Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Opleiding kiezen en volgen
Registreer FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 10 februari 2010, 11:08
LuckyBet LuckyBet is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 12 januari 2010
Berichten: 199
LuckyBet is on a distinguished road
Standaard Cijferlijst

Ik lees dit juist ergens bij een toelatingseis HBO:
De kopieën van uw diploma en cijferlijst moeten 'gewaarmerkt' zijn. Dit is een garantie dat de kopieën overeenkomen met het origineel.
-----------------------------------------------------------
Waarom is de cijferlijst ook zo belangrijk? Kan deze de oorzaak zijn dat je niet wordt aangenomen? Ik heb namelijk op de MEAO ruim twintig jaar geleden er vreselijk met de pet naar gegooid en niet zulke geweldige cijfers gehaald, in de praktijk heb ik deze achterstand echter flink ingelopen.
En als je eerst HAVO hebt gedaan en daarna de MEAO (MBO4) in twee jaar tijd, is het dan net zo belangrijk dat je je havo dipoloma mee stuurt als dat je je MEAO diploma toestuurt? Of volstaat het toesturen van je MEAO diploma? Ik heb namelijk een probleem en dat is dat mijn HAVO diploma ooit kwijt is geraakt, heb mijn cijferlijst nog wel. Als het HAVO diploma net zo hard nodig is, dan moet ik met vliegende vaart achter een copie aan.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 10 februari 2010, 22:39
thor2002 thor2002 is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 2 oktober 2006
Berichten: 113
thor2002 is on a distinguished road
Standaard Re: Cijferlijst

De laatste keer dat ik inschreef bij een opleiding bleek het allemaal niet zo ernstig te wezen. Moest er wel eerst achteraan bellen. Bij de IB groep zijn ze denk ik niet zo flexibel...
Overigens moest ik (ook alweer 12 jaar geleden...zucht) eens mijn examencijfer voor 'Nederlands' overhandigen. Bleek ik dat nooit gehad te hebben. Gelukkig deed mijn toenmalige onderwijsinstelling niet moeilijk en kreeg ik een behoorlijk 'officieel' papier waarop stond dat ik met een ruime 7 het vak had behaald....Toch aardig!
T.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 11 februari 2010, 08:12
LuckyBet LuckyBet is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 12 januari 2010
Berichten: 199
LuckyBet is on a distinguished road
Standaard Re: Cijferlijst

Het zou nogal een afgang zijn als ik nu dan toch eindelijk besluit ergens op in te schrijven en het loopt stuk op mijn eigen slordigheid en onverschilligheid in het verleden . Prioriteiten veranderen over de jaren... Vroeger vond ik school en opleiding onbelangrijk .
Met citaat reageren
  #4  
Oud 12 februari 2010, 22:23
thor2002 thor2002 is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 2 oktober 2006
Berichten: 113
thor2002 is on a distinguished road
Standaard Re: Cijferlijst

Ach ja.. toen waren we nog jong en onbezonnen (en had ik nog geen rimpels)

Gelukkig zijn het lachrimpels en ben je bezig een volgende stap te gaan maken. Hoe moeilijk kunnen ze het nu maken? Gewoon even een belletje aan wagen, lijkt me sterk dat ze de hoorn op de haak smijten
T.
Met citaat reageren
  #5  
Oud 13 februari 2010, 18:41
LuckyBet LuckyBet is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 12 januari 2010
Berichten: 199
LuckyBet is on a distinguished road
Standaard Re: Cijferlijst

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thor2002 Bekijk bericht
Ach ja.. toen waren we nog jong en onbezonnen (en had ik nog geen rimpels)

Gelukkig zijn het lachrimpels en ben je bezig een volgende stap te gaan maken. Hoe moeilijk kunnen ze het nu maken? Gewoon even een belletje aan wagen, lijkt me sterk dat ze de hoorn op de haak smijten
T.
Ja, je hebt helemaal gelijk Thor, bedankt voor de reactie! Af en toe zie ik al te snel beren op de weg!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ongeschoonde cijferlijst defreule Alle andere carrièreonderwerpen 6 7 februari 2010 14:40


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:21.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon