Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 30 januari 2018, 16:56
La-Vie-Est-Belle La-Vie-Est-Belle is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 30 januari 2018
Berichten: 1
La-Vie-Est-Belle is on a distinguished road
Standaard Graag mening over sollicitatiebrief!

Geachte heer/mevrouw,

Via …..heb ik vernomen dat er een vacature voor administratief medewerker is vrijgekomen. Mijn enthousiasme was meteen gewekt en daarom heb ik besloten om te solliciteren op de vacature.

Momenteel werk ik bij ….. als ……… in een dynamische omgeving, waarbij ik veel plezier haal uit de tevredenheid van klanten. Als helpdeskmedewerker heb ik een klantgerichte en proactieve houding, waarbij ik als 1e aanspreekpunt verantwoordelijk ben voor alle binnenkomende zaken die via verschillende kanalen binnenkomen. Naast het oplossen, bewaken van de voortgang, registreer en rapporteer ik deze meldingen in diverse digitale systemen. Daarnaast houd ik gegevens up-to-date en ben ik verantwoordelijk voor correspondentie. Hoewel ik met plezier deze functie uitvoer, ben ik toe aan een nieuwe uitdaging.

Graag wil ik weer in een meer uitdagende functie werkzaam zijn die meer bij mijn toekomstplan past. Bovendien ga ik graag met mensen om en leg ik makkelijk contacten. Ik ben resultaatgericht en heb het vermogen snel kennis te vergaren en snel te leren. In een snel wisselende omgeving ben ik op mijn best, omdat ik niet denk in onmogelijkheden maar juist in mogelijkheden.

Werken bij …………lijkt mij een mooie kans om mijn kwaliteiten en vaardigheden in te zetten en verder te ontwikkelen.

Bent u nieuwsgierig geworden? Dan leg ik graag mijn motivatie verder uit aan u in een persoonlijk gesprek.
Met vriendelijke groet,

Vacature:
Als administratief medewerker vorm je de belangrijke basis waar het team op steunt. Zo ben je verantwoordelijk voor:

de volledige administratieve ondersteuning van jouw team;

in het systeem.... verwerk je budgetplannen, registreer je nieuwe klanten, maakt je klantendossiers aan en houdt deze bij;

de postverwerking, archivering en agendabeheer ten behoeve van je collega’s;

de correspondentie tussen schuldeisers en cliënten. Je handelt deze af door uitnodigingen en brieven te versturen;

telefonisch contact met schuldeisers en aan de hand van de verkregen informatie maak je schuldopgaven en stel je contracten op.

Als administratief medewerker beschik je over de onderstaande competentie:

planmatig werken;
resultaatgerichtheid;
stressbestendigheid;
klantgerichtheid;
samenwerken.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 31 januari 2018, 17:56
Catbert Catbert is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 2 oktober 2007
Berichten: 595
Catbert is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Graag wil ik weer in een meer uitdagende functie werkzaam zijn die meer bij mijn toekomstplan past.
De belangrijkste tip die ik je kan geven draait rondom deze zin.
  • Wat is een meer uitdagende functie?
  • Wat is je toekomstplan?
  • Waarom past de functie en/of het bedrijf waar je solliciteert in dat plaatje?
Ik zou je adviseren om hier concreet in te zijn in je motivatiebrief.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 13 maart 2018, 15:44
Antoinet Antoinet is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 13 maart 2018
Berichten: 4
Antoinet is on a distinguished road
Standaard

Ik zou wat meer voorbeelden geven in je brief:

waarom ben je resultaatgericht en leergierig? Waar blijkt dat uit? Onderbouw je kwaliteiten, dat maakt het sterker.

Hetzelfde voor de zin hieronder.Zonder voorbeeld kan iedereen dit beweren, maar waar blijkt dit uit?

"In een snel wisselende omgeving ben ik op mijn best, omdat ik niet denk in onmogelijkheden maar juist in mogelijkheden."
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief voor pedagogisch medewerker bso graag jullie mening saskiaj Sollicitatiebrief en cv 2 17 juli 2013 21:46
Graag jullie mening over mijn sollicitatiebrief Leon89 Sollicitatiebrief en cv 6 20 juni 2013 11:42
Graag jullie mening over mijn sollicitatiebrief LauravanB. Sollicitatiebrief en cv 3 14 september 2011 02:48
Hoe vinden jullie deze sollicitatiebrief graag jullie mening Viona Sollicitatiebrief en cv 0 21 maart 2009 18:36
Graag jullie mening om mijn sollicitatiebrief QA Officer BSDB123 Sollicitatiebrief en cv 9 9 augustus 2008 13:06


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:50.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon