mijn sollicitatie naar de functie van medewerker secretariaat lotjebibi1 Sollicitatiebrief en cv 1 20 oktober 2007 15:18
Open sollicitatie - graag jullie commentaar Eva Sollicitatiebrief en cv 4 22 augustus 2007 16:38
sollicitatie administratief medewerker geen ervaring commentaar graag Grada Sollicitatiebrief en cv 2 26 juni 2007 15:46


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:00.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon