Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Opleiding kiezen en volgen
Registreer FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 18 mei 2010, 12:35
Tallie Tallie is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 2
Tallie is on a distinguished road
Red face Wat te doen na MBO 2 Beveiliger en 5 jaar werkervaring?

Hallo allemaal,

Ik ben Chantal en 23 jaar ik heb de opleiding MBO 2 Beveiliger gedaan en ben daarna gelijk gaan werken. Na dit werk nu 5 gedaan te hebben heb ik toch beslist dat het niks voor mij is.

Dus zit ik er sterk over na te denken om weer naar school te gaan ( BBL ). Alleen is het probleem dat er zoo veel staat dat ik gewoon niet weet waar ik moet zoeken. En daar door nogal moedeloos wordt. Mijn intressens gaan nogsal de technise en ict kant op.

Heeft iemand mischien wat tips over zoeken of over banen want ook daar heb je er zo veel van. Ik hou van bezig zijn en vindt hard werken niet erg vindt het alleen niet meer fijn om elke avond en weekend te moeten werken..

Alvast bedankt.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 11 juni 2010, 14:46
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Smile Re: Wat te doen na MBO 2 Beveiliger en 5 jaar werkervaring?

hoi chantal ...ik heb een dochter van 18 en is bijna klaar met der opleiding beveiliger 2 En nu zitten we eigenlijk in dubio wat nu ....beveiliger 3 erachteraan of gaan werken ...ze vind het erg moeilijk om daar een beslissing over te maken ....en ik ben bang dat als ze nu gelijk gaat werken dat ze net als jij spijt krijg ....hoop voor jou dat je al een beslissing heb kunnen maken en miss voor ons een goeie tip heb

groetjes marianne
Met citaat reageren
  #3  
Oud 11 juni 2010, 15:14
Tallie Tallie is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 2
Tallie is on a distinguished road
Standaard Re: Wat te doen na MBO 2 Beveiliger en 5 jaar werkervaring?

Hoi marianne,

Ik raad aan om gewoon door te gaan naar 3 je kan er toch wat meer mee het is altijd fijn om meerdere keuzes te hebben. Het is ook wat beter voor de bank rekening want je hebt toch een diploma meer.

En als ze er nu nog geen zin in heeft dan kan ze het 9 van de 10 keer wel via een bedrijf doen. Mijn ervaring is dat Bijv. Trigion een bedrijf is die het aan moedigd. Het kan dus beide. Dit kan je meestal gewoon bij het 1ste gesprek aangeven.

Ik heb nu waarschijnlijk wel mijn ding gevonden in de Electrotechniek en heb me aan gemeld. Volgende week Dinsdag een gesprek we zullen zien.

Groetjes Chantal
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
MBO niveau 3 vooropleiding, nu MBO niveau 4 in 1 jaar marleenk Opleiding kiezen en volgen 4 8 maart 2015 16:45
De wanhoop nabij... Cassie Loopbaanvragen 24 23 juli 2014 08:56
Help, ik weet niet wat ik moet doen Kimberly Loopbaanvragen 3 17 februari 2010 14:05
De Twijfelaar twijfelde vertwijfeld (studievraag en carričrekeus) De Denker Opleiding kiezen en volgen 7 12 januari 2010 15:04


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:14.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon