Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 27 november 2009, 11:15
Helle Helle is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 27 november 2009
Berichten: 1
Helle is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief managementassistente

Het is al lang geleden dat ik een sollicitatiebrief heb gemaakt. Zou iemand onderstaande brief eens kunnen beoordelen en mij tips geven. De vacaturetekst is heel erg uitgebreid dus die laat ik achterwege.



Geachte heer, mevrouw,

Toen ik uw vacaturetekst las dacht ik, wij zoeken elkaar, dit is precies de baan waarnaar ik op zoek ben. Ik solliciteer hierbij naar de functie van managementassistente voor uw vestiging in *****.

Deze baan past bij mij. De taken die u omschrijft zijn me op het lijf geschreven zijn. Het is precies wat ik zoek en waar ik goed in ben.

Het bedrijf waar ik nu (nog) werk is zeer onverwacht failliet verklaard en gezien mijn werkervaring binnen deze organisatie beschouw ik mijzelf dan ook als een geschikte kandidate voor de functie.

Graag zou ik in een persoonlijk gesprek met u meer van de functie en uw organisatie te weten komen. Ik hoop dan ook daarvoor een uitnodiging van u te mogen ontvangen. Voor een gedetailleerd overzicht van mijn werkzaamheden verwijs ik u naar mijn bijgevoegde Curriculum Vitae.

Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren
  #2  
Oud 28 november 2009, 14:11
DubbelePunt DubbelePunt is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 18 oktober 2009
Berichten: 43
DubbelePunt is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief managementassistente

Beste Helle,

Ik heb even naar je brief gekeken en er een paar foutjes uitgehaald. Zie bijlage.
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: doc Helle.doc‎ (26,5 KB, 128x gelezen)
__________________
Met vriendelijke groeten, Anne-Marie van der Aa



Voor sollicitatiebrieven en cv's zonder fouten - Dubbele Punt tekstcorrectie
Met citaat reageren
  #3  
Oud 28 november 2009, 17:21
Neerlandica_to_be's schermafbeelding
Neerlandica_to_be Neerlandica_to_be is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 5 oktober 2006
Berichten: 305
Neerlandica_to_be is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief managementassistente

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Helle Bekijk bericht
Deze baan past bij mij. De taken die u omschrijft zijn me op het lijf geschreven zijn. Het is precies wat ik zoek en waar ik goed in ben.

Het bedrijf waar ik nu (nog) werk is zeer onverwacht failliet verklaard en gezien mijn werkervaring binnen deze organisatie beschouw ik mijzelf dan ook als een geschikte kandidate voor de functie.
Ik zou deze alinea's allebei uitbreiden. Je brief mag best wat langer worden hoor! Beschrijf bijv. waarom deze baan je op het lijf geschreven is, wat je er zo leuk aan lijkt en welke nuttige werkervaring je hebt opgedaan in je huidige baan.

Dat het bedrijf waar je nu nog werkt failliet gegaan is, lijkt me niet relevant. Dat kun je altijd nog noemen in een sollicitatiegesprek, mochten ze vragen waarom je weg wilt bij je oude werkgever.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief junior stylist. Wie helpt? stylist in de dop Sollicitatiebrief en cv 5 3 maart 2009 11:23
Minimaal 5 geselecteerde woorden in een sollicitatiebrief die werkgever selecteert swiss Sollicitatiebrief en cv 10 3 februari 2009 21:35
Sollicitatiebrief die me een baan opleverde Joke Sollicitatiebrief en cv 7 13 september 2008 15:07
Sollicitatiebrief office manager Engelina Sollicitatiebrief en cv 1 2 mei 2006 14:18
Bespreek jouw sollicitatiebrief of cv in dit forum - Hoe werkt het? forumbeheerder Sollicitatiebrief en cv 0 11 augustus 2005 17:58


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:29.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon