Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #1  
Oud 17 mei 2009, 15:18
ie0779162 ie0779162 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 17 mei 2009
Berichten: 4
ie0779162 is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief helpdesk medewerker

Ik zou graag willen weten wat jullie van deze brief vinden.
Alvast bedankt

Dino



xxxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxx xx
xxxxxx xxx xxxx

xxxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxx xx
xxxxxx xxx xxxx

xxx xxxx, 17 Mei 2009


Betreft: vacature helpdesk medewerker


Geachte mevrouw X. Xxxxxxx,

Op uw website heeft u aangegeven dat u, ter versterking van uw huidige team van de afdeling IT, klantgerichte helpdesk medewerker zoekt. De vacature sprak mij zeer aan, daarom solliciteer ik naar deze functie.

Door het volgen van diverse colleges en het deelnemen aan projecten gedurende mijn opleiding Informatica en Informatiekunde aan de xxxxxxxxx te xxx xxxx, heb ik veel geleerd over het analyseren, ontwerpen en ontwikkelen van verschillende soorten systemen. Die kennis heb ik in de praktijk omgezet bij mijn stage bij xxxxxxxxxx. Mijn opdracht bij xxxxxxxxxx was het ontwikkelen van een generieke enquête systeem. Tijdens mijn stage heb ik mijn analytisch vermogen verder ontwikkeld. In het inrichten van Windows XP omgevingen en pc’s configureren heb ik ook ervaring.

Na mijn werkervaring in de horeca heb ik bij stichting XXXX ervaring opgedaan als facilitair medewerker. Mijn taken behoorden tot het sorteren en afleveren van interne post, aanleggen van stroom- en netwerkkabels, kantoorinrichting en kleine onderhoudswerkzaamheden. Kortom werkzaamheden waarbij veel creativiteit, coördinatie en stressbestendigheid wordt gevraagd. Daarna heb ik bij XXX met veel plezier ervaring op gedaan als data entry medewerker. Mijn taken bij XXX behoorden tot het afhandelen mail en post, adreswijzigingen, bestellingen en beëindigen van abonnementen. Hier heb ik in een vrij korte tijd goede resultaten behaald.

Het lijkt mij een uitdaging om als helpdesk medewerker bij XXX Xxxxxxxxx aan de slag te gaan. Met mijn ambitieuze en gemotiveerde instelling weet ik zeker dat ik een positieve bijdrage kan leveren aan uw organisatie. Graag licht ik dan ook mijn brief en c.v. in een persoonlijke gesprek aan u toe.

Hoogachtend,



xxxxx xxxxxxx


Bijlage: curriculum vitae
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief medewerker klantenservice, graag commentaar baanzoeker Sollicitatiebrief en cv 0 2 maart 2009 22:25
Sollicitatiebrief medewerker back office smstrijker Sollicitatiebrief en cv 3 28 juli 2008 15:35
Sollicitatiebrief Medewerker Helpdesk gear Sollicitatiebrief en cv 3 1 juni 2008 10:15
Sollicitatiebrief junior wetenschappelijk medewerker - graag commentaar Cee5 Sollicitatiebrief en cv 3 27 december 2007 13:37
sollicitatiebrief pedagogisch medewerker: graag commentaar! ellis Sollicitatiebrief en cv 1 1 juni 2007 19:47


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:42.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon