Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 9 augustus 2012, 14:54
Meertje Meertje is offline
Lid
 
Geregistreerd: 7 januari 2010
Berichten: 8
Meertje is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief coördinator bevolkingsonderzoek

Goedemiddag allemaal,

Zouden jullie mijn sollicitatiebrief kunnen doorlezen en eventuele feedback geven? Als ik het lees mis ik iets, alleen weet ik niet wat Alvast bedankt.
----------------------------------------------------------------------
Geachte heer, mevrouw,

Zoekt u een enthousiast, hardwerkend coördinerend talent dat van aanpakken weet, in bezit is van weloverwogen maar opvallende dosis originaliteit en spontaniteit dan ben ik de geschikte kandidate.

Sinds december 2009 ben ik als relatiemanager werkzaam binnen een netwerk voor fysiotherapie. In deze functie opereer ik als spin in het web voor dit bedrijf.
Ondanks het feit dat ik momenteel mijn baan in de publieke sector vervul, meen ik over de kwaliteiten te bezitten die de uitoefening van deze functie ten goede komen. Omdat ik veel contact heb klanten en cliënten, beschik ik over goede en heldere communicatieve vaardigheden. Verder ben ik oplossingsgericht, wat naar mijn mening noodzakelijk is binnen de dienstverlening. Met mijn huidige kwaliteiten zou ik mij graag binnen uw organisatie verder willen ontwikkelen, en ben ik ervan overtuigd dat ik in mijn element zal zijn. Ik werk graag voor en met mensen, vind het prettig het initiatief te nemen en proactief te werken.

Tot slot ben ik stressbestendig, grijp graag uitdagingen aan en denk ik mee met de organisatie. Ik ben een echte doener, van nature opgeruimd en positief en ik maak graag onderdeel uit van een team. Kwaliteit, servicegerichtheid en klantvriendelijkheid staan bij mij hoog in het vaandel. Ik vind het heerlijk om met geautomatiseerde systemen te werken en gegevens in te voeren, daarom ben ik ervan overtuigd dat de door u geboden functie mij voldoende voldoening biedt voor de komende jaren. Bovendien denk ik zowel als mens en als collega een positieve bijdrage te kunnen leveren aan uw organisatie.

Vanzelfsprekend hoop ik dat deze brief u aanleiding geeft mij uit te nodigen voor een persoonlijke kennismaking.

Met vriendelijke groet,

..............................
----------------------------------------------------------------------
Dit zijn de functie eisen:
Kennis en bedrijfskundig inzicht op HBO werk- en denkniveau, verkregen door opleiding en/of werkervaring.
Aantoonbaar meerdere jaren leidinggevende ervaring is vereist.
Kennis van managementtechnieken, de gezondheidszorg, medische begrippen en geautomatiseerde processen.
Resultaatgerichte werkervaring, analytisch en organisatorisch vermogen.
Verantwoordelijk, zelfstandig, integer, initiatiefrijk, nauwkeurig, proactief en prioriteiten kunnen stellen.
Communicatief vaardig, ervaring met overlegprocessen, gezag uitstralend.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 15 augustus 2012, 15:39
Beewee's schermafbeelding
Beewee Beewee is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 15 augustus 2012
Berichten: 133
Beewee is on a distinguished road
Standaard

Hoi Meertje,

Wat een originele brief! Het enige wat ik kan bedenken wat jij nog mist is het antwoord op de vraag wat voor opleiding je eigenlijk hebt gedaan. Zou dat het kunnen zijn?

Met vriendelijke groet,

Beewee
Met citaat reageren
  #3  
Oud 17 augustus 2012, 12:05
annelies annelies is offline
Lid
 
Geregistreerd: 24 juli 2012
Berichten: 9
annelies is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief coördinator bevolkingsonderzoek

Hallo Meertje,

In het algemeen heb je een leuke brief geschreven.
Kan je misschien enkele voorbeelden van wat jij gedaan hebt verwerken in je brief? Dat maakt het allemaal wat concreter en een iets minder "ik" gehalte. Zo kan je toekomstige werkgever ook zien wat je concreet gerealiseerd hebt (n.a.v. de gevraagde vereisten) en laat je al zien dat je bijvoorbeeld een doener bent.

veel succes!
annelies
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Open sollicitatiebrief medewerker F&C LennartL Sollicitatiebrief en cv 3 7 januari 2012 20:04
Sollicitatiebrief junior stylist. Wie helpt? stylist in de dop Sollicitatiebrief en cv 5 3 maart 2009 11:23
Hoe verstuur ik een sollicitatiebrief via e-mail? Andres Sollicitatiebrief en cv 10 8 december 2008 16:51
Sollicitatiebrief via e-mail Sharrol Sollicitatiebrief en cv 4 12 maart 2008 10:05
Bespreek jouw sollicitatiebrief of cv in dit forum - Hoe werkt het? forumbeheerder Sollicitatiebrief en cv 0 11 augustus 2005 17:58


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:27.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon