Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #1  
Oud 22 november 2012, 22:13
switch30 switch30 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 22 november 2012
Berichten: 10
switch30 is on a distinguished road
Standaard Sollicitatie leidinggevende functie

Hallo,
Ik zag gisteren een droombaan voorbij komen. Precies de volgende stap die ik wil nemen!

Willen jullie eens naar mijn brief kijken en opbouwende kritiek geven.
Het kan zijn dat ik dingen over het hoofd heb gezien of dat het soms gewoon niet helemaal lekker loopt, moest dit doen met2 jonge kinderne om me heen haha..ik wil hem graag morgen de deur uit doen nadat ik een telefoontje heb gepleegd met P&O van de organisatie, die waren helaas vandaag niet meer op kantoor, er zit vaart achter want ik ga zaterdag 12 dagen op vakantie.
Ik wil niet te standaard overkomen..maar ook weer niet te frivool, is het teveel? Alle opbouwende kritiek is welkom.

Geachte meneer XXX,

Met dol enthousiasme solliciteer ik naar de functie van Teamleider peuterspeelzalen.
Vanwege een reorganisatie ben ik sinds mei in de gelegenheid gesteld om na te denken over mijn werk en wat ik nu echt wil. Uitdaging, verantwoordelijkheid en niveau. Dat is nu precies wat ik met deze functie kan bereiken.

Met veel plezier heb ik de afgelopen zes jaar gefungeerd als pedagogisch medewerker op de XXX te XXX. Binnen enkele jaren ben ik van 'assistent' functie gegroeid naar 'lead'. In deze functie lag bij mij de verantwoordelijkheid om mijn duo collega’s te instrueren en motiveren tot uitvoering van de door de organisatie beoogde doelen in onze groep.

Door een flink personeelsverloop heb ik deze taak veelvuldig uitgevoerd, veelal met succes. In onze groep heerste een ontspannen sfeer met gemotiveerde werknemers en werkzaamheden werden accuraat uitgevoerd. Mijn collega's waardeerden mij omdat ik een luisterend oor bood, een motiverende houding had en op directe, maar toch tactvolle wijze feedback gaf op hun werk.

Ik heb enkele keren mogen proeven van de werkzaamheden binnen de management posities en dit is mij zeer goed bevallen.
Mijn ambitie was binnen deze setting door te groeien naar de rol van ‘supervisory lead’.Door de combinatie van Nederlands/ Amerikaans functie aanbod was dit niet mogelijk. Voor mijn gevoel was ik met mijn vergaarde kennis en vaardigheid hiertoe zeker in staat. Hoe geweldig zou het zijn deze ambitie binnen XXX voort te zetten, de mogelijkheid krijgen mijn managementvaardigheden verder te ontwikkelen en wellicht nieuwe inzichten te bieden vanuit mijn internationale ervaring.

Tevens kan ik als ouder zijnde van een kindje in peuterspeelzaal leeftijd me erg goed inleven in de wensen en verwachtingen van de ouders als klanten, en heb hierdoor een prima dienstverlenende instelling. Omdat ik alle facetten binnen het werkveld doorlopen heb zal ik mij ook goed kunnen verplaatsen in de werknemers met verschillende functies binnen de peuterspeelzalen en dus een prima aanwinst zijn voor de organisatie.

Ik heb er al helemaal zin in, en hoop de kans te krijgen mijn sollicitatie in een persoonlijk gesprek met u toe te lichten.


Alvast bedankt om ernaar te kijken!
Groetjes
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief functie op reserveringsafdeling, met leidinggevende capaciteiten Quaz Sollicitatiebrief en cv 5 27 oktober 2011 12:52
Hoe krijg ik de functie van mijn leidinggevende!? Harry Loopbaanvragen 4 26 september 2011 17:27
sollicitatie naar functie onderwijsassistent speciaal onderwijs graag reactie ann80 Sollicitatiebrief en cv 0 7 mei 2008 17:44
Graag jullie reactie op mijn sollicitatie naar de functie van medewerker secretariaat lotjebibi1 Sollicitatiebrief en cv 1 20 oktober 2007 15:18
Sollicitatie ICT functie drekes Sollicitatiebrief en cv 3 10 maart 2007 11:58


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:41.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon