Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 12 oktober 2007, 00:11
nina1979 nina1979 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 11 oktober 2007
Berichten: 1
nina1979 is on a distinguished road
Standaard Check mijn sollicitatie employee data management aub!

Zou iemand mijn sollicitatiebrief willen lezen. Ik ontvang graag feedback.Ik ben heel erg onzeker.

Naam
Adres
Potcode+Plaats

Plaats, Datum

Bedrijf
T.a.v.
Adres
Postcode+Plaats

Betreft: vacature employee data management

Geachte mevrouw ..........,

Met veel belangstelling las ik over de vacature employee data management op de website van iw pensioenfonds. Deze functie sluit volledig aan op mijn persoonlijke interesses en opleiding en ik solliciteer dan ook graag naar deze functie.
Onlangs ben ik met succes afgestudeerd aan de faculteit economie van het Rijksuniversiteit Groningen. Tijdens mijn opleiding heb ik mij verdiept in de richting belegging en vermogensbeheer. De functie van employee data management lijkt me een goede mogelijkheid om de kennis die ik heb opgedaan tijdens mijn studie in de praktijk te kunnen brengen.
Mijn aandacht interesse voor de functie van employee data management binnen uw pensioenfonds werd in eerste instantie getrokken gewekt door de beschreven werkzaamheden. Voor mijn afstudeerscriptie "The Investment performance of Dutch Pension Fund:An Empirical Invetsigation", heb ik beleggingsdata van veel pensioenfondsenmoeten verzamelen en analyseren, wat ik een interesant werk vond.Tevens spraken de informele werksfeer en de scholingsmogelijkheden me aan.

Voor mij betekent de functie van employee data managemnet een enorme uitdaging waarop ik mij vol energie en enthousiasme wil storten. Deze functie zie ik als een ideale start van mijn carrière. Naar mijn idee voldoe ik aan een groot aantal noodzakelijke voorwaarden om bij één van de grootste vermogenbeheerder als u te kunnen functioneren. Ik beschik over een hoge mate van verantwoordelijkheid en zelfstandigheid. Ik kan goed in teamverband werken en ben gewend initiatieven te nemen. Daarnaast heb ik een accurate werkhouding, doorzettingsvermogen en goede contactuele en communicatieve eigenschappen. Bovendien ben ik leergierig en flexibel.Uiteraard ben ik graag bereid mijn sollicitatie mondeling toe te lichten. Ter informatie ontvangt u tevens mijn curriculum vitae .
Uw reactie zie ik met belangstelling tegemoet.

Met vriendelijke groet,

Naam

Bijlage: curriculum vitae
Met citaat reageren
  #2  
Oud 12 oktober 2007, 12:42
Neerlandica_to_be's schermafbeelding
Neerlandica_to_be Neerlandica_to_be is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 5 oktober 2006
Berichten: 305
Neerlandica_to_be is on a distinguished road
Standaard Re: Mijn eerste sollicitatie: employee data management

Hoi Nina,

Lees je brief nog eens kritisch door en zet de spellingscontrole aan, om de taal- en spelfouten eruit te halen. Denk ook aan de interpunctie: na een punt volgt altijd een spatie.

Citaat:
Ik beschik over een hoge mate van verantwoordelijkheid en zelfstandigheid. Ik kan goed in teamverband werken en ben gewend initiatieven te nemen. Daarnaast heb ik een accurate werkhouding, doorzettingsvermogen en goede contactuele en communicatieve eigenschappen. Bovendien ben ik leergierig en flexibel.
Misschien kun je bij deze (of enkele) eigenschappen voorbeelden geven waaruit blijkt dat je die eigenschappen hebt? Het komt nu op mij over alsof je alle eigenschappen die in de vacature gevraagd worden op een rijtje hebt gezet. Dat bewijst uiteraard niet dat je er ook echt over beschikt.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 12 oktober 2007, 20:44
Rens Rens is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Berichten: 985
Rens is on a distinguished road
Standaard Re: Check mijn sollicitatie employee data management aub!

HOI NINA,

IK HEB EEN PAAR DINGETJES TUSSEN HAAKJES EN IN HOOFDLETTERS GEZET. IK DENK DAT HET EEN AANVULLING IS. ZORG WEL DAT JE NOG STEEDS JE BRIEF IN EIGEN BEWOORDING SCHRIJFT.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nina1979 Bekijk bericht
Zou iemand mijn sollicitatiebrief willen lezen. Ik ontvang graag feedback.Ik ben heel erg onzeker.

Naam
Adres
Potcode+Plaats

Plaats, Datum

Bedrijf
T.a.v.
Adres
Postcode+Plaats

Betreft: vacature employee data management

Geachte mevrouw ..........,

Met veel belangstelling las ik over de vacature employee data management op de website van iw pensioenfonds. Deze functie sluit volledig aan op mijn persoonlijke interesses en opleiding en ik solliciteer dan ook graag naar deze functie. (HIER ZOU IK EEN VOLGENDE ALINEA BEGINNEN)
Onlangs ben ik met succes afgestudeerd aan de faculteit economie van het Rijksuniversiteit Groningen. Tijdens mijn opleiding heb ik mij verdiept in de richting belegging en vermogensbeheer. De functie van employee data management lijkt me een goede mogelijkheid om de kennis die ik heb opgedaan tijdens mijn studie in de praktijk te kunnen brengen.(DIT IS EN STERK STUK OMDAT JE BESCHRIJFT WAT JIJ VOOR HEN KUNT BETEKENEN)
Mijn aandacht (EN) interesse voor de functie van employee data management binnen uw pensioenfonds werd in eerste instantie getrokken gewekt (IS HET GETROKKEN OF GEWEKT)door de beschreven werkzaamheden. Voor mijn afstudeerscriptie "The Investment performance of Dutch Pension Fund:An Empirical Invetsigation", heb ik beleggingsdata van veel pensioenfondsenmoeten verzamelen en analyseren, (DIT MOET ZIJN: VERZAMELD EN GEANNALYSEERD)wat ik een interesant(EN LEERZAAM??) werk vond.Tevens spraken de informele(IK ZOU ALLEEN DE WERKSFEER AANHOUDEN, WIE WEET ZIJN ZE HIER HEEL FORMEEL) werksfeer en de scholingsmogelijkheden me aan.

Voor mij betekent de functie van employee data managemnet (EVEN KIJKEN NAAR DE CORRECTE SCHRIJFWIJZE) een enorme uitdaging waarop ik mij vol energie en enthousiasme wil storten. Deze functie zie ik als een ideale start van mijn carrière. Naar mijn idee voldoe ik aan een groot aantal noodzakelijke voorwaarden om bij één van de grootste vermogenbeheerder(OM BIJ EEN GROTE VERMOGENSBEHEERDER ALS DE UWE TE MOGEN WERKEN) als u te kunnen functioneren. Ik beschik over een hoge mate van verantwoordelijkheid en zelfstandigheid. Ik kan goed in teamverband(DIT MOET JE VERKLAREN WANT IEDEREEN KAN ZOWEL ZELFSTANDIG ALS IN TEAMVERBAND WERKEN. ZORG DUS DAT JE UNIEK BENT HIERIN) werken en ben gewend initiatieven(WELKE?) te nemen. Daarnaast heb ik een accurate werkhouding, doorzettingsvermogen en goede contactuele en communicatieve eigenschappen. Bovendien ben ik leergierig en flexibel.Uiteraard ben ik graag bereid mijn sollicitatie mondeling toe te lichten. Ter informatie ontvangt u tevens mijn curriculum vitae . oMDAT EEN SOLICITATIEBRIEF EEN BEKNOPTE INDRUK VAN ME GEEFT STUUR IK U IN BIJLAGE MIJN UITGEBREIDE CURRICUM VITAE WAAR U MEER INFORMATIE OVER MIJ KUNT VINDEN)

(VERTROUWENDE EROP U VOLDOENDE INFORMATIE GEGEVEN TE HEBBEN VOOR EEN EERSTE INDRUK, ZIE IK EEN UITNOGING VOOR EEN EERSTE KENNISMAKINGSGESPREK MET BELANGSTELLING TEGEMOET.)
Uw reactie zie ik met belangstelling tegemoet.

Met vriendelijke groet,

Naam

Bijlage: curriculum vitae
__________________
Rens
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Te veel aan kennis, gebrek aan lef: eerste stapjes in arbeidsland Aardbei Loopbaanvragen 6 2 november 2010 15:52
Check mijn sollicitatie voor dieselmonteur a.u.b. nikje2000 Sollicitatiebrief en cv 7 25 oktober 2007 14:57
Sollicitatie telefoniste/receptioniste: erg onzeker over mijn brieven Loesje06 Sollicitatiebrief en cv 5 24 september 2007 13:00
Open sollicitatie verpleeghuis, eerste in 10 jaar, commentaar graag Devore Sollicitatiebrief en cv 3 23 september 2007 18:58
Eerste sollicitatie: medewerker afdeling Personeelszaken Bos23 Sollicitatiebrief en cv 2 20 juli 2007 17:48


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:26.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon