Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 14 januari 2014, 14:17
Elif90 Elif90 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 14 januari 2014
Berichten: 1
Elif90 is on a distinguished road
Standaard Hulp nodig met mijn sollicitatiebrief

Beste mensen,

Ik ben momenteel bezig met solliciteren, maar ik word bijna nooit op een gesprek uitgenodigd. Dit vind ik heel erg, en ik zit er ook heel erg mee. Waar op solliciteer zijn de functies onder mijn niveau, zoals receptioniste/ telefoniste, administratief medewerker of callcenter medewerker.

Hieronder ziet u mijn brief, graag ontvang ik tips/ opmerkingen voor een betere/ overzichtelijke brief:
__________________________________________________ ___________

Betreft: sollicitatie administratief medewerker


Geachte heer ??? ?????,

Met belangstelling las ik uw vacature op de website van ‘?????’’ waarin u opzoek bent naar een administratief medewerker. Deze functie spreekt mij erg aan. Graag zou ik in aanmerking willen komen voor deze functie.

Tot juli 2013 ben ik werkzaam geweest bij ???????? als orderbehandelaar. Binnen deze organisatie heb ik het orderbehandelingsproces uitgevoerd door goed te voorbereiden, te registreren, te plannen en te bewaken van de voortgang van de orders. Ook heb ik stage gelopen bij ROC Eindhoven op de afdeling Financiën. Mijn voornaamste taken waren onder andere het ondersteunen van de directeur, het bijhouden van de agenda, het voorbereiden van vergaderingen, notuleren, inkomende en uitgaande post verzorgen en ander administratief werk.

De functie administratief medewerker binnen uw organisatie spreekt mij aan. De reden is dat de functie zeer goed aansluit bij mijn afgeronde opleiding en werkervaring. Daarnaast wil ik benadrukken dat ik al veel ervaring heb met verschillende softwareprogramma’s.

Organisatorische en ondersteunende werkzaamheden vind ik leuk, omdat je het werk van anderen gemakkelijker of zelfs mogelijk kunt maken. Van mezelf ben ik gestructureerd, belangstellend en zorgvuldig. Eigenschappen die ongetwijfeld goed passen binnen uw organisatie. Voor mij is het erg belangrijk dat ik mijzelf hierin verder kan ontwikkelen. Ik ben er dan ook overtuigd dat ik de juiste kandidaat ben voor deze functie. Een belangrijke eigenschap van mij is, dat ik zowel in teamverband als zelfstandig kan werken. Tevens ben ik leergierig, gemotiveerd en altijd op zoek naar een oplossing.

Voor verdere informatie over mijn opleidingen en werkervaring verwijs ik u naar mijn Curriculum Vitae.

In afwachting van uw antwoord, hoop ik u hiermee voldoende geďnformeerd te hebben.


Met vriendelijke groet,



??????






Bijlage: Curriculum Vitae
Met citaat reageren
  #2  
Oud 16 januari 2014, 17:07
rjan90 rjan90 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 16 januari 2014
Berichten: 2
rjan90 is on a distinguished road
Standaard

Betreft: sollicitatie administratief medewerker


Geachte heer ??? ?????,

Met belangstelling las ik uw vacature op de website van ‘?????’’ waarin u op zoek bent naar een administratief medewerker. Deze functie spreekt mij erg aan. Graag zou ik in aanmerking willen komen voor deze functie.

Tot juli 2013 ben ik werkzaam geweest bij ???????? als orderbehandelaar. Binnen deze organisatie heb ik het orderbehandelingsproces uitgevoerd door goed te voorbereiden, te registreren, te plannen en te bewaken van de voortgang van de orders. Ook heb ik stage gelopen bij ROC Eindhoven op de afdeling Financiën. Mijn voornaamste taken waren onder andere het ondersteunen van de directeur, het bijhouden van de agenda, het voorbereiden van vergaderingen, notuleren, inkomende en uitgaande post verzorgen en ander administratief werk.

De functie administratief medewerker binnen uw organisatie spreekt mij aan. De reden is dat de functie zeer goed aansluit bij mijn afgeronde opleiding en werkervaring. Daarnaast wil ik benadrukken dat ik al veel ervaring heb met verschillende softwareprogramma’s.

Organisatorische en ondersteunende werkzaamheden vind ik leuk, omdat je het werk van anderen gemakkelijker of zelfs mogelijk kunt maken.
Dit stukje zou ik bij de vorige alinea plakken.

Van mezelf ben ik hiervan zou je kunnen maken: eigenschappen die bij mij passen zijn:
en probeer je eigenschappen dan in 1 of 2 zinnen te vermelden

gestructureerd, belangstellend en zorgvuldig. Eigenschappen die ongetwijfeld goed passen binnen uw organisatie. Voor mij is het erg belangrijk dat ik mijzelf hierin verder kan ontwikkelen. Ik ben er dan ook overtuigd dat ik de juiste kandidaat ben voor deze functie. Een belangrijke eigenschap van mij is, dat ik zowel in teamverband als zelfstandig kan werken. Tevens ben ik leergierig, gemotiveerd en altijd op zoek naar een oplossing.

Voor verdere informatie over mijn opleidingen en werkervaring verwijs ik u naar mijn Curriculum Vitae.

In afwachting van uw antwoord, hoop ik u hiermee voldoende geďnformeerd te hebben.


Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Graag hulp bij sollicitatiebrief afstudeeronderzoek sevv Sollicitatiebrief en cv 3 29 februari 2012 18:08
Open sollicitatiebrief medewerker F&C LennartL Sollicitatiebrief en cv 3 7 januari 2012 20:04
Hulp nodig bij sollicitatie assistant buyer AnoukB Sollicitatiebrief en cv 2 2 februari 2010 15:17
Hulp nodig bij de sollicitatiebrief politie dame Sollicitatiebrief en cv 5 8 november 2008 23:55
Sollicitatiebrief groepsleidster kinderopvang Niet geregistreerd Sollicitatiebrief en cv 3 16 augustus 2005 10:58


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:11.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon