Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 15 oktober 2007, 21:55
Myriam Myriam is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2007
Berichten: 4
Myriam is on a distinguished road
Standaard Sollicitatie voor een functie als administratief medewerkster

Tja...
Ik weet niet hoe duidelijk of hoe saai mijn sollicitatie wel is.
De volgorde lijkt me ook niet echt perfect,
Te lang? te dubbelzinnig? rommelig??....

Graag enig advies en suggestie

Bedankt
Myriam



Betreft: sollicitatie naar de functie van administratief medewerkster

Geachte heer/mevrouw,

Op de site vacature.com heb ik uw advertentie gelezen. U zoekt een enthousiast administratieve medewerkster en dat is exact de functie waar ik naar zoek. Ik zal u er in deze brief van overtuigen waarom ik denk dat ik die allround medewerkster ben waarnaar u zoekt.
In mijn huidige baan heb ik ervaren hoe ik mijn enthousiasme kan inzetten in mijn werk. Een klantgerichte houding en inlevingsvermogen in de behoeftes van ouders is, heb ik gemerkt, veel effectiever dan regels en procedures opstellen. Regels zijn natuurlijk belangrijk, maar het belang van de mensen voor wie je ze maakt, staat in mijn visie voorop.
Mijn collega's waardeerden mij vooral omdat ik goed kan luisteren, een coachende houding heb en op directe, maar toch tactvolle wijze feedback kan geven.

Deze vacature heeft mijn interesse gewekt vanwege het werken voor mensen. De persoonlijke service en dienstverlening die hoog in het vaandel staan bij uw bedrijf spreken mij zeer aan. Aangezien ik mijn blikveld wil verruimen zie ik het als een uitdaging om deze functie te hebben. Het is mijn ambitie om goede onderhandelingsresultaten te boeken.
Tijdens mijn werk als kinderverzorgster heb ik ervaring opgedaan met het zelfstandig uitvoeren van administratieve handelingen. Mijn werkzaamheden bestaan uit onder andere correspondentie, en archivering. Tevens ben ik verantwoordelijk voor het opzetten en uitvoeren van eenvoudige administratie zoals Observatieschema’s en kindbesprekingen verwerken met Excel. Ook baliediensten behoren tot mijn werkzaamheden, waaronder ook telefonische contacten. Als eerste aanspreekpunt, was luisteren een belangrijke vaardigheid, om zo ouders goed door te kunnen verwijzen.

In mijn huidige werk is het van belang een vertrouwensband op te bouwen met de ouders die hun kinderen naar het kinderdagverblijf brengen. Deze ervaring kan ik inzetten bij uw bedrijf
Via webleren van de VDAB heb ik de cursus Word en Excel gevolgd en kan uit de voeten met Outlook.
Ten slotte beschik ik over goede sociale en contactuele eigenschappen en ben ik goed in staat om zowel in teamverband als zelfstandig te werken.

Met vriendelijke groet,

Myriam
Xxxx
xxxx
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
sollicitatie administatief medewerkster Natasja Sollicitatiebrief en cv 1 31 augustus 2007 14:42
Interne sollicitatie als produktie-analist MRben34 Sollicitatiebrief en cv 6 20 februari 2007 23:38
Open sollicitatie administratief medewerkster nika Sollicitatiebrief en cv 1 20 januari 2007 01:30
Open sollicitatie administratief medewerkster nika Sollicitatiebrief en cv 1 15 januari 2007 22:47
Wat vinden jullie van mijn sollicitatiebrief als administratief medewerkster? cindycindy Sollicitatiebrief en cv 4 11 oktober 2005 13:28


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:44.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon