Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 18 oktober 2007, 10:07
naaaf naaaf is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 18 oktober 2007
Berichten: 2
naaaf is on a distinguished road
Standaard Graag reactie sollicitatiebrief administratief medewerker

Hey,

Handige forum is dit. Was aan het surfen op het net kwam dit tegen GEWELDIG!!!!!

Heb een sollicitatie brief en cv wil iemand dit checken voor mij en graag feedback.



Bedrijf:
Adres:
******
****

Rijswijk, oktober 2007

Betreft: Sollicitatie Administratief medewerker


Geachte mevrouw xxxxxxx,

Door middel van deze brief wil ik u mijn belangstelling laten weten voor de functie Administratief medewerker locatie te Den Haag. Hieronder zal ik u toelichten waarom ik uitermate geschikt ben voor deze functie.

Ik ben nu werkzaam bij xxx Uitgevers te Den Haag. De eerste jaar ben ik werkzaam geweest als Data-entry typiste. Na een jaar ben ik doorgestroomd naar de functie van financieel medewerker. Deze functie behelst meer verantwoordelijkheden dan mijn eerste functie en dat bevalt mij goed.
Veel van de kerntaken die in de functieomschrijving staan genoemd, beheers ik in ruime mate. Uiteraard kunt u dit toetsen bij mijn referenties.

Ik zie mijzelf terug in het door u opgestelde gewenste profiel en wil daarom graag in een persoonlijk gesprek mijn sollicitatie nader met u bespreken.
Graag zie ik een reactie van u tegemoet.


Met vriendelijke groeten,




Mijn gegevens
Xxxxxx
Xxxxxx
xxxxxx





Bijlage Curriculum Vitae
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: doc Curriculum Vitae.doc‎ (26,5 KB, 152x gelezen)
Met citaat reageren
  #2  
Oud 18 oktober 2007, 17:09
Catbert Catbert is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 2 oktober 2007
Berichten: 595
Catbert is on a distinguished road
Standaard Re: Graag reactie sollicitatiebrief administratief medewerker

Ik vind de brief en de CV ietswat klassiek/ formeel. Ik weet alleen niet zeker of dat past bij jou of bij de functie. Als dat zo is, moet je die toon niet aanpassen. "Hieronder zal ik u toelichten waarom ik uitermate geschikt ben voor deze functie" klinkt arrogant in mijn oren. Borduur liever verder op "Hieronder zal ik u toelichten waarom ik zo enthousiast ben over deze vacature".

Kun je vanuit de functie-omschrijving aangeven wat de overeenkomsten zijn met jouw ervaring? Je kunt wat highlights aangeven; hoe hoeft niet je hele CV te herhalen. Dat je begonnen bent met data-entry werk is niet zo relevant voor de brief. Misschien staan er ook taken bij die een uitdaging voor je bieden. Benoem die ook als reden waarom je door die functie geprikkeld wordt.

Verder kun je je werkervaring in je CV het beste omdraaien: Het meest recente bovenaan.

Succes!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief administratief financieel medewerker Grada Sollicitatiebrief en cv 2 22 augustus 2007 12:44
sollicitatie administratief medewerker geen ervaring commentaar graag Grada Sollicitatiebrief en cv 2 26 juni 2007 15:46
Sollicitatiebrief Financieel Administratief medewerker. Graag commentaar! HTH Sollicitatiebrief en cv 1 26 mei 2007 13:19
Sollicitatiebrief administratief medewerker bij centrum voor kunsten sennadion Sollicitatiebrief en cv 0 1 april 2007 23:41
Graag reactie op Sollicitatiebrief parttime admistratief medewerker motor_girly Sollicitatiebrief en cv 3 27 augustus 2006 01:14


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:22.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon