Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 12 oktober 2007, 14:41
edwin edwin is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 12 oktober 2007
Berichten: 2
edwin is on a distinguished road
Standaard sollicitatiebrief, graag opmerkingen of verbeteringen

Via deze weg wil u graag mijn motivatie en interesse kenbaar maken voor de door u aangeboden vacature van ....... Middels dit schrijven wil ik mijzelf graag persoonlijk voorstellen als een sollicitant die grote interesse heeft voor het werken bij ......

Mijn naam is Edwin. De laatste 9 jaar ben ik werkzaam geweest bij Martinair Holland. Ik ben bij Martinair begonnen op de afdeling vracht verkoop, en ben intern doorgegroeid naar een leidinggevende functie op de afdeling Traffic Export. Voor een volledig overzicht van mijn werkzaamheden/ervaring, verwijs ik u graag naar mijn c.v. welke ik heb meegestuurd.

In bovenstaande functies heb ik vaardigheden ontwikkeld die goed van pas komen bij het uitvoeren van de functie van ..... binnen uw organisatie. Hierbij denk ik met name aan het onderhouden van contacten met klanten en verbeteren van relaties met deze. Daarnaast gaat mijn voorkeur uit naar een sales functie in binnen of buitendienst. Om mijn mogelijkheden op dit vlak te verbreden en dit te kunnen realiseren ben ik onlangs begonnen met de cursus NIMA-A Marketing.

Ik zou graag willen werken binnen een organisatie waar beroep wordt gedaan op mijn communicatieve vaardigheden, stressbestendigheid, flexibiliteit en sociale vaardigheden. De afgelopen jaren heb ik bewezen dat ik met humor, zelfstandigheid en behulpzaamheid zowel in teamverband als zelfstandig kan werken.
Gezien mijn betrouwbaarheid, sportiviteit en relativeringsvermogen denk ik uw organisatie op een er positieve manier te kunnen versterken.

Graag zou ik mijn motivatie in een persoonlijk gesprek nader toelichten.

Met vriendelijke groet,

alvast bedankt voor alle reactie's...

mvg Edwin
Met citaat reageren
  #2  
Oud 12 oktober 2007, 15:28
mm13 mm13 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 11 oktober 2007
Berichten: 3
mm13 is on a distinguished road
Standaard Re: sollicitatiebrief, graag opmerkingen of verbeteringen

Hoewel ik zelf nog maar heel kort van deze site gebruik maak, ben ik er al wel achter dat er heel veel tips in staan over het opstellen van een brief. Als ik jou was zou ik die eerst doorlezen en op basis daarvan een nieuwe brief opstellen. Een van de zaken die ik zeker is mis is waarom jij juist bij dat bedrijf wilt werken.

Succes
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief stageplek kinderopvang, graag commentaar senita Sollicitatiebrief en cv 8 18 maart 2012 15:41
sollicitatiebrief verkoopmedewerker Graag commentaar Cindyy Sollicitatiebrief en cv 7 15 augustus 2009 12:38
Sollicitatiebrief wachtlijstbemiddelaar - heel graag opmerkingen femail33 Sollicitatiebrief en cv 3 18 mei 2007 17:04
Graag suggesties op mij sollicitatiebrief. foton Sollicitatiebrief en cv 1 11 augustus 2006 16:54
Open sollicitatiebrief, graag nog een laatste blik ilsieils Sollicitatiebrief en cv 2 3 augustus 2006 13:27


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:45.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon