Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 25 juni 2007, 12:15
Jacqie Jacqie is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 18 juni 2007
Berichten: 1
Jacqie is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief Directiesecretaresse

Hoi allen,

Iemand vond mijn brief teveel communicatie gericht. Wat vinden jullie, ben zeer benieuwd naar reacties!!

Alvast bedankt,

Jacqie



Dienst Ruimtelijke Ordering
XXXXXXXXXXXXXXXXX
XXXXXXXXXXXXXXXXX
XXXXXXXXXXXXXXXXX
XXXXXXXXXXXXXXXXX

Amsterdam, 22 juni 2007

Betreft: sollicitatie vacaturenummer XXXX

Geachte mevrouw XXXXXX,

Op de website XXXXXXX.nl las ik op 21 juni jl. de vacature voor een directiesecretaresse. Deze functie trok direct mijn aandacht omdat ik graag bij een non-profit organisatie, zoals de gemeente, wil werken. Het sociale karakter en de veelzijdigheid van de Dienst Ruimtelijke Ordening spreken mij zeer aan. Via deze brief wil ik u mededelen dat ik graag voor de genoemde functie in aanmerking wil komen.

Het lijkt mij een uitdaging om als directiesecretaresse aan de slag te gaan. De diversiteit van de functie spreekt mij erg aan. Door de verschillende opdrachten, de contacten met de bezoekers en collega’s van de DRO is er de nodige afwisseling en dat is voor mij erg belangrijk.

Op de MEAO heb ik de opleiding Economisch Juridisch Openbaar Bestuur gevolgd. In de opleiding heb ik veel tijd besteed aan juridische beroepsvorming en openbaar bestuur. Tevens heb ik door de opleiding enige kennis van juridische ondersteuning, strafrecht en bestuursrecht. Mijn stage van de MEAO heb ik gelopen bij advocatenkantoor XXXXXX te Amsterdam, hier verrichte ik alle secretariële en juridische werkzaamheden voor vijf advocaten. Tevens ben ik hier na mijn stage nog enige tijd blijven werken omdat het kantoor zeer enthousiast was over mijn werk. Op het HBO heb ik de opleiding Communicatie gevolgd, mijn afstudeerrichting was voorlichting/ publieke sector. Enkele projectgerelateerde colleges die ik hier gevolgd heb zijn; Overheidsbeleid en burgerparticipatie, Public Affairs en lobbyen en overheids- en politieke communicatie.

Ik ben een enthousiaste, ambitieuze, zelfbewuste persoonlijkheid, die beschikt over een heldere visie wat betreft klantgerichte, veilige en integere omgang in de organisatie. Daarnaast beschik ik over goede sociale en contactuele vaardigheden. Bezit ik goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden, heb ik een groot verantwoordelijkheidsgevoel, werk ik graag samen met anderen maar kan ook goed zelfstandig werken.

Voor verdere informatie over mijn opleidingen en werkervaring verwijs ik u naar mijn curriculum vitae. Uiteraard ben ik van harte bereid mijn motivatie toe te lichten in een persoonlijk gesprek.

In afwachting van uw antwoord, hoop ik u hiermee voldoende geďnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,


Jacqie
XXXXXXXXXX
XXXXXXXXXX


Bijlage: Curriculum Vitae
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief stageplek kinderopvang, graag commentaar senita Sollicitatiebrief en cv 8 18 maart 2012 15:41
Sollicitatiebrief die me een baan opleverde Joke Sollicitatiebrief en cv 7 13 september 2008 15:07
Sollicitatiebrief persoonlijk begeleider. Dreamimages Sollicitatiebrief en cv 2 4 december 2007 23:50
Sollicitatiebrief voor PolitieMedewerker Erik Sollicitatiebrief en cv 4 5 oktober 2007 20:27
Sollicitatiebrief politiemedewerker, is die zo goed? Erik Sollicitatiebrief en cv 9 17 maart 2007 11:41


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:38.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon