Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 15 april 2010, 14:06
Dux Dux is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 15 april 2010
Berichten: 1
Dux is on a distinguished road
Exclamation Concept sollicitatiebrief adviseur. Graag commentaar!

Geachte heer X,

Gisteren zag ik op Intermediair.nl de vacature waarin u twee adviseurs vraagt. Na een en ander te hebben nagelezen op uw site, meen ik in alle bescheidenheid dat ik precies de persoon ben die u zoekt. Enerzijds vanwege de opleiding die ik heb (over enkele weken hoop ik mijn masterscriptie voor de studie Bedrijfseconomie aan de Erasmusuniversiteit te verdedigen), en ik inmiddels reeds op diverse terreinen de nodige werkervaring heb opgedaan.

In de tweede plaats omdat ik denk dat ik ook qua instelling en karaktereigenschappen in het door u gevraagde profiel pas. Zo herken ik mijzelf zonder meer in de door u genoemde kwalificaties: gedreven, inspirerend en klantgericht en beschik ik in ruime mate over de door u verlangde uitstekende communicatieve vaardigheden, overtuigingskracht en creativiteit (dit laatste vooral waar het gaat om het bedenken van creatieve oplossingen wanneer ik met specifieke problemen te maken heb).

Wat betreft mijn affiniteit met de automobielsector: zoals u kunt afleiden uit mijn bijbaan als vrachtwagenchauffeur heb ik een meer dan gemiddelde belangstelling voor auto’s en de daarmee samenhangende industrie.

Ten slotte: mede dankzij mijn academische vorming is mijn analytisch denkvermogen goed ontwikkeld, terwijl ik als chauffeur gewend ben aan zeer onregelmatige werktijden, waarvoor een flexibele instelling een eerste vereiste is.

Uiteraard valt er nog veel meer te zeggen en ik hoop dat u me in de gelegenheid zult stellen dat in een persoonlijk gesprek te doen!

Ik kijk uit naar uw reactie.

Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren
  #2  
Oud 16 april 2010, 17:00
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Concept sollicitatiebrief. Graag commentaar!

Hallo,

Deze zin loopt niet: (na 3 x nalezen snap ik nog niet wat je nu eigenlijk wil zeggen).
Citaat:
Enerzijds vanwege de opleiding die ik heb (over enkele weken hoop ik mijn masterscriptie voor de studie Bedrijfseconomie aan de Erasmusuniversiteit te verdedigen), en ik inmiddels reeds op diverse terreinen de nodige werkervaring heb opgedaan.
Verder vind ik het nogal een brief vol loze kreten. Kom eens concreet met voorbeelden waaruit ook blijkt dat je in het gevraagde profiel past. Probeer in je brief aan te geven hoe je in een werksituatie bijvoorbeeld klantgericht te werk bent gegaan.
Hoe heb je gebruik gemaakt van je communicatieve vaardigheden. Dat soort dingen. Simpelweg roepen in je brief dat je in het profiel past en over die eigenschappen beschikt is niet genoeg. Dat kan iedereen.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

succes!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
sollicitatiebrief verkoopmedewerker Graag commentaar Cindyy Sollicitatiebrief en cv 7 15 augustus 2009 12:38
Sollicitatiebrief Junior Engineer Graag commentaar. Xaviour Sollicitatiebrief en cv 3 27 oktober 2008 23:48
Brief Marketing Adviseur (startersfunctie); graag commentaar! Ivonne Sollicitatiebrief en cv 1 29 juli 2008 17:44
Sollicitatiebrief stageplek P&O: 'Graag commentaar' ipwzyd Sollicitatiebrief en cv 9 18 april 2008 22:38
Sollicitatiebrief. Voor morgen graag commentaar etc. Girl85 Sollicitatiebrief en cv 4 7 april 2008 23:00


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:53.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon