Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiegesprek

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 11 augustus 2011, 12:12
JV80 JV80 is offline
Banned
 
Geregistreerd: 25 juli 2011
Berichten: 24
JV80 is on a distinguished road
Lightbulb Wat is wijsheid?

Hoi,

Ik ben al door diverse gesprekken heen gekomen, allemaal zeer positief. Het laatste gesprek vond plaats met de directeur en wederom erg positief. Op het laatst kaartte hij aan dat hij met een vreselijk dilemma zit, hij is bang dat ik de baan om de verkeerde redenen aan zou nemen. (vastigheid, concurrentie) Hij denkt dat ik veel te veel capaciteiten bezit die niet tot uiting komen binnen deze functie (ik heb ook niet (meer) de behoefte om onder zware druk te werken) Ik heb geprobeerd om hem te overtuigen dat deze redenen niet van toepassing zijn, maar kreeg niet echt de indruk dat hij 'rustig' en goed luisterde naar mijn visie. Tevens kaartte hij aan dat hij nog 4 eerste ronde sollicitatiegesprekken moest gaan voeren, deze stonden al gepland in zijn agenda en daarom kan hij mij pas eind volgende week meer vertellen.

Ik wil de baan heel erg graag hebben, leuk bedrijf, boeiende functie en ik weet dat hij mij niet tegemoet kan komen gezien mijn laatst verdiende loon, maar ook dit is geen struikelblok voor mij.

Wat is wijsheid: zou ik hem kunnen bellen met de vraag of ik zijn dilemma kan wegnemen? Tevens nogmaals goed onderbouwen wat mijn wensen zijn en dat ik een trouwe medewerker ben die niet carriere belust is, gewoon lekker wil werken in een leuk team. Dat hij niet bang hoeft te zijn dat ik op zoek ga naar meer / beter.

In principe heb ik niets te verliezen, .. maar wordt het ook op prijs gesteld?! Moeilijk dilemma .. bang dat als ik afwacht dat hij al een keuze maakt tussen de 4 andere kandidaten en dat de onderbouwing dan waarschijnlijk geen zin meer heeft.

Wat raden jullie aan?!
Met citaat reageren
  #2  
Oud 11 augustus 2011, 12:50
Primago advies Primago advies is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 12 april 2006
Berichten: 1.720
Primago advies is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JV80 Bekijk bericht
zou ik hem kunnen bellen met de vraag of ik zijn dilemma kan wegnemen? Tevens nogmaals goed onderbouwen wat mijn wensen zijn en dat ik een trouwe medewerker ben die niet carriere belust is, gewoon lekker wil werken in een leuk team. Dat hij niet bang hoeft te zijn dat ik op zoek ga naar meer / beter.

In principe heb ik niets te verliezen
Hier staat het antwoord op je vraag.

Succes! En laat even weten hoe het is gegaan.

Groeten van Hetty Dalsheim
__________________
Hetty Dalsheim
loopbaanbegeleiding

http://www.primagoadvies.wordpress.com
Met citaat reageren
  #3  
Oud 11 augustus 2011, 13:00
JV80 JV80 is offline
Banned
 
Geregistreerd: 25 juli 2011
Berichten: 24
JV80 is on a distinguished road
Standaard

Bedankt voor je reactie. Tja, ik twijfel nog .. misschien wordt het niet op prijs gesteld en gooi ik hiermee alsnog mijn eigen ramen in, ben echt vreselijk in dubio. Ik denk er nog eventjes over na voordat en of ik de telefoon pak.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 11 augustus 2011, 15:16
Primago advies Primago advies is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 12 april 2006
Berichten: 1.720
Primago advies is on a distinguished road
Standaard

Daar kom je pas achter als je belt Tot die tijd zit je in onzekerheid en te dubben. Als je belt weet je waar je aantoe bent.

Succes.
__________________
Hetty Dalsheim
loopbaanbegeleiding

http://www.primagoadvies.wordpress.com
Met citaat reageren
  #5  
Oud 11 augustus 2011, 21:21
JV80 JV80 is offline
Banned
 
Geregistreerd: 25 juli 2011
Berichten: 24
JV80 is on a distinguished road
Standaard

Morgenvroeg ga ik bellen!! Het is alles, of niets ..
Met citaat reageren
  #6  
Oud 12 augustus 2011, 17:14
JV80 JV80 is offline
Banned
 
Geregistreerd: 25 juli 2011
Berichten: 24
JV80 is on a distinguished road
Standaard

Vanmorgen heb ik in alle vroegte gebeld, hij zou mij terug bellen .. Vanmiddag belde hij mij terug. Ik heb alles wat ik toe wilde voegen nog eens extra benadrukt en hij gaf zijn twijfel aan, wat ik hopelijk weg heb kunnen nemen. Hij was zeer te spreken over mijn telefoontje, vond het erg positief. Toch wil hij de andere gesprekken met de overige kandidaten nog voeren, ik hoor eind van volgende week meer.

Nu hopen op een goede afloop!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Werk is één, maar wat wil ik nou echt? mai Loopbaanvragen 9 4 september 2012 22:51
Wat is wijsheid? w0ut3r Opleiding kiezen en volgen 10 13 juni 2011 23:07
Wat moet ik nou! Kaatje Alle andere carričreonderwerpen 6 6 oktober 2008 00:19
Hoe kan ik de vraag 'wat wil je verdienen?' het beste beantwoorden? maxitt Alle andere carričreonderwerpen 1 16 januari 2008 15:48
Wat is wijsheid in mijn geval? Arjo Loopbaanvragen 4 4 april 2007 12:11


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:56.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon