Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 14 oktober 2007, 21:42
TooBie TooBie is offline
Lid
 
Geregistreerd: 14 oktober 2007
Berichten: 5
TooBie is on a distinguished road
Standaard Solicitatiebrief, allround monteur Verkeersystemen, Graag commentaar

plaats, 15 oktober 2007

Betreft : sollicitatie naar de functie van onderhoudsmonteur parkeerautomaten of verkeersregelsystemen

Geachte heer/mevrouw,

Naar aanleiding van de vacatures op allround monteur de maak ik mijn interesse kenbaar voor de functies als allround monteur op OV chipknip automaten,parkeersystemen of verkeersregelsystemen

Mijn naam is ****** en ik ben 25 jaar. Momenteel ben ik al werkzaam als allround monteur bij de afdeling parkeerautomaten bij ******.
Ben gedetacheerd bij jullie via *****.
Heb het erg naar me zin bij jullie, daarom wilde ik graag in vast dienstverband komen werken.
Mijn werkzaamheden bestaan onder meer uit het onderhouden van parkeerautomaten en het eventueel oplossen storingen bij de klant.
Tevens heb ik ook een paar dagen meegelopen met de afdeling toegangscontrole en slagbomen.

De functie van onderhoudsmonteur spreekt me om diverse redenen aan.
De eerste reden, is dat deze functie zeer goed aansluit op mijn interesses en werkervaring.
Daarnaast beschik ik over goede sociale en contactuele eigenschappen en ben ik goed in staat zelfstandig te werken en erg flexibel ben ingesteld.
Tenslotte heb ik zeer goede ervaringen met dit soort systemen.

Ik hoop dat deze brief voor u een aanleiding is om mij uit te nodigen voor een gesprek.

Met vriendelijke groet,

*******
Bijlage: curriculum vitae
__________________
TooBie or not TooBie
Met citaat reageren
  #2  
Oud 15 oktober 2007, 00:23
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Solicitatiebrief, allround monteur Verkeersystemen, Graag commentaar

Hoi hoi,

Ik heb een aantal dingen veranderd . Je moet maar kijken wat je met die veranderingen doet.

Groet

________________________________________
plaats, 15 oktober 2007

Betreft : sollicitatie naar de functie van onderhoudsmonteur parkeerautomaten of verkeersregelsystemen

Geachte heer/mevrouw,

Naar aanleiding van de vacatures op allround monteur maak ik mijn interesse kenbaar voor de functies als allround monteur op OV chipknip automaten, parkeersystemen en verkeersregelsystemen

Momenteel ben ik al werkzaam als allround monteur bij de afdeling parkeerautomaten bij ******. Ik ben gedetacheerd bij jullie via *****. Ik heb het erg naar me zin en daarom wil ik graag in vast dienstverband komen werken. Mijn werkzaamheden bestaan momenteel uit het onderhouden van parkeerautomaten en het eventueel oplossen storingen bij de klant. Tevens heb ik een paar dagen meegelopen met de afdeling toegangscontrole en slagbomen.

De functie van onderhoudsmonteur spreekt me om diverse redenen aan. De eerste reden, is dat deze functie zeer goed aansluit op mijn interesses en werkervaring. Daarnaast beschik ik over goede sociale en contactuele eigenschappen. Verder ben ik goed in staat zelfstandig te werken en ben ik erg flexibel ben ingesteld. Tenslotte heb ik zeer veel ervaringen met dit soort systemen.

Ik hoop dat deze brief voor u een aanleiding is om mij uit te nodigen voor een gesprek.

Met vriendelijke groet,

*******
Bijlage: curriculum vitae
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Open Sollicitatie Klinisch Psycholoog. Graag Commentaar! Dayzi Sollicitatiebrief en cv 5 4 augustus 2010 17:46
sollicitatiebrief verkoopmedewerker Graag commentaar Cindyy Sollicitatiebrief en cv 7 15 augustus 2009 12:38
Open sollicitatie verpleeghuis, eerste in 10 jaar, commentaar graag Devore Sollicitatiebrief en cv 3 23 september 2007 18:58
sollicitatie administratief medewerker geen ervaring commentaar graag Grada Sollicitatiebrief en cv 2 26 juni 2007 15:46
vacature financial assistant, graag commentaar FransJan Sollicitatiebrief en cv 2 19 mei 2007 17:19


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:05.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon