Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 10 juli 2006, 21:55
Assis Assis is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 4 juli 2006
Berichten: 2
Assis is on a distinguished road
Standaard sollicitatiebrief groepsleerkracht, commentaar graag

Hallo,

Ik heb net een vacature gekregen voor groepsleerkracht op een school voor soeciaal onderwijs. Het is alleen een beetje laat verstuurd.
Ik moet voor 13 juli reageren.
Alleen vind ik mijn brief wat afgezaagd, maar kom niet tot een betere brief. Kan iemand mij wat tips geven a.u.b?

Groet, Assis
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: doc sollicitatiebrief.doc‎ (22,5 KB, 1359x gelezen)

Laatst gewijzigd door Assis; 10 juli 2006 om 21:59 Reden: bijlage vergeten
Met citaat reageren
  #2  
Oud 10 juli 2006, 21:57
René's schermafbeelding
René René is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 1.384
René is on a distinguished road
Standaard Re: sollicitatiebrief groepsleerkracht, commentaar graag

Ik vind je brief nogal afwezig
__________________
René
Met citaat reageren
  #3  
Oud 11 juli 2006, 12:38
nicky1983 nicky1983 is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 7 april 2006
Berichten: 99
nicky1983 is on a distinguished road
Standaard Re: sollicitatiebrief groepsleerkracht, commentaar graag

Mijn opbouwende feedback
Geen mooi lettertype.
Goeie Inhoud, duidelijk en praktisch weergegeven!!!!
succes groetjes Nicky

Middels deze brief wil ik graag solliciteren naar de functie van groepsleerkracht op de Trekvogel school. Ik heb deze vacature op de site van onderwijsvacaturebank gelezen.saaie beginzin, mag voor het onderwijs wel wat creatiever.

Ik zou deze alinea in tweeen verdelen, is erg lang
Ik ben zeer geïnteresseerd in een baan als groepsleerkracht. Hiervoor was ik 13 jaar OALT (? wat betekent deze afkorting?) Arabisch op de basisschool de Keerkring in de Noordoostpolder. Nadat ik de PABO vorig jaar heb afgerond, heb ik begin dit jaar een cursus zorgverbreding gevolgd. Met mijn ervaring in het onderwijs en de kennis van de PABO sta ik nu nog steviger in mijn schoenen. Ik heb nooit iets anders gewild dan de kinderen te begeleiden in hun leerproces . Dat heb ik altijd met veel plezier gedaan. Ik ben iemand die rust en tegelijkertijd gezag uitstraalt. Kinderen weten daarom goed wat ze aan mij hebben en die duidelijkheid hebben ze nodig en vinden ze ook prettig.(vanaf hier bv 2e alinea)

Ik wil graag mijn steentje bijdragen aan een belangrijk leerproces, want onze kinderen zijn de toekomst. Ze moeten daarom zo goed mogelijk op weg worden geholpen. Als OALT (?)leerkracht heb ik ook vaak een brug geslagen tussen ouders en de school en heb op die manier bij menig ouder de betrokkenheid vergroot. En dat komt het leerproces van het kind weer ten goede. Dat ik 4 talen vloeiend spreek helpt mij daar enorm bij. (goede alinea!!!!)
In het land van herkomst ben ik 6 jaar onderwijzer op een basisschool geweest, en hier in Nederland ben ik sinds 1991 actief als OALT leerkracht op verschillende scholen in de polder. Ik heb 19 jaar ervaring als leerkracht. Ik heb met alle groepen (1 t/m 8) gewerkt zoals u kunt zien op mijn C.V.

Kortom: behoud mij (? klinkt een beetje vaag en misschien een beetje wanhopig) voor het onderwijs en geeft u mij de kans om tijdens een gesprek het een en ander te komen verduidelijken.
Ik wacht met belangstelling op uw reactie.

Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief pedagogisch medewerker. Graag commentaar dian Sollicitatiebrief en cv 6 24 mei 2007 22:12
Sollicitatiebrief pedagogisch medewerker in het ziekenhuis. Graag commentaar dian Sollicitatiebrief en cv 2 6 september 2006 16:18
Sollicitatiebrief stageplaats IC: Graag commentaar Deezjuh Sollicitatiebrief en cv 0 9 juni 2006 01:26
Sollicitatiebrief Medewerker Communicatie - graag commentaar DannyMariel Sollicitatiebrief en cv 2 25 mei 2006 11:58
Sollicitatiebrief en cv vertaler. Graag commentaar :-) hatsanat Sollicitatiebrief en cv 4 3 maart 2006 17:53


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:58.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon