Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 27 februari 2009, 17:13
Reiziger Reiziger is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 27 februari 2009
Berichten: 2
Reiziger is on a distinguished road
Standaard Check sollicitatiebrief Horeca

Hoi mede sollicitanten/ helpers:-)

Erg leerzaam dit Forum!! Ik hoop dat jullie ook een blik op mijn brief willen werpen. Tips en suggesties zijn meer dan welkom:-)

Alvast mijn dank!

Groet,

Xxxxx


xxxx

Datum


Geachte mevrouw xxxx

Goed gastheerschap, hoge kwaliteit, persoonlijke service, integriteit en creativiteit zijn kernmerken van xxxxx, waar mijn persoonlijkheid zich goed bij aansluit. Daarom solliciteer ik middels deze brief naar de vacante functie van xxxxx

Op dit moment ben ik werkzaam bij xxxxx, ‘s als xxxxx. In deze functie ben ik o.a. verantwoordelijk voor het schrijven van proposals, het implementeren van nieuwe klanten, het updaten van de centrale internationale Sales database, het mede ontwikkelen en uitvoeren van Sales acties en andere ondersteunende werkzaamheden waaronder het maken van presentaties. Vanwege het brede takenpakket heb ik veel contact met andere disciplines van het bedrijf en fungeer daardoor als spin in het web.

Tijdens mijn opleiding, de xxxx heb ik twee keer vijf maanden in xxxx stage mogen lopen. Daarnaast heb ik voor mijn studie xxxxx, vijf maanden stage gelopen in xxxx. Door mijn stages is mijn spreekvaardigheid in het Engels, Duits en Spaans prima.
Ook heb ik veelvuldig kennis gemaakt met dienstverlening en stond het omgaan met mensen centraal.

Mede door mijn vele horeca ervaring, telefonische verkoopfuncties en mijn huidige werkzaamheden, ben ik stressbestendig, flexibel ingesteld en heb ik mijn communicatieve vaardigheden uitstekend ontwikkeld. Ik werk gestructureerd en planmatig en ik kan goed omgaan met de druk van te behalen deadlines.

De xxxx is internationaal en dynamisch en als zelfstandig, gedisciplineerd medewerker ben ik altijd op zoek naar nieuwe uitdagingen, waarvan ik denk dat ik die binnen uw bedrijf kan vinden. Ik zou heel graag uw team komen versterken, omdat de veelzijdigheid, het warm houden van contacten, het in stand houden van je relatienetwerk en het persoonlijke contact met gasten en de verschillende disciplines in deze functie mij zeer aanspreekt!


Uiteraard licht ik mij motivatie graag toe in een persoonlijk gesprek.


Met vriendelijk groet,







Bijlage: Curriculum Vitae
Met citaat reageren
  #2  
Oud 28 februari 2009, 12:30
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Check sollicitatiebrief Horeca

Waarom zoveel complimenten in een zin geven? een goede manager prikt zo doorheen
Met citaat reageren
  #3  
Oud 1 maart 2009, 20:38
Reiziger Reiziger is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 27 februari 2009
Berichten: 2
Reiziger is on a distinguished road
Standaard Re: Check sollicitatiebrief Horeca

Yep, dacht ik zelf ook en is onderstussen aangepast. De aangepaste versie is gepost, dus we zullen zien!!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe verstuur ik een sollicitatiebrief via e-mail? Andres Sollicitatiebrief en cv 10 8 december 2008 16:51
Sollicitatiebrief die me een baan opleverde Joke Sollicitatiebrief en cv 7 13 september 2008 15:07
Sollicitatiebrief via e-mail Sharrol Sollicitatiebrief en cv 4 12 maart 2008 10:05
Sollicitatiebrief check (spoed) daphne Sollicitatiebrief en cv 6 13 juni 2006 14:16
Bespreek jouw sollicitatiebrief of cv in dit forum - Hoe werkt het? forumbeheerder Sollicitatiebrief en cv 0 11 augustus 2005 17:58


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:10.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon