Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 15 januari 2007, 19:03
Jolanda269 Jolanda269 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 13 januari 2007
Berichten: 2
Jolanda269 is on a distinguished road
Standaard Open sollicitatie verzorgende IG

hey

ik heb ook een open sollicitatie geschreven.

ik zou hier graag reacties op krijgen.

liefs jo
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: doc open sollicitatie ggz drenthe.doc‎ (27,0 KB, 3333x gelezen)
Met citaat reageren
  #2  
Oud 16 januari 2007, 22:05
Marrie Marrie is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 11 september 2006
Berichten: 71
Marrie is on a distinguished road
Standaard Re: Open sollicitatie verzorgende IG

Hoi Jolanda,

Ik hoop dat het nog een beetje op tijd is, ik zag dat je nog geen reacties hebt gehad, of heb je hem al verstuurd? Hierbij wat opmerkingen (goeie brief hoor trouwens):


Geachte Heer/Mevrouw, (is met kleine letters)

Graag solliciteer ik binnen uw instelling naar een baan als verzorgende IG. (geen enter, maar de volgende zin hier direct achter zetten)
Op de website van GGZ Drenthe zag ik dat er op dit moment geen vacatures open staan voor een verzorgende IG.
(regel overslaan)
Ik heb tijdens een stage al kennis mogen maken met GGZ Drenthe, namelijk op de Berkenhof in Beilen. Ook heb ik een aantal keer vakantiewerk gedaan in het beurtschip in Smilde. Hierdoor heb ik nog contact met Maria Delobel, werkzaam in de Berkenhof in Beilen, zij adviseerde mij een open sollicitatie naar u te sturen.

Eind januari 2007 studeer ik af als Verzorgende IG aan het Alfa College te Hoogeveen. (geen enter, maar doorschrijven) Tijdens mijn doorlopen stages heb ik veel ervaring kunnen op doen (beter is: opgedaan) met verschillende zorgplannen en zorgdossiers, zowel handgeschreven als digitaal.(weer gewoon doorschrijven, geen enter) Mijn sterke punten zijn dat ik enthousiast, gemotiveerd, geduldig en punctueel ben. (idem) Belangrijk bij de omgang met cliënten vind ik dat je rekening houdt met de wensen en waarden en normen van de cliënt. En dat je de cliënt met respect behandelt. (na een punt begin je een zin niet met "en". Beter is: Daarnaast hecht ik er grote waarde aan om een cliënt met respect te behandelen. (geen enter, maar doorschrijven). Verder ben ik iemand die graag zelfstandig werkt, maar ook in een team goed functioneert.

Werken met ouderen spreekt mij aan omdat, (komma weglaten)het mij een goed gevoel geeft deze mensen te mogen ondersteunen en te mogen (dit toevoegen, zo leest de zin beter) begeleiden in hun waarschijnlijk laatste levensjaren. (geen enter)Ik zie het dan ook als een uitdaging om deze mensen een onbezorgde oude dag te kunnen geven. (geen enter)
Het doet mij goed om te zien dat je deze mensen met soms een klein beetje extra aandacht al gelukkig kunt maken.

Graag zou ik langs komen om in een gesprek mijn brief verder te kunnen toelichten.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 4 november 2007, 14:22
Scorp
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Open sollicitatie verzorgende IG

Bijlage: curriculum vitea
=> Curriculum Vitae zo al veel professioneler overkomen :P
Job niet gekregen zeker?
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Open sollicitatie voor functie op financiële administratie Simmie Sollicitatiebrief en cv 7 16 november 2007 10:47
open sollicitatie onderwijsassistent mčlanie Sollicitatiebrief en cv 2 7 maart 2007 17:26
Open sollicitatie nadiasja Sollicitatiebrief en cv 1 6 november 2006 15:04
Open sollicitatie bij ziekenhuis. Graag commentaar Synove Sollicitatiebrief en cv 3 3 september 2006 16:32
Pakkende 1e zin open sollicitatie sterretje24 Sollicitatiebrief en cv 3 6 januari 2006 17:49


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:35.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon