Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 28 juni 2009, 23:38
Bahlola Bahlola is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 28 juni 2009
Berichten: 2
Bahlola is on a distinguished road
Standaard sollicitatiebrief

Betreft: sollicitatie


Geachte heer ….,

Graag wil ik via deze brief solliciteren binnen uw bedrijf. Ik ben op de hoogte gesteld van deze vacature via internet.
Momenteel ben ik afgestudeerd met opleiding bedrijfsadministrateur niveau 4 te Zwolle.

Deze functie spreekt me om diverse redenen aan. De eerste reden, is dat deze functie zeer goed aansluit op mijn werkervaring met verschillende groepen mensen. Daarnaast beschik ik over goede sociale en contactuele eigenschappen, kan goed uitlegen en begeleiden en ben zeer creatief. Tenslotte heb ik goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden in het Aramees en Arabisch.

Ik ben een persoon die graag op tijd aanwezig is. Daarnaast denk ik dat mijn persoonlijke eigenschappen uitstekend aansluiten bij de eisen voor de functie. Ik ben een ondernemend persoon, die planmatig te werk gaat om daarbij succes te boeken. Daarvoor ben ik altijd bereid om nieuwe dingen te leren. Verder ben ik enthousiast, zelfstandig, nauwkeurig, stressbestendig en sociaal.

Ik hoop dat deze brief voor u een aanleiding is mij uit te nodigen voor een oriënterend gesprek. Voor meer informatie wil ik u verwijzen naar mijn Curriculum Vitae, die ik bij deze brief heb gevoegd.

Hoogachtend,




Shamiram Daoud



Bijlage: Curriculum Vitae


Curriculum Vitae

Persoonlijke gegevens


Opleidingen

ISK,
2000 - 2003 : International Schakel Klassen
MBO,
2003 - 2004 : Administratief medewerker (niveau 1) Landstede te Zwolle (diploma)
2004 - 2006 : Bedrijfsadministratie medewerker en commercieel administratie medewerker (niveau 2) Landstede te Zwolle (diploma)
2006 - 2009 : Bedrijfsadministrateur (niveau 4) Landstede te Zwolle (diploma)


Werkervaring: Vrijwilligers werk in kringloop winkel te Hasselt


Stage ervaring: HEMA te Zwolle,
Wijzonol bouwverven te Zwolle,
Agnieten College (Middelbare school) te Zwolle,
Medisch Spectrum Centrum Ziekenhuis te Enschede

Hobby’s: Muziek luisteren en tv kijken


Aanvullende vaardigheden: Computerervaring: Windows, Word, Excel, PowerPoint, Access, Internet Explorer


Talenkennis: Aramees: zeer goed (moedertaal); Nederlands: goed; Arabisch: goed. Lezen, schrijven en spreken.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 29 juni 2009, 12:02
René's schermafbeelding
René René is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 1.384
René is on a distinguished road
Standaard Re: sollicitatiebrief

Ik kan uit deze brief niet aflezen op wat voor functie je solliciteert. Het komt daarom over als een beetje een makkelijke, luie standaardbrief.

Een van de adviezen die we op de site geven is:

Citaat:
Wat zet je in je sollicitatiebrief?
[...]
Waarom wil je juist naar dat bedrijf? Waarom juist die functie?
__________________
René
Met citaat reageren
  #3  
Oud 29 juni 2009, 15:57
Bahlola Bahlola is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 28 juni 2009
Berichten: 2
Bahlola is on a distinguished road
Standaard Re: sollicitatiebrief

is bedoeld voor bedrijfsadministrateur functie crediteuradministratie
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief junior stylist. Wie helpt? stylist in de dop Sollicitatiebrief en cv 5 3 maart 2009 11:23
Minimaal 5 geselecteerde woorden in een sollicitatiebrief die werkgever selecteert swiss Sollicitatiebrief en cv 10 3 februari 2009 21:35
Hoe verstuur ik een sollicitatiebrief via e-mail? Andres Sollicitatiebrief en cv 10 8 december 2008 16:51
Sollicitatiebrief via e-mail Sharrol Sollicitatiebrief en cv 4 12 maart 2008 10:05
Bespreek jouw sollicitatiebrief of cv in dit forum - Hoe werkt het? forumbeheerder Sollicitatiebrief en cv 0 11 augustus 2005 17:58


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:10.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon