Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 2 augustus 2012, 18:27
qwer qwer is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 2 augustus 2012
Berichten: 1
qwer is on a distinguished road
Thumbs up sollicitatiebrief voor de WE

Heey mensen, kunnen jullie mij wat inhoudelijke inspiratie geven over mijn sollicitatiebrief, en is het overtuigend genoeg? Wat tips and tricks graag


--------------------------------------------------------------------------
Geachte heer/mevrouw,

Ik heb altijd al, in een moderne kledingwinkel willen werken wegens mijn interesse voor de mode.
In contact komen met verschillende soorten mensen en ze te adviseren over kleding die ze zoeken vind ik erg leuk.
Ik beschik over goede sociale eigenschappen en ben in staat om zelfstandig, maar ook in een teamverband te werken.

Ik ben fan van de merken die jullie hebben. De kleding die wordt verkocht bij de WE valt bij mij in de smaak.
De WE is in mijn ogen dé organisatie waar ik als startend verkoopmedewerker kan groeien en leren van professionals in dit vakgebied.

Ik heb 1.5 jaar lang bij xxx gewerkt, waar ik minimaal 500 mensen ervan heb overtuigd om lid te worden van verschillende soorten goede doelen,
ik ben gewend om op onbekende mensen en situaties af te stappen. Ik pas me gemakkelijk aan in nieuwe situaties.
Bij xxx heb ik veel mensenkennis en commerciële ervaring opgedaan,
mijn vaardigheden in de verkoop traject zijn hier verder versterkt.
Ik wil deze vaardigheden nu erg graag op andere markten toepassen. En wat is hiervoor een betere omgeving dan de WE?

Mijn ambities en de wens om bij u te komen werken, vormen een goede start voor een functie binnen uw bedrijf.

Met vriendelijke groet,
--------------------------------------------------------------------------

Dit was mijn brief en... wat moet ik nog verbeteren..?
Met citaat reageren
  #2  
Oud 3 augustus 2012, 16:21
Danjel's schermafbeelding
Danjel Danjel is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 6 november 2008
Berichten: 342
Danjel is on a distinguished road
Standaard

Anderen op het forum kunnen ook nog wel wat tips/tricks en inspiratie gebruiken: http://www.carrieretijger.nl/forum/showthread.php?t=23 Lees puntje 2
Met citaat reageren
  #3  
Oud 5 augustus 2012, 13:52
sterre-123 sterre-123 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 8 december 2011
Berichten: 3
sterre-123 is on a distinguished road
Standaard

Je hebt een leuke brief geschreven. Je zou ook nog kunnen uitwijden over de merken bij de WE die je leuk vind. Zo laat je zien dat je productkennis hebt. iets als: Merk xxxx straalt klasse, vrouwelijkheid uit en heeft een mooie pasvorm en zit comfortabel. Dit is de kleding waar ik mezelf het liefst in presenteer.
Good luck!!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief Feedback svp Joon Sollicitatiebrief en cv 3 29 september 2014 17:00
Open sollicitatiebrief medewerker F&C LennartL Sollicitatiebrief en cv 3 7 januari 2012 20:04
Sollicitatiebrief junior stylist. Wie helpt? stylist in de dop Sollicitatiebrief en cv 5 3 maart 2009 11:23
Sollicitatiebrief die me een baan opleverde Joke Sollicitatiebrief en cv 7 13 september 2008 15:07
Bespreek jouw sollicitatiebrief of cv in dit forum - Hoe werkt het? forumbeheerder Sollicitatiebrief en cv 0 11 augustus 2005 17:58


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:31.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon